بازدید 5214

نتانیاهو: یک هیات مغربی به اسرائیل سفر می کند

نخست وزیر رژیم صهیونیستی شنبه شب از سفر یک هیات مغربی به اسرائیل در راستای پیشبرد توافق عادی سازی روابط بین دو طرف خبر داد.
کد خبر: ۱۰۲۳۹۷۰
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۹ - ۰۷:۲۵ 27 December 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر از پایگاه النشره، نخست وزیر رژیم صهیونیستی از سفر یک هیات مغربی به اسرائیل طی هفته جاری به منظور تقویت روابط پس از اعلام عادی سازی روابط بین دو طرف خبر داد.

بنیامین نتانیاهو در پیامی ویدئویی با اشاره به گفتگوی تلفنی روز گذشته خود با پادشاه مغرب گفت: ما توافق کردیم که هیاتی مغربی این هفته به منظور پیشرفت در تمام امور هفته جاری به اینجا بیاید.

این در حالی است که یک هیات اسرائیلی روز سه شنبه به مغرب سفر کرده بود و دو طرف برای گشایش یک دفتر ارتباطی و راه اندازی پروازهای تجاری مستقیم برنامه ریزی می کنند.

گفتنی است که رسانه‌های صهیونیست جمعه شب از نخستین گفتگوی تلفنی پادشاه مغرب و نخست وزیر رژیم صهیونیستی پس از عادی سازی روابط بین دو طرف خبر دادند.

بر اساس این گزارش، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی در گفتگوی تلفنی با «محمد ششم» پادشاه مغرب از وی برای سفر به فلسطین اشغالی دعوت کرد و دو طرف ازسرگیری روابط دیپلماتیک و امضای بیانیه مشترک با ایالات متحده را به یکدیگر تبریک گفتند.

رسانه‌های صهیونیست گزارش دادند که نتانیاهو و محمد ششم در این گفتگوی تلفنی سازوکارهای اجرای توافقات بین دو طرف را تعیین کردند.

همچنین نتانیاهو از پادشاه مغرب برای میزبانی از هیات اسرائیلی به ریاست «مئیر بن شابات» تشکر نمود.

در سفر این مقام صهیونیست به مغرب بیانیه مشترک پیرامون برقراری روابط بین مغرب و رژیم صیهونیستی امضا شده بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار