بازدید 8842

آدم‌ربایی در پایتخت با هدف تسویه حساب مالی

پلیس امنیت عمومی پایتخت از دستگیری سه آدم‌ربایی خبر داد که به دنبال تسویه حساب ۶ میلیاردتومانی شریک خود را ربوده بودند.
کد خبر: ۱۰۲۳۹۳۳
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۷ 26 December 2020
به گزارش تابناک به نقل از فارس، رئیس پایگاه سوم پلیس امنیت عمومی از دستگیری سه آدم ربا خبر داد که برای تسویه حساب مالی ۶۰ میلیاردی، شریکشان را ربوده بودند.

سرهنگ علی شاملو در تشریح خبر فوق اظهار داشت: پرونده‌ای با موضوع آدم ربائی و خفت گیری در کلانتری ۱۴۵ ونک تشکیل و با دستور قضائی مبنی بر دستگیری متهمان به پایگاه سوم پلیس امنیت عمومی ارجاع شد.

وی عنوان کرد: شاکی گفت که نیمه‌های شب سوم دی ماه به همراه دوستش در منزلش در محدوده ونک در حال استراحت بودند که ناگهان متوجه شدند ۳ نفر که صورت خود را پوشانده اند در داخل آپارتمان حضور دارند و بلافاصله با بستن چشمان وی و دوستش به زور آن‌ها را سوار بر خودروی‌شان کرده و پس از چند ساعت رانندگی و پرسه زنی، وی را مجبور کردند برگه‌ای را امضاء کرده و با گرفتن گوشی در خیابانی آن‌ها را از خودرو به بیرون پرتاب کرده و از محل گریختند.

رئیس پایگاه سوم پلیس امنیت عمومی تهران تصریح کرد: شاکی در ادامه گفت که هنگام پیاده شدن از داخل خودرو دو نفر از این افراد را که شباهت زیادی به دو شریکم در خرید ملکی در محدوده تهرانپارس داشتند، شناختم و با شناسایی محل رهایی، بلافاصله به کلانتری ونک مراجعه و اعلام شکایت کرده است.

این مقام انتظامی عنوان کرد: با شناسایی هویت ۲ تن از متهمان، مخفیگاه آنان در محدوده تهرانپارس و مجیدیه جنوبی شناسایی و با هماهنگی‌های قضائی پنجم دی ماه هر دو شریک شاکی به همراه متهم سوم پرونده در دو عملیات هماهنگ و مستقل دستگیر شدند.

سرهنگ شاملو اضافه کرد: شرکای شاکی در تحقیقات اولیه به جرم ارتکابی معترف و علت آن را اختلاف حساب مالی به ارزش ۶۰ میلیارد ریال با شاکی اعلام کردند.

وی با اشاره به اینکه در بررسی‌های بیشتر از مخفگیاه متهمان یک قبضه سلاح سرد و برگ سفیدامضاء شاکی، کشف شد، گفت: با تکمیل پرونده متهمان به مرجع قضائی معرفی شدند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار