بازدید 35311

آخرین آمار کرونا در ایران تا پنجم دی/ ثبت کمترین شمار جان باخته در ۷۰ روز اخیر

از میان موارد مشکوک ابتلا به ویروس کرونا در نقاط مختلف کشورمان در ۲۴ ساعت اخیر، آزمایش ۶۰۲۱ تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شود؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۵۳۴۵ تن از ایشان وخیم است.
کد خبر: ۱۰۲۳۶۷۴
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۷ 25 December 2020
تابناک اجتماعیپس از شناسایی موارد مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا در نقاط مختلف کشور و انجام تست‌های ویژه، شمار مبتلایان از یک میلیون و ۱۸۹ هزار تن گذشت.
 

به گزارش «تابناک»؛ دکتر سیما سادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشورمان گفت: از ظهر دیروز تا ظهر امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۶ هزار و ۲۱ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شده که ۹۰۶ مورد بستری شدند. با احتساب این افراد، مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به یک میلیون و ۱۸۹ هزار و ۲۰۳ تن رسید.

وی در ادامه گفت: در ۲۴ ساعت اخیر، ۱۳۲ تن از مبتلایان جانشان را از دست داده‌اند؛ بنابراین، تا ظهر امروز، متاسفانه آمار جان باختگان این بیماری در کشورمان به ۵۴ هزار و ۴۴۰ تن رسیده است. همچنین تا به امروز خوشبختانه ۹۳۳ هزار و ۷۳۶ تن بهبود یافته‌اند.

لاری افزود: ۵۳۴۵ تن از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند. همچنین تاکنون ۷ میلیون و ۳۰۳ هزار و ۲۳۸ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

طی شبانه روز اخیر 132 تن از بیماران ایرانی چشم از جهان فروبستند. شمار جان باختگان کووید19 در ایران که آخرین بار در هفته آخر شهریور ماه یعنی هفتاد روز پیش، عدد کمتر از این برایش به ثبت رسیده بود.
طی شبانه روز اخیر 132 تن از بیماران ایرانی چشم از جهان فروبستند. شمار جان باختگان کووید19 در ایران که آخرین بار در هفته آخر شهریور ماه یعنی هفتاد روز پیش، عدد کمتر از این برایش به ثبت رسیده بود.

وی در تشریح وضعیت در نقاط مختلف کشورمان گفت: در حال حاضر و بر اساس آخرین تحلیل ها، ۲۰۵ شهرستان در وضعیت نارنجی و ۲۴۳ شهرستان در وضعیت زرد قرار دارند.

بر پایه آمار‌های ۲۴ ساعت اخیر، «نرخ مرگ» در کشورمان ۵.۵ درصد است و به همین تناسب، «نرخ بهبود» ۹۴.۵ درصد، در حالی که میانگین نرخ مرگ در جهان ۳.۰ درصد است و همچنان وضعیتی به مراتب بهتر از کشورمان را نشان می‌دهد.

 
 
برای مشاهده آخرین و به روزترین آمار مبتلایان، جان باختگان و بهبود یافتگان ویروس کرونا و همچنین اطلاع از «نرخ مرگ» و «نرخ بهبود» در کشورمان و جهان، اینجا را کلیک کنید.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۶
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲۷
آلمان 900 نفر در روز.ایران با رنگبندی و 10، 12 روز تعطیلی نصفه نیمه 4 تا مغازه 132 نفر. به نظر شما آلمان که اقتصاد اول اروپاست نمیتونه 2 هفته نصف و نیمه تعطیل کنه و امارو کاهش بده ؟شما درست میگین.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
داداش ایران اقتصادش از آلمان جلوتره کجای کاری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
فقط مشکل شب یلدا و مسافرت مردم بود.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
دکترپیام طبرسی از بیمارستان مسیح دانشوری امروزگفتند تعداد فوتی های کرونا حداقل 2برابرآماراعلام شده هستند چون خیلیها قبل از اینکه تست کرونا بدهند از دنیا میروند.
جام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
اتفاقاً هرچی اقتصاد بزرگتر باشه تعطیل کردن و کاهش فعالیتهای اقتصادی سخت تر میشه فهمیدنش واقعاً سخت نیست
خوب خدا رو شکر ظاهرا حل شد، از فردا مترو و اتوبوس و تاکسی ها شروع به کار کنند و مردم هم با خیال راحت با ماسک و بی ماسک ترددهای ضروری و غیر ضروری رو انجام بدن. واکسن هم دیگه لازم نشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
حمل و نقل عمومی شهری و بین شهری کاملاً فعال بودند فقط خودروهای شخصی جریمه می شدند
مهران
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
سپاه خوب عمل کرد
سلام
از آخر شهریور صد روز میگذرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
❤❤❤❤سلام یه کسب و کار عالی!!!!! از گوگل پلی برنامه 7030 رو نصب کن و با کد معرف93540 ثبت نام کن و با هر تراکنش در 70 درصد سود تراکنش کسب در آمد کن
از این به بعد آمار کم و کم و کمتر میشه چون دهه فجر پیش روست.
تا روز ۱۲ بهمن آمار به زیر ۵۰ می رسه. قول میدم.
اگر گفتید چرا؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
چرا؟
جام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
احتمال اینکه تو بهمن امسال مراسمی بخواهد برگزار شود تقریباً صفره . با این حرفهای صد من یه غاز زحمت اونهایی که باعث شدن این آمار پایین بیاد رو زایل می کنید . متاسفم
این امارکه میگن واقعی نیست هر وقت به نفعشان باشه امار رو کم اعلام میکنن امار واقعی رو از پزشکان سردخانه ها بپرسین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
مگه سردخونه ها پزشک دارن؟
اگه از مردم، مسئولان و کادر درمان تقدیر نکنیم بی انصافی کردیم.
جام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
حالا اگه خیلی مشتاق آمار هستید فعلاً برید آمار سرد خونه های آمریکا رو در بیارید شما که قرار بود بین 100 تا 200 هزار باشه تلفاتشون
انشا الله که امار درست باشد وکمتر خانواده ای داغدار شوند
باین روندی که پیش میره انشالله برای بهمن کسانی هم که مرده بودند زنده میشن
لطفا محدودیتها رو تا آخر بهمن ادامه بدید.
هر چند بعید میدونم بذارن ادامه بدید؟!
کرونا تا 22 بهمن در ایران و تا انتخابات هم در کل دنیا ریشه کن میشه
بیرحم ترین قشر برخی دکترا و پرستارا هستن آمار بالای کشته ها بخاطر بیرحمی اوناست که با چشمای خودم دیدم البته که یه تعداد کمی خوب هم بینشون هست.
خدا را شکر که شاخص مرگ و میر کرونا شبیه بورس داره می یاد پایین و امیدوارم روزی شاهد صفر شدن آن باشیم بنظر من در وضعیتی که شاخص در حال پایین آمدن است باید سخت گیری ها و ماسک زدن ها و رعایت فاصله ها بیشتر شود چون احتمال صفر شدن کرونا بیشتر است و صفر شدن کرونا بمعنای رهایی از کرونا و بازگشت به روال عادی است که همه انتظار آنرا دارند
بنظر میاد که تعطیلی ها موثر واقع شده، اما واقعا آمار همینه که میگن؟! یعنی از روزی چهارصدتا رسید به کمتر از صد وپنجاه تا!!!
چرا در مورد آلودگی هوا نمی نویسید؟ روزانه چند نفر به خاطر آلودگی شدید هوا می میرند؟چرا از اونایی که از ترس مترو و اتوبوس با ماشین های شخصی شون دارند جون مردم را می گیرند نمی نویسید؟! تمام خیابان ها شده پارکینگ، اصلن تابلو توقف ممنوع یک چیز مسخرست، دیگه حتی نمیشه از اینور کوچه روفت اونور ، همه جا ماشین پارکه. بعد از ظهر نمیشه یک دکتر رفت از بس همه جا ترافیک و شلوغه.
همینجوری جلو بریم تا اخر ماه ،تلفات صفر میشه و حتی ممکنه در بهمن ماه به ازایه هر روز یه تعداد از فوت شدگان هم به زندگی برگردن
کارشناسان محترم لطفا چرت نگین که بخاطر 22 بهمنه:/ پس چرا برای محرم امار پایین نیاوردن؟؟؟ چرت گفتن کمتر زندگی بهتر :) باتچکر
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر