بازدید 9222

رئیسی: فضا برای ایجاد هرگونه فساد ناامن شود

رییس قوه قضاییه گفت: فضا برای کسانی که می خواهند فضا را آلوده و ایجاد هرگونه فسادی کنند، باید ناامن و سخت شود.
کد خبر: ۱۰۲۳۵۲۵
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۱ 24 December 2020


به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رییسی در جلسه شورای اداری که چهارم دی ماه در محل استانداری خراسان شمالی برگزار شد، تاکید کرد: اجازه ندهیم فساد در هیچ جایی لانه کند.

وی با اشاره به سفر مقام معظم رهبری به خراسان شمالی اظهار کرد: این سفر نقطه عطفی برای این استان در ابعاد مختلف بود و مصوبات آن برکات زیادی را برای این استان به همراه داشته است.

حجت الاسلام رییسی ادامه داد: خراسان شمالی کمتر از دو دهه است که استان شده بنابراین نیازمند توسعه یافتگی است.

وی بیان کرد: مدیران با روحیه بسیجی و دارای انگیزه های انقلابی می توانند تحول را در این استان در حوزه های صنعت، گردشگری و کشاورزی در یک اقدام هماهنگ ایجاد کنند.

رییسی به راهبرد خنثی سازی تحریم ها نیز اشاره کرد و گفت: ما نتیجه این راهبرد را در حوزه های مختلف همچون هسته ای، علم و فناوری و صنعت دفاعی به خوبی مشاهده کرده ایم.

رییس قوه قضاییه با بیان اینکه صنعت دفاعی و هسته ای ما در دوران تحریم پیشرفت های خیلی زیادی را داشته اند، بیان کرد: اگر تحریم ها تاکنون اثرگذار بودند به تبع باید در این حوزه ها پیشرفت کمتری را مشاهده می کردیم.

وی تاکید کرد: در حال حاضر در حوزه هسته ای به مرحله ای رسیده ایم که دانش ما در این حوزه بومی شده است.

حجت الاسلام و المسلمین تصریح کرد: علت کینه توزی دشمنان علیه ایران نیز این است که چطور به رغم تحریم هایی که اعمال کرده اند، باز هم توانسته ایم تحریم ها را دور بزنیم و در حوزه های مختلف پیشرفت داشته باشیم.

وی افزود: این امر نشان می دهد که خنثی سازی تحریم ها به عنوان یک راهبرد جدی وجود دارد و تاکنون این راهبرد به خوبی پاسخ داده است.

رییس قوه قضاییه خاطرنشان کرد: بنابراین از راهبرد خنثی سازی تحریم ها در حوزه های گردشگری، صنعت و کشاورزی می توان استفاده کرد و به طور حتم اثربخش خواهد بود.

وی در ادامه تاکید کرد: ما به عنوان دستگاه قضا از مدیران شجاع، ریسک پذیر، سرمایه گذاران، کارافرینان و مدیرانی که تحریم ها را دور می زنند، حمایت خواهیم کرد.

حجت الاسلام والمسلمین رییسی گفت:"ما می توانیم" یک شعار نیست بلکه امری شدنی است.

وی ادامه داد: ما مقید بر این هستیم که هرچیزی که مانع تولید و رشد اقتصادی باشد را دنبال کنیم تا از بین برود.

رییس قوه قضاییه گفت: مسئله قاچاق کالا و طولانی شدن بروکراسی های اداری باید رفع و بروکراسی های اداری کوتاه شود.

وی خطاب به نیروهای حوزه امنیتی و نیروی انتظامی اظهارکرد: مطلقا اجازه ایجاد ناامنی به افراد شرور داده نشود و باید این امر به عنوان یک مسئله محوری مورد توجه باشد.

رییسی با اشاره به انجام کمک های مومنانه در خراسان شمالی نیز گفت: توجه مردم خراسان شمالی به خانواده های مستمند در زمان شیوع ویروس کرونا و انجام کمک های مومنانه قابل تقدیر است.

رییس قوه قضاییه ادامه داد: امر حمایت از تولید، حفظ کرامت، مبارزه با فساد در خراسان شمالی به خوبی توجه شده است و می توان گام های بلندتری را نیز برداشت‌.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر