بازدید 9508

قول‌شهرداری‌ارومیه‌برای‌پیگیری‌مطالبات‌رانندگان‌اتوبوس

طی چند روز گذشته اخباری در خصوص مشکلات ناوگان اتوبوس شهری در فضای مجازی منتشر شد که شهرداری ارومیه برای پیگیری موضوع با نمایندگان صنف اتوبوسرانی دیداری را ترتیب و آن‌ها ضمن حضور در این مجموعه مطالبات خود را به طور مستقیم به شهردار ارومیه انتقال دادند و در این راستا محمد حضرت پور نیز قول پیگیری مطالبات آنان را داده و طرفین به تفاهمی در این راستا رسیدند.
کد خبر: ۱۰۲۳۱۱۵
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۹ 22 December 2020

به گزارش تابناک به نقل از فارس از ارومیه، طی چند روز گذشته اخباری در خصوص مشکلات ناوگان اتوبوس شهری در فضای مجازی منتشر شد که شهرداری ارومیه برای پیگیری موضوع با نمایندگان صنف اتوبوسرانی دیداری را ترتیب و آن‌ها ضمن حضور در این مجموعه مطالبات خود را به طور مستقیم به شهردار ارومیه انتقال دادند و در این راستا محمد حضرت پور نیز قول پیگیری مطالبات آنان را داده و طرفین به تفاهمی در این راستا رسیدند.

نمایندگان صنف اتوبوسرانی نیز ضمن بیان اینکه حرکات اخیر آن‌ها هیچ زمینه سیاسی ندارد بلکه مسائل معیشتی بوده که آن‌ها را مجبور به گلایه مندی و اعتراض به شرایط فعلی کرده اعلام داشتند که علیرغم برخی اخبار منتشره هیچ اعتصابی در کار نبوده بلکه رانندگان از وضعیت حاضر گلایه‌مندند.

شهردار ارومیه نیز طی تفاهم به دست آمده، با پیشنهاداتی که خروجی این دیدار بود به صحن شورای اسلامی شهر رفت و اعضا شورا نیز با پیشنهادات مورد اشاره در تفاهم طرفین موافقت خود را اعلام داشتند تا شاهد باز شدن گره‌ای از مشکلات رانندگان پرتلاش و زحمتکش اتوبوسرانی باشیم.

خاطرنشان می‌شود رانندگان اتوبوس‌های بخش خصوصی حول محور برخی مسائل صنفی گلایه مندند که شیوع کرونا و کاهش بسیار محسوس مسافرین در خطوط شهری نیز طی ۱۰ ماه گذشته اثر بسیار بدی بر اقتصاد خانوار‌های آن‌ها گذاشته و مشکلاتشان را مضاعف کرده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها