بازدید 7402

راهنمای خرید آپارتمان در منطقه 2 تهران

ساکنین تهران با شنیدن واژه منطقه 2، ناخودآگاه سعادت آباد را به خاطر می آورند. این محله سالهاست یکی از بهترین گزینه های سکونت برای افراد پردرآمد جامعه به شمار می رود. اما چرا خرید آپارتمان در سعادت آباد اینچنین پرطرفدار شده است؟
کد خبر: ۱۰۲۲۵۴۲
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۷ 20 December 2020

راهنمای خرید آپارتمان در منطقه 2 تهران

تنها ابزاری که برای انتخاب و رسیدن به خانه رویایی خود نیاز داریم!

راهنمای خرید آپارتمان در منطقه 2

امروزه دیگر بحث مزیت ها و لزوم استفاده از خدمات بسترهای آن لاین مطرح نیست و این امر که کدام مجموعه خدمات بهتری ارائه می دهد، حائز اهمیت است. یک بستر مناسب که بتواند سریع تر و با کیفیت بهتری به ارائه خدمات بپردازد، و ارزش افزوده های بیشتری برای مردم به همراه بی آورد، مبحث امروز دنیای کسب و کار است. بازار مسکن نیز به عنوان یکی از بزرگترین بخش های اقتصادی، با این تکنولوژی همسو شده و می توان گفت صنف مشاورین املاک را از حالت سنتی به مدرن تبدیل کرده است.

حال که تامین نیازمسکن به یکی از مهم ترین دغدغه های مردم تبدیل شده، عارضه یابی و اصلاح آن به کمک مردم و فعالان این بخش، یکی از مهمترین اولویت ها به شمار می رود. می توان گفت بزرگترین مشکل بازارمسکن، قیمت بسیار زیاد آن است که چرخه خرید و فروش را تا حد قابل توجهی کندکرده و به این صورت رونق را از تمام مشاغل مرتبط با مسکن گرفته است.

تکنولوژی به بازار مسکن هدف و تخصص داد!

یکی از مهم ترین عوامل این گرانی، وجود سوداگران در این بخش بود که بدون دلیل و با هدف کسب منافع مالی سریع و آسان، قیمتی بیش از ارزش واقعی املاک را به خریداران اعلام می کردند. این مهم توسط افرادی سودجو که مدت کمی در این بخش فعالیت می کردند انجام می شد، که خوشبختانه با تخصصی شدن فضای کسب و کار مشاورین املاک و ایجاد شفافیت در این بخش، تا حد بسیاری از این نوع فعالیت جلوگیری شد و صرفا مشاورین املاک مصلح با اهداف بلند مدت در این بخش فعالیت می کنند.

گفتنی است این امر با ایجاد سامانه های تخصصی مشاورین املاک و افزایش آگاهی مردم و فعالان این بخش، نسبت به مزایای بلندمدت افزایش تعداد معاملات با قیمت مناسب، صورت گرفته است. در این راستا لازم است اشاره ای کنیم به یکی از سامانه های فعال در این بخش که با هدف توسعه این حوزه، با بکارگیری بروزترین تکنولوژی دنیا استارت آپی راه اندازی کرد و امروز بیش از 100 هزار آگهی واقعی ملکی را به همراه 400 هزار مشاور املاک در اختیار دارد.

راهنمای خرید آپارتمان در منطقه 2 تهران

مشاورین املاک، معتمدترین افراد بازار مسکن شده اند؛

شایان ذکر است مجموعه دانش بنیان اینپین، با ایجاد بستری که هر سه ضلع معامله یعنی مالک، خریدار و مشاور املاک را به هم معرفی می کند، علاوه بر افزایش سرعت در معاملات، اعتماد مردم نسبت به صنف مشاورین املاک را افزایش داده و امکان سوداگری و گران فروشی را هم از بین برده است. گفتنی است اینپین تمام ابزارهای خود را با استفاده از هوش مصنوعی ایجاد کرده و به عنوان بروزترین سامانه فعال در این اکوسیستم، بیشترین تعداد بازدید و دانلود را به خود اختصاص داده است.

از سوی دیگر علاوه بر استقبال بسیار زیاد مردم از خدمات این سامانه، مشاورین املاک متعددی با اینپین فعالیت می کنند که همه اینها نشان دهنده کارایی و ارزش افزوده هایی است که این مجموعه به بخش مشاورین املاک آورده است. گفتنی است اینپین با هدف افزایش آگاهی مردم و ارتقاء کیفیت معاملات، با تولید محتوای تخصصی از محله های مختلف، اطلاعات متقاضیان را تا حد قابل توجهی افزایش می دهد. از این رو در ادامه به یکی از مهمترین سوالات مردم، که کدام محله در منطقه 2 برای خرید آپارتمان مناسب تر است پاسخ می دهیم.

خرید آپارتمان در سعادت آباد، انتخاب نخست اقشار پردرآمد؛

ساکنین تهران با شنیدن واژه منطقه 2، ناخودآگاه سعادت آباد را به خاطر می آورند. این محله سالهاست یکی از بهترین گزینه های سکونت برای افراد پردرآمد جامعه به شمار می رود. اما چرا خرید آپارتمان در سعادت آباد اینچنین پرطرفدار شده است؟ یکی از مهم ترین دلایل آن، شرایط اجتماعی و سبک زندگی لوکس ساکنین این محله است که سالهاست سعادت آباد را به محله ای مرفه نشین تبدیل کرده است.

از طرفی سعادت آباد به واسطه آب و هوای مطبوع کوهپایه ای، آلودگی هوای کمتری داشته و از نظر ترافیک خودرویی هم شرایط مناسب تری نسبت به سایر مناطق تهران دارد. تا جایی که می توان گفت اکثر خیابان های این منطقه، بدون ترافیک است و این امری بسیار مهم برای ساکنین تهران به شمار می رود. گفتنی است این تردد آسان به واسطه وجود اتوبان های یادگار امام، نیایش(هاشمی رفسنجانی)، و شهید چمران که این محله را احاطه کرده اند، روی داده است.

لازم به ذکر است در این محله نزدیک به 45 بوستان و فضای سبز وجود دارد که برای پیاده روی مناسب است. از طرفی 14 مجتمع تجاری و یک مجموعه تفریحی بزرگ به نام اریکه، شرایط مناسبی برای خرید و گردش های کوتاه ایجاد کرده و جذابیت خرید آپارتمان در سعادت آباد را برای جوانان افزایش داده است.

 گفتنی است قیمت خرید آپارتمان در سعادت آباد، با توجه به جانمایی و نوع ساختمان و امکاناتش متفاوت است. اما به طور میانگین در آخر آبان ماه امسال، هر متر مربع آپارتمان مسکونی 130 متری نوساز، در یکی از نقاط مرکزی سعادت آباد، با قیمت حدود 50 میلیون تومان خرید و فروش شده است.

تردد بدون ترافیک، یک المان مهم برای انتخاب به شمار می رود؛

شایان ذکر است در دل سعادت آباد یک بلوار بزرگ به نام دریا، به یکی از محبوب ترین مناطق سکونت تبدیل شده است. بلواردریا از خیابان فرحزادی تا بلوار سعادت آباد و ابتدای خیابان مدیریت امتداد دارد. خرید آپارتمان در دریا به واسطه شرایط ایده آل سکونت، متقاضیان خاص خودش را دارد که باعث متمایز شدن قیمت و سایر مولفه های آن نسبت به سایر محله های سعادت آباد شده است.

همچنین تردد آسان، امکانات و مغازه های متعدد اطراف این خیابان، در کنار آسایش و کوچه های خلوت، شاخصه های بارز این محله به شمار می رود. به این صورت خرید آپارتمان در دریا، یک گزینه عالی محسوب می شود که قیمت آن نیز با اختلاف کمی نسبت به سعادت آباد، در کانال 51 میلیون تومانی قرار گرفته است.

راهنمای خرید آپارتمان در منطقه 2 تهران

شهرک غرب، نمادی از سبک شهرسازی مدرن

یکی از بهترین همسایه های سعادت آباد که می توان گفت بسیاری از مردم، مرزهای این دو محله را هم نمیشناسند، شهرک قدس یا غرب است. این محله که در ضلع جنوبی سعادت آباد واقع شده، از نظر شاخصه های سکونت و اجتماعی، هیچ تفاوتی با آن ندارد و متقاضیان ورود به این منطقه، خرید آپارتمان در شهرک غرب را همچون سعادت آباد جذاب می دانند.

گفتنی است شهرک غرب به واسطه وجود برج های متعدد و بوستان های معروفی که بیشتر آنها در خیابان ایران زمین واقع شده، نظر جوانان را بیشتر به خود جلب کرده و به این صورت اکثر متقاضیان سکونت در منطقه 2، خرید آپارتمان در شهرک غرب را انتخاب بهتری می دانند. علاوه بر این، وجود بزرگراه شیخ فضل الله نوری و شهید همت در ضلع جنوبی این محله، تردد با خودروی شخصی را آسان تر کرده است.

لازم به ذکر است قیمت خرید آپارتمان درشهرک غرب با سعادت آباد تفاوت چندانی ندارد و همانطور که اشاره شد، المان های زیادی باعث متغیر بودن قیمت املاک این منطقه می شود. اما یک واحد مسکونی 120 متری در یکی از مجتمع های مسکونی با امکانات متوسط این محله، با متری 44 میلیون تومان خرید و فروش می شود.

راهنمای خرید آپارتمان در منطقه 2 تهران

سپهر، محله ای متفاوت در دل شهرک غرب؛

نکته قابل توجه، برخی از محله های شهرک غرب و شهرت آنهاست که به دلایل مختلف بیشتر مورد توجه قرار گرفته اند. به طوری که بسیاری از کاربران، خرید آپارتمان در سپهر را مناسب تر از سایر بخش های منطقه 2 می دانند. می توان یکی از دلایل این جذابیت را بافت کاملا مسکونی و کوچه های پهن و منظم این محله دانست که در کنار مجتمع تجاری و بوستان سپهر، محله ای دنج و خلوت نسبت به سایر مکان های این منطقه دارد.

گفتنی است سپهر در ضلع شمالی خیابان دادمان واقع شده که از بزرگراه یادگار تا خیابان فرحزادی امتداد دارد. نکته قابل توجه در این محله، آپارتمان های کم واحد و ویلایی آن است که در انتهای آبان ماه، همچون شهرک غرب در حوالی 44 میلیون تومان خرید و فروش می شدند. لازم به ذکر است خرید آپارتمان در سپهر، با توجه به محدودیت تعداد واحدهای آماده عرضه و تقاضای زیاد، کمی دشوارتر از سایر محله های این منطقه است که پیشنهاد می شود برای رسیدن به واحد مناسب خود در این محله، از طریق سامانه اینپین درخواست و نیازهای خود را ثبت کنید. برای این امر کافی است واژه اینپین را در نوار ابزار مرورگر خود وارد کرده یا از طریق بسترهای ارائه برنامه، اپلیکیشن اینپین را دریافت کنید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی