بازدید 10652
فوتو نیوز

وزیر راه و شهرسازی: تمام پروازهای مستقیم و غیرمستقیم انگلستان به ایران لغو شد / روحانی: قانون اساسی می‌تواند بازنگری شود؛ ۳۱ سال است قانون اساسی تغییر نکرده

وزیر راه و شهرسازی درباره لغو پرواز‌های ایران به مقاصد انگلستان گفت: با توجه به توصیه‌های صورت گرفته، همه پرواز‌های ایران به مقصد انگلستان دو هفته لغو شده و هیچ پروازی نباید در این بازه زمانی انجام شود که البته بیشتر پرواز‌های ورودی از انگلستان مورد توجه بوده است.
کد خبر: ۱۰۲۲۸۶۳
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۸ 21 December 2020
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۱۴
جالبه! چرا اون موقع که صد تا صد تا با ماهان برادران چینی رو وارد می کردین از این کار ها بلد نبودین؟
این چیزی که آقای روحانی گفته فقط درصورتی برای مردم جلب توجه خواهدکردکه فقط به این صورت باشدیک کلمه (رفراندم)!
پاسخ ها
عبدالله
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
باز دنبال چه سوژه جدید هستی جناب رئیس جمهور؟؟؟
امروز از رادیو شنیدم هیچ پروازی هنوزلغونشده
آفرین که قطع کردین
چرا برای چین هم همین کار رو نکردین؟!
البته پرواز برادران ماهان الان می تواند از فرصت استفاده کند و هم مسافران انگلیسی را از طریق ایران جابجا کند. هم فال است هم تماشا. هم کرونای جدید را به ایران می اورد و هم پول خوبی به جیب می زند
پروازهای چین هم گفته بودین ممنوع شده ولی بعدا دیدیم ولی دروغ بود
البته چین میخواست ویروسش پخش بشه که از ماهان استفاده کرد. ولی انگلستان به پستی چین نیست! حداقل برای مردم خودش.
بلاخره پاکستان را هم سر میز مذاکره خواهند اورد
قانون اساسی ایالات متحده آمریکا در تاریخ ۱۷۸۹ به تصویب رسید، بعد از ۲۰۰ سال هنوز تغییر نکرده. چطور بعد از ۳۰ سال درخواست تغییر قانون اساسی رو میدید.
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
جناب روحانی دو دوره ریاست جمهوری هر سازی زدی ملت ناچاراً رقصیدن و سیاستهای غلط تو و اجراهای غلط تر کابینه تو رو تحمل کردن.
لطف کن این اواخری دست از قانون اساسی بردار و بهتره بجای ایجاد کردن سوژه جدید و فرافکنی های دائمی خودت، واقعا به مردم ستم دیده خدمت کنی و بیشتر ازین خرابکاری نکنی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۳
قانون آنها مدام اصلاح میشود . قوانین آنها تا الان نتیجه داده
البته طبق گزارشات اخیر سازمان بهداشت جهانی نوع جهش یافته ویروس کرونا تقریباً مشابه ویروس اصلی است و تفاوت چندانی ندارند ولی سرعت انتشار آن بخصوص در این فصل سرما متاسفانه بیشتر شده است و هرچند مردم در روزهای اخیر بخاطر توصیه های نسبتاً جدی و بموقع مدیران دولتی برای عدم برگزاری دید و بازدیدهای شلوغ شب یلدا رعایت بسیارخوبی داشتند[ که البته هزینه گران مراسمات و بهترهصلگی کرونایی خود مردم هم نقش داشت] ولی بخاطر تداوم سرماهای سخت و بدون واکسن اینروزها، در روزهای آینده به احتمال زیاد با جهش زیاد در مرگ و میرها مواجه خواهیم شد بویژه که نوع جهش یافته پرسرعت هم، طبق هشدارها از ماهها قبل بوده و به احتمال زیاد در کشور ما و اکثر کشورها هم شیوع دارد و حالا که شیوع بیشتر نوع جدید نیز به اثبات رسیده بنابراین کشورما هم زودتر از قبل باید بفکر باشد که بخاطر سرعت زیاد نوع جدید، بصرفه ترین و مهمترین اقدام مقابله ای برای بی اثرساختن و یا کم اثرساختن این ویروس، آغاز سریع واکسیناسیون عمومی است که هرچه زودتر اینکار انجام گیرد، مردم هم زودتر ایمن می شوند.. ضمناً اخیراً هم درخبرهای بررسی تفاوت انواع واکسنهای چینی و روسی و انگلیسی و آلمانی، خبری بود که واکسن روسی کمی بیشتر دربرابر هردو نوع ویروس معمولی و جهش یافته ایمنی ایجاد می کند، ولی بالاخره مدیران و مسئولان هرکدام را که کارایی بهتر و مناسبتری داره سریعاً باید در اختیار مردم منتظر ما قرار دهند و اگر آقای رئیس جمهور واقعاً بفکر مردم و اصلاح قانون اساسی هستند همین مورد واکسیاسیون عمومی را طبق قانون اساسی سریعاً باید اقدام کنند که نسبت به کشورهای همسایه کمی هم دیر شده است!..ضمن این که اگر از نظر پزشکان در استفاده از دو نوع واکسن ایراد چندانی نباشد[که بنظرمیرسه نباشه،چون که چند نوع واکسن هم فعلاً در بین ملتها استفاده میشه] بنابراین حتی می شود که دونوع واکسن خارجی خرید کرد تا هرکس هرکدام را خواست، استفاده کند اما درهر صورت مهمترین مسئله عنصر زمان است که قبل از شیوع نوع جهش یافته ، انجام واکسیناسیون به اتمام برسه تا اکثریت مردم دربرابر خطر شیوع بیشتر از قبل ایمن باشند.. در اینصورت مسلماً درمان و مراقبت از اقلیت باقیمانده هم خیلی کم هزینه تر و راحتتر خواهد بود..
چرا همون اول پرواز چین هم لغو نکردید تا مردم دچار کرونا نشن ،
خوشحالم این جهش در چین اتفاق نیوفتاد .
اگر در چین بود آنها عامدانه در سراسر جهان پخش میکردند
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار