بازدید 8168
فرصت طلب نبودیم

نصرتی: به تصمیمات داور باختیم

سرمربی پارس جنوبی جم ضمن انتقاد از عملکرد بازیکنانش، تصمیمات اشتباه داور را عامل اصلی باخت تیمش دانست.
کد خبر: ۱۰۲۴۳۸۲
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۴ 28 December 2020


به گزارش تابناک به نقل از خبرآنلاین؛ محمد نصرتی بعد از باخت سه بر دو تیمش مقابل شاهین هوادار گفت: امروز با آمادگی خوبی پا به این دیدار گذاشتیم و به خوبی از نقاط ضعف و قوت حریف مطلع بودیم. بازی را خیلی خوب آغاز کردیم و موفق شدیم گل اول را هم بزنیم.

وی افزود: داور در همان نیمه اول با کارت زرد بی موردی که به بازیکن ما داد، تمرکزمان را بهم ریخت. یک خطای واضح پنالتی را هم به سود تیم مان نگرفت تا عملا تصمیمات اشتباه او جریان بازی را تغییر دهد. .

نصرتی درباره نیمه دوم بازی گفت: در نیمه دوم یک پنالتی بچه گانه به حریف دادیم ضمن اینکه روی گل سوم حریف پاس قبل از گل آفساید به نظر می رسید.

سرمربی تیم پارس جنوبی جم با اشاره به کار سخت تیمش در ادامه رقابت های لیگ یک تصریح کرد: بازیکنان ما باید بدانند برای تدوام صدرنشینی می بایست از تک تک فرصت هایی که نصیب شان می شود، نهایت بهره را ببرند. امروز تیم هوادار فرصت طلب بود و ما علی رغم ایجاد موقعیت نتوانستیم نرخ قابل قبولی در تبدیل فرصت هایمان به گلزنی داشته باشیم.

نصرتی در پاسخ به این سوال که چرا بازیکنان در نیمه دوم دچار افت بدنی شدند گفت: ما در تهران تمرین می کنیم و یک هفته در میان به جم می رویم و در سایر بازی هایی که مهمان هستیم شرایط مختلف آب و هوایی را تجربه می کنیم و این کمی کار را برای ما سخت کرده است. ما خیلی زود کارمان را از سر می گیریم و شک نکنید این باخت را جبران می کنیم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر