بازدید 8488

براتی: شرایط برای ورود آسان فوتبالی‌ها به انتخابات مهیاست

ثبت نام‌ها به صورت مجازی برگزار می‌شود و داوطلبان باید به سامانه‌ای که برای این کار طراحی شده است (سامع) مراجعه و ثبت نام کنند، در عین حال تمامی این افراد مکلف هستند در ساعت اداری به صورت حضوری به دبیر خانه فدراسیون فوتبال برای تکمیل فرایند ثبت نام مراجعه کنند
کد خبر: ۱۰۲۵۴۸۷
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۱ 03 January 2021

احمد رضا براتی رئیس کمیته تدوین مقررات فدراسیون فوتبال درباره فرآیند ثبت نام برای حضور انتخابات فدراسیون فوتبال که از روز آینده شروع خواهد شد عنوان کرد: این ثبت نام‌ها از فردا برای تمامی پست‌های هیئت رئیسه از جمله از رئیس، نواب رئیس و اعضای عادی هیئت رئیسه و در مجموع برای یازده پست آغاز می‌شود و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت.

به گزارش تابناک ورزشی، دکتر براتی ادامه داد: ثبت نام‌ها به صورت مجازی برگزار می‌شود و داوطلبان باید به سامانه‌ای که برای این کار طراحی شده است (سامع) مراجعه و ثبت نام کنند، در عین حال تمامی این افراد مکلف هستند در ساعت اداری به صورت حضوری به دبیر خانه فدراسیون فوتبال برای تکمیل فرایند ثبت نام مراجعه کنند. این حضور به علت الزام اساسنامه است که باید اصل فرم‌ها را نامزد‌ها امضا کنند.

براتی درباره شرایط برای ثبت نام در انتخابات فدراسیون فوتبال عنوان کرد: کاندیدا‌ها باید اصل گواهی عدم سوء پیشینه، اصل و تصویر شناسنامه و کارت ملی، عکس و مدارک سابقه مدیریت‌های ورزشی خودشان را داشته باشند.

براتی درباره یازده پست انتخاباتی و ثبت نام نامزد‌ها عنوان کرد: پست ریاست فدراسیون، نایب رئیس اول، نایب رئیس دوم که رئیس کمیته مسابقات نیز است و نایب رئیس سوم که رئیس کمیته بانوان است و حتما باید خانم باشند. دو فرد به عنوان نماینده هیئت‌های فوتبال استان‌ها، ۲ نفر به عنوان نماینده مدیران باشگاه‌های لیگ برتری و دسته اول و ۳ نفر هم از سایر اعضای هیئت مدیره که سابقه حضور در ورزش را دارند.

براتی گفت: در گذشته داوطلبان نامزدی ریاست فدراسیون ۱۰ فرم را تسلیم می‌کردند، اما در شرایط حاضر تنها ۵ فرم تاییدیه لازم است و سایر پست‌ها نیز تنها ۲ فرم را برای ارائه به فدراسیون فوتبال لازم دارند.

براتی افزود: طبق اساسنامه اعضای هیئت رئیسه جدید بعد از انتخاب شدن نمی‌توانند همزمان دبیر کل فدراسیون فوتبال و یا عضو یکی از ارکان مستقل فدراسیون فوتبال مثل کمیته انضباطی، اخلاق و یا سایر کمیته‌ها باشند.

او ادامه داد: بر طبق اساسنامه جدید، کمیته‌های انتخاباتی و بدوی انتخابات تشکیل شده اند که مدیریت فرایند انتخابات از ابتدا تا انتها را به طور کامل در اختیار و کنترل دارند.

براتی درباره حضور اهالی فوتبال و ورزشکاران در انتخابات فدراسیون فوتبال عنوان کرد: ما بر اساس اساسنامه جدید شرایط حضور برای اکثر اهالی فوتبال را فراهم کردیم و به همین دلیل احتمال دارد که تعداد نامزد‌ها زیاد شود، اما ما به اعضای مجمع فدراسیون برای انتخاب میان نامزد‌ها اعتماد داریم که می‌توانند افراد شایسته را برای این پست‌ها انتخاب کنند.

او ادامه داد: اهالی فوتبال اگر حداقل ۴ فصل سابقه حضور در لیگ حرفه‌ای مردان و زنان فوتبال و فوتسال کشورمان و یا سابقه حضور در تیم‌های ملی را داشته باشند، امکان حضورشان در انتخابات فدراسیون فوتبال فراهم است.

او افزود: این نکته را باید گوشزد کنیم که هر عضو مجمع، می‌تواند در مجموع یازده تاییدیه برای تمام این پست‌ها ارائه دهد.

براتی در ارتباط با افرادی با پست‌های دولتی دارند و حضور آن‌ها در انتخابات فدراسیون فوتبال عنوان کرد: افرادی که در پست‌های دولتی و حکومتی هستند، چنانچه پست مدیر کل و یا بالاتر داشته باشند، باید برای ثبت نام حتما از پست قبلی خود استعفای رسمی داده باشند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر