بازدید 6007

واکنش رضايي، فشنگچی و نوری به حضور در میان پرسپولیسی‏ها

رضایی همچنين درباره علي دايي خاطرنشان کرد: در تيم ملي هم با تفکرات دايي آشنايي کاملي داشتم و مي دانم هدف او قهرماني در سه جام است، من هم با آگاهي از اين هدف به پرسپوليس آمدم.
کد خبر: ۱۰۲۴۱۱
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۶:۰۲ 04 June 2010
بازيکن جديد تيم فوتبال پرسوليس گفت: تمام تلاشم را مي کنم که بهترين بازي ها را در پرسپوليس به نمايش بگذارم.

غلامرضا رضايي بازيکن فصل آينده سرخ پوشان که پنج شنبه قراردادي دو ساله با اين تيم امضا کرد، افزود: از حضور در پرسپوليس خيلي خوشحالم و به اميد خدا بتوانم در دو سالي که در اين تيم هستم طوري انجام وظيفه کنم تا در اين تيم مفيد باشم و تمام تلاشم را مي کنم که بهترين بازي ها را به نمايش بگذارم و مطمئنم که روزهاي خوبي با اين تيم خواهم داشت.

وي همچنين درباره علي دايي خاطرنشان کرد: در تيم ملي هم با تفکرات دايي آشنايي کاملي داشتم و مي دانم هدف او قهرماني در سه جام است، من هم با آگاهي از اين هدف به پرسپوليس آمدم.


هرچه باشگاه گفت من هم قبول کردم
بازيکن جديد و شماره 23 فصل آينده پرسپوليس، گفت: براي موفقيت بيشتر به اين تيم آمدم، چون پرسپوليس را از صميم قلب دوست دارم.

امير حسين فشنگچي پنج شنبه قرارداد 2 ساله‌اش را با پرسپوليس امضا کرد، او پيش‌تر بازيکن تيم‌هاي پايه پرسپوليس بود و بعد از مدت ها به اين تيم بازگشت. او در اين رابطه به سايت رسمي باشگاه پرسپوليس، گفت: بعد از سه، چهار سال به پرسپوليس برگشتم. به خاطر مشکل سربازي مجبور بودم از تيم هاي پايه پرسپوليس بروم و از اينکه دوباره به اين تيم بازگشتم، خوشحالم.

وي افزود: آرزوي هر فوتباليستي است که به يکي از دو تيم معروف پايتخت بيايد. مخصوصا براي من که در تيم پايه پرسپوليس بازي مي‌کردم. در اين تيم ها رقابت فشرده است و بايد تمام سعي و تلاش خود را به کار گيرم تا موفق باشم.

فشنگچي در پايان تصريح کرد: شرط خاصي براي پيوستن به پرسپوليس نداشتم. هرچه باشگاه گفت من هم قبول کردم.


از كودكي آرزوي پوشيدن پيراهن پرسپوليس را داشتم   
بازيکن جديد تيم فوتبال پرسپوليس گفت: از كودكي آرزوي پوشيدن پيراهن پرسپوليس را داشتم.

محمد نوري افزود: واقعا خوشحالم که توانستم پيراهن قرمز پرسپوليس را که از كودكي آرزويش را داشتم بپوشم. اميدوارم بازي هايي که در سپاهان و صبا انجام دادم را تکرار کنم.

وي همچنين درباره پيراهن شماره 14 پرسپوليس، تصريح کرد: شماره 14 را 5 و 6 سال است که مي پوشم و برايم خوش يمن بوده و اميد دارم در پرسپوليس هم اين گونه باشد.

نوري همچنين درباره فصل آينده پرسپوليس و سه جام پيش رو تاکيد کرد: قطعا با بازيکناني که پرسپوليس مي گيرد و با مربيگري علي دايي به خواسته‌هايمان در سه جبهه مي‌رسيم. اين در صورتي امکان پذير است که تلاش دو چنداني نسبت به سال‌هاي قبل داشته باشيم.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار