بازدید 9265

نگرانی از تکرار حرکت عجیب مربی شهرخودرو در مسابقات لیگ

کد خبر: ۱۰۲۴۳۰۸
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۷ 28 December 2020

مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک نگران است که اتفاقی که در دیدار این تیم مقابل شهر خودرو رخ داد، در سایر مسابقات کشور تکرار شود.

به گزارش تابناک ورزشی، حمیدرضا عبداللهی درباره تساوی 2 - 2 آلومینیوم اراک مقابل شهر خودرو اظهار داشت: مطابق آنالیزی که از شهر خودرو داشتیم، می‌خواستیم حریف را در 15 دقیقه ابتدایی مسابقه تحت فشار بگذاریم. برنامه ما درست بود و از همین راه توانستیم خطاهایی از شهر خودرو بگیریم و مالک توپ و میدان باشیم. موقعیت‌هایی هم به دست آوردیم که دو فرصت تبدیل به گل شدند.

وی با بیان اینکه کادر فنی آلومینیوم پیش‌بینی می‌کرد شهر خودرو روی شوت از راه دور به گل برسد، تصریح کرد: پس از 10 نفره شدن حریف، خطیبی در رختکن به بازیکنان گفت شهر خودروی 10 نفره می‌تواند خطرناک باشد. این اتفاق افتاد و رقیب با استفاده از اشتباه یکی از مدافعان ما به گل رسید. مجدداً با تعویض‌های خطیبی بازی را در اختیار گرفتیم و به تیر دروازه حریف هم زدیم. حرکت ناشایست مربی شهر خودرو هم بازی را به هم ریخت.

مربی آلومینیوم اراک راجع به قضاوت احمد محمدی خاطرنشان کرد: او داوری جوان و خوب است و مشکل خاصی از داوری وی ندیدم. فقط زمانی که توپ در اختیار ما بود، مربی شهر خودرو (علی اصغر قربانعلی‌پور) توپ را وارد زمین کرد که این توپ در پشت بازیکن صاحب توپ قرار داشت. داور مسابقه می‌توانست اجازه دهد کار تیمی ما شکل بگیرد و پس از اینکه توپ تبدیل به گل شد یا به بیرون رفت، به مربی حریف اخطار دهد.

عبداللهی با انتقاد از رفتار مربی شهر خودرو به تسنیم گفت: نگران این هستم که چنین اتفاقاتی در فوتبال ایران باب شود و نیمکت‌ها هنگام حمله حریف، توپ‌های کنار خط را وارد زمین کنند. توپ‌ها در اختیار توپ‌جمع‌کن‌هاست، اما در این مسابقه کنار زمین بود و ممکن است هر تیمی چنین حرکتی را تکرار کند. حمله بسیار خوبی برای ما بود و اتفاقی که رخ داد، اصلاً زیبنده تیمی چون شهر خودرو نبود.

وی در مورد حضور آلومینیوم در نیمه بالایی جدول لیگ برتر فوتبال بیان کرد: شرایط تیمی خوبی داریم و امیدوارم در بازی‌های آینده، کمترین نوسان را داشته باشیم. بازیکنان ما بسیار جاه‌طلب هستند و با جسارت زیادی بازی می‌کنند. آنها شجاعت لازم را دارند، باهوش هستند و تمام خواسته‌های کادر فنی را در زمین اجرا می‌کنند. امسال نخستین فصل حضور آلومینیوم در لیگ برتر است و برنامه خطیبی این است که تیم را در لیگ برتر حفظ کند. با این حال تلاش می‌کنیم رتبه خوبی به دست بیاوریم و امیدوارم به این هدف برسیم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان