بازدید 17036

راهنمای شکم گردی نوشهر

کد خبر: ۱۰۲۵۱۰۰
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۷ 01 January 2021

راهنمای شکم گردی نوشهر

شهر نوشهر نامی آشنا برای گردشگران است. این شهر که در غرب استان مازندران واقع شده جزو یکی از اصلی‌ترین مناطق توریستی در شمال کشور محسوب می‌شود. تنوع مناطق دیدنی و جاذبه‌های نوشهر، توجه بسیاری از گردشگران خارجی و داخلی را به این شهر جلب کرده است. همچنین شرجی بودن هوای این شهر باعث شده که در فصل زمستان کمتر شاهد برف و سرمای شدید باشیم.از طرفی دیگر نوشهر هم مانند دیگر شهرهای شمالی به لحاظ غذایی دارای تنوع فراوانی است. از همین رو رستوران‌ها و جاذبه‌های گردشگری زیادی در حد فاصل بین دریا و جنگل نوشهر قرار گرفته‌اند. تمام چیزهایی که گفته شد، می‌تواند دلیل علاقهٔ بسیاری از مردم به خرید ویلا در نوشهر باشد. از آنجا که ممکن است آشنایی خوبی با رستوران‌های معروف و باکیفیت نوشهر نداشته باشید، مطالعهٔ این مطلب می‌تواند کمک خوبی برایتان باشد.

رستوران حسن رشتی

اگر به دنبال یک رستوران قدیمی و باسابقه هستید،‌ رستوران حسن رشتی جزو یکی از این رستوران‌ها است. این رستوران در بین مردم بومی نوشهر و کسانی که مدام به نوشهر سفر می کنند، بسیار شناخته شده و محبوب به شمار می‌آید. غذاهای محلی در این رستوران با طعم اصیل طبخ می‌شود. غذاهایی مثل کباب ترش، باقالا قاتق، ‌ترشی‌تره و ماهی سفید که جزو غذاهای رشتی هستند را در این رستوران از دست‌ندهید. علاوه بر این، فضای گرم و صمیمی رستوران نیز می‌تواند تجربه‌ٔ دلچسب‌تری را برای مسافران رقم بزند.

رستوران دامون

رستوران‌های ساحلی یکی از پرطرفدارترین رستوران‌ها در شمال کشور محسوب می‌شوند. اگر به نوشهر سفر کردید رستوران دامون حد فاصل نوشهر و نور قرار دارد. این رستوران رو به روی دریا واقع شده و چشم‌انداز زیبایی از دریای خزر ارائه می‌دهد. در این رستوران غذاهای محلی و ایرانی با کیفیت عالی برای مشتریان سرو می‌شود.

فست فود ساینا

غذاهای فست‌فودی، همیشه و در همه جا طرفداران خاص خودش را دارد. اگر هوس غذاهای فست فودی کردید، رستوران ساینا واقع در ساحل دریای خزر را امتحان کنید. لذت خوردن یک غذای باکیفیت با منظرهٔ دریا می‌تواند تجربهٔ به یادماندنی را برای مسافران رقم بزند. در کنار فست‌فود ساینا،‌ کافه‌ای هم وجود دارد که پس از صرف غذا می‌تواند فضایی مناسبی برای صرف یک فنجان قهوه باشد.

رستوران آفتاب‌گردان

ته دیگ یکی از واجبات سفره‌های ایرانی است. اگر به شمال کشور مخصوصا شهر نوشهر سفر کردید، حتما رستوران آفتاب‌گردان را از دست ندهید. غذاهای ایرانی این رستوران و ته‌دیگ‌های زعفرانی‌اش بسیار معروف و پرطرفدار است. این رستوران که در داخل شهر نوشهر واقع شده، پلو‌های تک نفره معروفی دارد.

رستوران و کافی‌شاپ سفیر

از سمت نور اگر به نوشهر بروید، حدفاصل جاده و دریا رستوران مسقف و ساحلی سفیر را می‌بینید. این رستوران دارای فضایی برای موسیقی پخش زنده نیز هست. بام رستوران فرش شده و با چشم‌اندازی از دریا پذیرای مشتریان و مسافران است. غذاهای کبابی در این رستوران کیفیت خوبی دارد. کافی شاپ این رستوران در فضایی سرسبز واقع شده و به همین خاطر فضایی آرامش‌بخش را برای مسافران فراهم کرده است.

راهنمای شکم گردی نوشهر

کافه برگر باروک

یافتن غذاهای فست‌فود که باکیفیت هم باشند، همیشه یک مسئله بوده است. مخصوصا اگر به شهری بروید که آشنایی کافی از رستوران‌ها و فست‌فودی ها نداشته باشید. از سوی دیگر، طبخ یک برگر حرفه‌ای می‌تواند رستوران را از سایر فست‌فودی ها متمایز کند. رستوران برگر باروک در نوشهر از این امتیاز برخوردار است و برگرهایی فراتر از انتظار برای مشتریان سرو می‌کند. این رستوران در یک حرکت خلاقانه برای ایجاد سرگرمی و تفریح مسافران و مشتریانش، فضایی هم برای بازی‌های رایانه‌ای در نظر گرفته است. مشتریان می‌توانند در این مجموعه بازی‌ هایی مانند فوتبال‌دستی، ایرهاکی، پلی‌استیشن و بازی واقعیت مجازی(vr) را تجربه کنند. کافه برگر باروک از سمت نور به نوشهر بعد از خروجی کمربندی واقع شده است.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی