بازدید 8994

توقف پرگل سپاهان در تبریز با پنچ پنالتی تاریخی!

وفاپیشه در این دیدار ۵ خطای پنالتی اعلام کرد که ۲ پنالتی برای سپاهان و ۳ پنالتی برای ماشین سازی بود. هر دو پنالتی تیم اصفهانی را سجاد شهباززاده به گل تبدیل کرد و در سوی دیگر پیمان بابایی پنالتی اول و سومش تیمش را به تور دروازه چسباند و با وجود از دست دادن پنالتی دوم، توانست در ریباند دروازه نیازمند را باز کند.
کد خبر: ۱۰۲۴۶۱۵
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۵ 29 December 2020

در نخستین دیدار هفته دهم لیگ برتر فوتبال ایران دو تیم فوتبال ماشین‌سازی و سپاهان از ساعت ۱۵ در ورزشگاه بنیان دیزل به مصاف هم رفتند که این دیدار پرگل در نهایت با تساوی ۳ بر ۳ دو تیم به اتمام رسید. از نکات عجیب و تاریخی این دیدار، اعلام شدن ۵ پنالتی توسط داور بود.

به گزارش تابناک ورزشی، سجاد شهباززاده در دقایق  ۲۳ و ۴۴ از روی نقطه پنالتی و ولسیانی در دقیقه ۳۵ برای سپاهان گلزنی کردند و هر ۳ گل ماشین‌سازی را پیمان بابایی در دقایق ۳۸، ۵۹ و ۷۶ به ثمر رساند. گل‌های اول و سوم بابایی از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید و مهاجم ماشین‌سازی گل دومش را نیز بعد از مهار پنالتی دوم این تیم توسط نیازمند و روی ریباند به ثمر رساند.

با این تساوی سپاهان ۱۴ امتیازی شد و موقتا به رده دوم صعود کرد و ماشین‌سازی نیز با ۳ امتیاز در رده آخر جدول رده بندی باقی ماند. داور دیدار ماشین سازی و سپاهان ۵ خطای پنالتی اعلام کرد که ۳ پنالتی به سود تیم میزبان و ۲ پنالتی هم به سو زردپوشان بود.

در دیدار امروز (سه شنبه) ماشین‌سازی و سپاهان که بسیار پربرخورد بود و با تساوی ۳ بر ۳ به پایان رسید سعاد وفاپیشه داور مسابقه روز تاریخی را در لیگ برتر رقم زد و این دیدار را با ثبت رکوردی همراه کرد.

وفاپیشه در این دیدار ۵ خطای پنالتی اعلام کرد که ۲ پنالتی برای سپاهان و ۳ پنالتی برای ماشین سازی بود. هر دو پنالتی تیم اصفهانی را سجاد شهباززاده به گل تبدیل کرد و در سوی دیگر پیمان بابایی پنالتی اول و سومش تیمش را به تور دروازه چسباند و با وجود از دست دادن پنالتی دوم، توانست در ریباند دروازه نیازمند را باز کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها