بازدید 30399
۷
در صورت خروج کاشانی و قریب ؛

سه گزینه اصلی انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال

اساسنامه جدید، حضور افرادی در سمت مدیرکل و بالاتر در انتخابات را مستلزم استعفای آن‌ها از سمت قبلی دانسته است. آیا شانس قریب در انتخابات فدراسیون فوتبال به اندازه‌ای است که او از شغل دیگر خود در وزارت بهداشت دست بکشد؟
کد خبر: ۱۰۲۲۲۱۷
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۲ 19 December 2020

حیدر بهاروند، مصطفی آجرلو، شهاب عزیزی‌خادم، عباس صوفی، حبیب کاشانی و محمدحسین قریب نام‌هایی هستند که هفته‌هاست از آن‌ها به عنوان گزینه‌های اصلی برای ثبت‌نام در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال یاد می‌شود. درست بعد از ۸ آذر که مجمع فدراسیون تشکیل شد و اساسنامه به تأیید اعضا رسید، تکلیف کاندیدا‌های احتمالی ریاست فدراسیون فوتبال هم تا اندازه زیادی مشخص شد که گمانه‌زنی‌ها عموماً حول محور ۶ نامی می‌گشت که به آن‌ها اشاره کردیم.

به گزارش تابناک ورزشی، با این حال، اما در چند هفته‌ای که از مجمع گذشته و با توجه به اینکه تاریخ ۱۵ دی‌ماه به طور رسمی به عنوان تاریخ شروع ثبت نام نامزد‌ها اعلام شده است، تکلیف کاندیدا‌های احتمالی بیشتر از قبل مشخص شده است.
از بین ۶ گزینه‌ای که به آن‌ها اشاره کرده‌ایم، احتمال کاندیداتوری حبیب کاشانی و محمدحسین قریب به نسبت دیگر کاندیدا‌ها کمتر شده است. هرچند این دو نفر هنوز به طور رسمی موضع خود را اعلام نکرده‌اند، اما شواهد نشان می‌دهد که احتمال کناره‌گیری‌شان بیشتر از حضورشان باشد.

حبیب کاشانی به تازگی عمل قلب باز داشته و به دلیل بیماری دیابت، از نظر سلامتی وضعیت مناسبی ندارد و شاید بنا به تشخیص پزشک معالجش از انجام فعالیت‌های پرتنش و استرس‌زا منع شود و همین موضوع دلیلی باشد بر منصرف شدن او از ثبت‌نام در انتخابات فدراسیون فوتبال.
محمدحسین قریب هم بر اساس اساسنامه جدید در صورت تمایل به حضور در انتخابات فدراسیون فوتبال باید از سمت خود در معاونت وزارت بهداشت استعفا دهد چرا که اساسنامه جدید، حضور افرادی در سمت مدیرکل و بالاتر در انتخابات را مستلزم استعفای آن‌ها از سمت قبلی دانسته است. آیا شانس قریب در انتخابات فدراسیون فوتبال به اندازه‌ای است که او از شغل دیگر خود در وزارت بهداشت دست بکشد؟ این موضوع قریب را مسلماً دچار تردیدی جدی برای ثبت‌نام در انتخابات خواهد کرد. همانطور که تا کنون هیچ ابراز تمایل جدی‌ای برای ثبت‌نام و حضور در انتخابات نداشته است.

سه گزینه اصلی انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال

در شرایطی که رقابت اصلی بین دیگر علاقه‌مندان به حضور در انتخابات، در میان حیدر بهاروند، شهاب عزیزی‌خادم و مصطفی آجرلو می‌گردد، یکی دیگر از مسئولان فعلی فدراسیون هم از تصمیم خود برای حضور در انتخابات خبر داده است.
هدایت‌الله ممبینی، عضو هیأت رئیسه فعلی فدراسیون فوتبال که برای حضور در انتخاباتی که لغو شد هم ثبت‌نام کرده بود، بار دیگر تصمیم دارد در انتخابات پیش رو برای ریاست ثبت‌نام کند که به نظر نمی‌رسد او هم مثل صوفی سبد آرای پرباری داشته باشند.

این ترکیب نفرات و نامزد‌های احتمالی برای ریاست فدراسیون فوتبال البته تا آخرین مهلت ثبت‌نام کاندیداها، قطعی نیست و شاید از ۱۵ دی ماه، (زمان ثبت‌نام کاندیداها) تا ۱۰ اسفند (که گفته می‌شود تاریخ اعلام فدراسیون فوتبال برای برگزاری انتخابات به فیفا بوده است)، چهره‌های دیگری به این جمع اضافه شوند یا افرادی هم از این جمع به نفع دیگری کنار بکشند و با دیگر کاندیدا‌ها ائتلاف کنند. چنان که شنیده می‌شود دو تن از اصلی‌ترین گزینه‌های فعلی برای نامزدی ریاست فدراسیون فوتبال طی مذاکراتی که با یکدیگر داشته‌اند، موضوع ائتلاف را به میان کشیده‌اند و فعالیت‌های خود را برای جلب آرا شروع کرده‌اند که این تصمیم‌ها همچنان غیررسمی است و تا زمان انتخابات هیچ پیش‌بینی‌ای درباره آن‌ها نمی‌توان داشت.

سه گزینه اصلی انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال

منبع: ایران ورزشی

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
هیج کدام بدرد نمیخورند
رئیس فقط زنوزی
چرا از بازیکنان فوتبال کسی در این لیست نیست. بالاخره فوتبالیست ها تخصصشون در این زمینه از همه بیشتر هست. باید فدراسیون فوتبال هم مثل فدراسیون کشتی باشه که همه رییس های فدراسیون کشتی گیر بودن و هستن
ای کاش کسی بیادکه ازجنس فوتبال باشه وتحصیل کرده
باید کسی بیاد که پول داشته باشه مثل زنوزی
باید عزیزانی مثل علی آقا دایی،وحید هاشمیان،خود مهدی مهدوی کیا که لایق مدیریت تو فوتبال هستن و برای فیفا و ‌ای اف سی هم مطرح هستن میومدن جلو تا غیر فوتبالیا که واسه منافع خودشون اومدن جلو گم میشدن تو این انتخابات،به امید روزهای پاک در فوتبال ایران
جناب کریمی و مهدوی‌کیا ویا علی دایی بهترین گزینه هستند البته اگر غیر فوتبالی ها اجازه بدهند.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها