بازدید 9450
۳

فردوسی پور: مردم سنگ تمام گذاشتند، دست شان می‌بوسم

کد خبر: ۱۰۲۲۵۰۱
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۴ 20 December 2020

عادل فردوسی پور پس از مدت‌ها پشت میکروفن قرار گرفت تا حساس‌ترین بازی یک سال اخیر فوتبال ایران را از طریق صفحه فارسی AFC گزارش کند. به محض انتشار خبر گزارش عادل فردوسی پور در این صفحه، به سرعت بر تعداد دنبال کنندگان پیج فارسی AFC افزوده شد. این صفحه ۲۳۰ هزار دنبال کننده داشت که در پایان دیدار پرسپولیس - اولسان، دنبال کنندگان آن به سه میلیون نفر نیز نزدیک شد، چیزی حدود ۱۳ برابر!

به گزارش تابناک ورزشی، پیش از سوت آغاز بازی و شروع گزارش، رکورد لایو اینستاگرامی صفحات فارسی زبان شکست. لایو بازی پرسپولیس - اولسان در پیج AFC با گزارش عادل فردوسی پور در لحظات اوج خود به ۹۰۰ هزار دنبال کننده در لحظه نزدیک شد. بی شک این تعداد بازدید کننده از لایو، یکی از پنج لایو برتر جهان است که با انتشار آمار از پیج AFC، ابعاد رکورد بیشتر مشخص خواهد شد.

شکی در این نیست که دیدار پرسپولیس - اولسان مهم‌ترین بازی یک سال اخیر فوتبال ایران و گزارش عادل فردوسی پور در این بازی یکی از مهم‌ترین اتفاقات رسانه ایران در همین بازه بوده است. عادل فردوسی پور در این باره به سوالات خبرنگاران و همکارانش پاسخ داد.

از عادل پرسیده شد که چه حسی در ابتدای این گزارش داشتی؟ فردوسی پور گفت:

نه نمی‌توانم حس امروزم را با هیچ چیز دیگری تشبیه کنم. پیش آمده مدت‌ها از فوتبال دور بودم و بعد که بازی کردم، لذت زیادی بردم، اما فکر نمی‌کنم لذتش با چیزی که من امروز تجربه کردم، قابل قیاس باشد. مردم امروز برای من سنگ تمام گذاشتند. فقط تنها نکته‌ای که این گزارش داشت، شکست پرسپولیس بود. حیف شد واقعا، اگر نماینده ایران پیروز می‌شد، این لذت تکمیل می‌شد.

حتما خبر داری که مردم به خاطر تو به اینستاگرام AFC رفتند و رکورد شکستند.

واقعا نمی‌دانم چه باید بگویم. جمله‌ای برای توصیف سنگ تمامی که مردم برای من گذاشتند، ندارم. فقط دوست داشتم این بازی که گزارش کردم، با برد تمام می‌شد.

به شوخی گفتیم پرسپولیس باخت، اما تو برنده شدی! پاسخ داد:

هیچوقت در گزارشگری دنبال برد و باخت نبودم. خواهش می‌کنم از این زاویه به موضوع نگاه نکنیم. من با کسی مسابقه ندادم. فقط بعد از مدت‌ها که گزارش نکرده بودم، شرایطی پیش آمد که گزارش کنم و آن چیزی که من را غافلگیر کرد، استقبال مردم از این گزارش بود. واقعا دست تک تک شان را می‌بوسم. شاید این حرف شعاری باشد، ولی اگر الان امکانش بود، از تک تک این مردم جداگانه قدردانی می‌کردم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
من با اینکه فوتبالی نیستم ولی از بودنت خیلییییی خوشحالم سلامت باشی درکنار مردم
فقط عادل خان
انشالله دوباره درشبکه سه گزارشش پخش بشه
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل