بازدید 5651

ترامپ باز هم نتایج انتخابات را غیرقانونی دانست

رئیس جمهوری آمریکا که از تصویب لایحه هزینه دفاع ملی بدون برآورده شدن خواسته‌هایش عصبانی است، بار دیگر نتایج انتخابات را غیرقانونی دانست.
کد خبر: ۱۰۲۵۲۳۵
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۷ 02 January 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، دونالد ترامپ شامگاه جمعه در یادداشت توئیتری خود نوشت: پیش از بحث درباره فساد گسترده که در انتخابات ۲۰۲۰ رخ داد که آرای بیشتر از نیاز برای پیروزی در ایالت‌های نوسان‌دار(تنها سه ایالت نیاز است) به ما می‌دهد، باید توجه شود که قانون‌گذاران ایالتی هیچ اقدام ممکنی نسبت به تغییرات گسترده صورت‌گرفته در فرایند رای‌گیری، مقررات و دستورالعمل‌ها انجام ندادند.

وی ادامه داد: بسیاری از آنها با عجله پیش از انتخابات تصویب شد و بنابراین، کل انتخابات ایالت، قانونی یا مطابق قانون اساسی نیست.

رئیس جمهوری آمریکا اضافه کرد: همچنین، فرمان موافقت جورجیا بر خلاف قانون اساسی است، از این رو انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ غیرقانونی و نامعتبر است که شامل انتخابات ۲ کرسی سنا هم می‌شود.

ترامپ اظهار کرد: در ویسکانسین، درخواست نکردن مدارک شناسایی رای‌دهندگان، انتخابات را باطل می‌کند. همه اینها و میلیون‌ها آرای تقلبی که داده شده یا تغییر یافته، حتی مورد بحث قرار نگرفتند.

وی ادامه داد: جمهوری‌خواهان باید از ماده ۲۳۰ لایحه دفاعی خلاص می‌شدند و شما این مشکل را نداشتید. هرگز یاد نمی‌گیرند !!!

سنای آمریکا پس از وتوی رئیس جمهوری آمریکا علیه لایحه هزینه دفاعی، روز جمعه با اکثریت آرا وتوی دونالد ترامپ را شکستند و 81 سناتور به آن رای مثبت دادند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان