بازدید 23727

بهترین شرایط خرید اقساطی ماشین را در سپندخودرو تجربه کنید

خرید خودروی شخصی یکی از دغدغه‌های این روزها است. این وسیله همانگونه که می‌تواند مشکلات شما در رفت و آمدهای روزانه با وسایل نقلیه عمومی را حل کند، یک سرمایه‌گذاری مناسب نیز به حساب می‌آید و خودروی شخصی با وجود افزایش قیمت‌ها به صورت نقدی غیرممکن است،در این مقاله به شما در انتخاب فروشنده خودرو کمک می‌کند. سپندخودرو یکی از این عرضه کننده‌های معتبر است که در ادامه با آن آشنا می‌شوید.
کد خبر: ۱۰۲۴۰۷۰
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۲ 27 December 2020

بهترین شرایط خرید اقساطی ماشین را در سپندخودرو تجربه کنید

خرید خودروی شخصی یکی از دغدغه‌های این روزها است. این وسیله همانگونه که می‌تواند مشکلات شما در رفت و آمدهای روزانه با وسایل نقلیه عمومی را حل کند، یک سرمایه‌گذاری مناسب نیز به حساب می‌آید. با این حال خرید خودروی شخصی با وجود افزایش قیمت‌ها به صورت نقدی غیرممکن یا بسیار دشوار است. در این شرایط بهترین انتخاب شما خرید ماشین اقساطی خواهد بود. اما کدام فروشنده معتبر است؟ کدام عرضه کننده خودروی داخلی و خارجی شرایط پرداخت اقساطی مناسب‌تری دارد و روند تحویل ماشین بعد از خرید چگونه است؟ این‌ها بخشی از مهم‌ترین سوالاتی هستند که پاسخ به آن‌ها هنگام خرید خودرو قسطی، به شما در انتخاب فروشنده خودرو کمک می‌کند. سپندخودرو یکی از این عرضه کننده‌های معتبر است که در ادامه با آن آشنا می‌شوید.

سپندخودرو؛ بی‌رقیب در شرایط ویژه اقساطی

نام سپندخودرو برای علاقه‌مندان به خودرو نامی آشنا و معتبر است. محال است در جستجوی یک فروشنده خودرو خارجی و داخلی با شرایط مناسب باشید و به این نام برند نخورده باشید. سپندخودرو با مدیریت آقای امیرحسین یاسینی از سال 1386 تاسیس شد. این شرکت حالا نزدیک به 14سال است که با جلب اعتماد مشتریان  توانسته گسترش یابد. توسعه سپندخودرو در طول زمان علاوه‌بر اینکه آن را به یک شرکت بزرگ و معتبر تبدیل کرده، باعث شده تا تعداد خودروهای عرضه شده به مشتریان نیز تنوع بیشتری پیدا کند.

با این حال توسعه سپندخودرو از کیفیت و صداقت در کار آنان کم نکرده و با ایجاد بهترین شرایط فروش اقساطی خودرو، همچنان در لیست برترین عرضه کننده‌های ماشین با اقساط مناسب هستند.

مدیریت هدفمند و اصولی؛ مهم‌ترین رمز موفقیت سپندخودرو

سپندخودرو در طول سال‌های فعالیت خود نه تنها مشتریان جدید را به لیست خود اضافه کرده، بلکه توانسته با ارائه خدمات مناسب، خریداران قدیمی را نیز به مشتریان وفادار خود تبدیل کند. اعتماد مشتریان به این مجموعه به دلیل نظم، صداقت و کیفیت روند فروش خودروی اقساطی است.

علاوه‌بر مشتری مداری، برنامه‌ریزی برای گسترش تنوع خودروهای عرضه شده باعث شده تا با هر سلیقه و بودجه‌ای بتوانید خودروی مناسب را به صورت نقدی یا اقساطی خریداری کنید. تفاوتی ندارد که به دنبال فروش سایپا تحویل فوری هستید یا قصد خرید ماشین شاسی بلند خارجی را دارید. سپندخودرو با بررسی شرایط شما، بهترین مسیر خرید را پیش رویتان خواهد گذاشت.

امیرحسین یاسینی؛ یکی از موفق‌ترین مدیران در زمینه فروش خودرو

برنامه‌ریزی صحیح برای فروش خودرو، تنها با هدفمندی همه اعضای مجموعه ممکن است. به همین دلیل می‌تواند گفت شیوه مدیریت آقای امیرحسین یاسینی در طول سال‌های فعالیت سپندخودرو، فرهنگ مشتری مداری و شرایط استاندارد فروش را به وجود آورده و همین موضوع باعث شده تا این مجموعه، به اعتبار امروزی دست پیدا کند.

بهترین شرایط خرید اقساطی ماشین را در سپندخودرو تجربه کنید

چه خودروهایی را می‌توان از سپندخودرو خریداری کرد؟

یکی از مهم‌ترین مزیت‌های سپندخودرو، تنوع ماشین‌های عرضه شده است. در میان خودروهای تولید ایران فروش اقساطی ایران خودرو، سایپا، کرمان موتور، مدیران خودرو و سایر برندهای معتبر ایرانی در لیست فروش این شرکت جای گرفته‌اند و می‌توانید با توجه به بودجه و سلیقه خود، مناسب‌ترین گزینه را برای خرید انتخاب کنید.

اگر قصد خرید ماشین خارجی با شرایط فروش مناسب را دارید نیز سپندخودرو با عرضه برندهای هیوندای، کیا، تویوتا، بنز، رنو، بی‌ام‌و، جیلی، سانگ یانگ و مزدا یک لیست بلندبالا برای انتخاب بهتر در اختیار شما قرار داده است. همه ماشین‌های عرضه شده در سپندخودرو را می‌توانید هم به صورت نقد و هم اقساطی خریداری کنید.

مزیت‌های خرید خودرو اقساطی و نقدی از سپندخودرو

این روزها ده‌ها عرضه کننده خودرو در کشور وجود دارند که با شرایط متفاوتی اقدام به فروش ماشین‌های ایرانی و خارجی می‌کنند. به همین دلیل قبل از آنکه اقدام به خرید کنید باید مزیت‌ها و تفاوت‌های هر شرکت با دیگری را بدانید و بر اساس شرایط خود یکی را انتخاب کنید. سپندخودرو به مدیریت آقای امیرحسین یاسینی، در طول سال‌های اخیر به دلایل زیر به یکی از محبوب‌ترین برندهای تجاری فروش اتومبیل تبدیل شده است.

  1. از آنجایی که اعتماد اصل اول در سپندخودرو است، قبل از تحویل خودرو نیازی به هیچگونه پرداخت از سوی مشتری وجود ندارد
  2. در طول پرداخت قسط، امکان تعویض خودرو برای مشتری فراهم شده است
  3. تنها 3 دانگ از سند خودرو در رهن شرکت باقی می‌ماند. یعنی سند از ابتدا به طور کامل به نام خریدار درمی‌آید
  4. سپندخودرو بهترین تعامل با مشتریان از لحظه ثبت نام تا دریافت خودرو و اتمام اقساط را دارد. به دلیل این راهنمایی جامع و ارتباط موثر، در طول 10 سال مشتری ناراضی در این مجموعه وجود نداشته است
  5. بیمه بدنه اجباری نیست
  6. امکان تسویه تسهیلات قبل از مدت بازپرداخت وجود دارد. به همین دلیل سودهای آتی از مبلغ نهایی کسر خواهد شد

بهترین شرایط خرید اقساطی ماشین را در سپندخودرو تجربه کنید

تجربه رضایت‌بخش خرید خودرو به صورت نقدی و اقساطی با تحویل فوری

تمایز سپندخودرو در جذب خریدار خودرو نیست. بلکه در تبدیل خریداران به مشتریان وفادار است. مدیران این مجموعه با ایجاد بهترین شرایط پرداخت و با در نظر گرفتن شرایط دشوار اقتصادی در جامعه، بهترین زمینه برای خرید ماشین را فراهم کرده‌اند.

شما می‌توانید برای اطلاع از نحوه خرید و آگاهی از شرایط پرداخت نقدی و اقساطی، به سایت سپندخودرو مراجعه کنید. همچنین در صورت تمایل می‌توانید با شماره 02191072104 تماس بگیرید تا مشاوران فروش سپندخودرو، بهترین گزینه‌های فروش را با توجه به سلیقه، نیاز و بودجه به شما معرفی کنند.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها