بازدید 6819

بررسی گزارش وزارت نیرو و وزارت نفت در کمیسیون انرژی

نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به جلسه امروز این کمیسیون گفت: طبق قانون آیین‌نامه داخلی مجلس و براساس ماده ۲۳۶ و ۲۳۵ وزرا و رئیس جمهور مؤظف هستند هر ساله گزارش عملکرد خود را به کمیسیون‌ها بدهند که بر همین اساس گزارش وزارت نیرو و وزارت نفت را دریافت کرده و بررسی کنیم.
کد خبر: ۱۰۲۴۶۳۲
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۶ 29 December 2020
به گزارش تابناک به نقل از فارس، احمد مرادی نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در تشریح نشست امروز (سه‌شنبه ۹ دی) این کمیسیون اظهار داشت: در این جلسه گزارشی از سوی وزارت نیرو و وزارت نفت به استناد ماده ۲۳۵ و ۲۳۶ قانون آیین‌نامه داخلی مجلس به این کمیسیون درباره عملکردشان رسید و اعضای کمیسیون این گزارش را بررسی کردند.

وی در توضیح بیشتر افزود: براساس آیین‌نامه داخلی مجلس وزرا و رئیس جمهور بایستی تا پایان مرداد هرسال گزارش عملکرد خود را به مجلس و کمیسیون‌های تخصصی ارائه دهند.

نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس تصریح کرد: طرحی از سوی شورای عالی استان‌ها به مجلس در مورد عضویت رئیس این شورا در شورای عالی انرژی که رئیس جمهور ریاست آن را برعهده دارد ارسال شده بود که در بخشی از نشست امروز این کمیسیون این طرح را مورد بحث و بررسی قرار دادیم.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان