بازدید 10704

کشف ۷۰ فقره سرقت لوازم خودرو

کد خبر: ۱۰۲۴۴۲۵
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۱ 28 December 2020

رئیس کلانتری ۱۳۷ نصر پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای لوازم خودرو و کشف ۷۰ فقره سرقت خبرداد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ ابراهیم قاضی پور رئیس کلانتری ۱۳۷ نصر پلیس پیشگیری تهران بزرگ بیان کرد: با وقوع چند فقره سرقت لوازم داخل خودرو در محدوده کلانتری ۱۳۷ نصر، بررسی موضوع در اختیار تیمی از ماموران کلانتری قرار گرفت و ماموران با حضور در محل‌های سرقت موفق شدند، سارقان را که دو مرد جوان بودند، شناسایی کنند.

وی گفت: با شناسایی چهره سارقان، هویت و مخفیگاه متهمان شناسایی و مشخص شد که سارقان پس از سرقت لوازم خودرو، اموال سرقتی را به مالخری در همان محله مخفیگاهشان می‌فروشند.

رئیس کلانتری ۱۳۷ نصر با اشاره به اینکه مخفیگاه مالخر اموال سرقتی نیز شناسایی شد و با هماهنگی‌های قضائی تیم علمیات کلانتری برای دستگیری متهمان اقدام کردند، افزود: هر سه متهم در عملیات‌های مستقل دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان تعدادی اموال سرقتی کشف شد.

سرهنگ قاضی پور تصریح کرد: سارقان در تحقیقات مقدماتی به بیش از ۷۰ فقره سرقت لاستیک خودرو به همراه رینگ اعتراف و با دستور قضائی هر سه متهمان برای کشف جزئیات پرونده در اختیار کارآگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.

رئیس کلانتری ۱۳۷ نصر با بیان اینکه تحقیقات از متهم کماکان از سوی کارآگاهان پلیس آگاهی تهران ادامه دارد،گفت: از شکات و مال باختگان می خواهیم تا برای طرح شکایت و یا پیگیری پرونده‌های خود به پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ مراجعه کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار