بازدید 3268

بازگشت از ايتاليا براي قتل همسر

کد خبر: ۱۰۲۲۱۰
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۸۹ - ۰۷:۵۸ 03 June 2010
مرد خشمگين كه پس از سال‌ها زندگي پرتنش، در اقدامي جنون‌آميز و پس از بازگشت به كشور، همسرش را به قتل رسانده بود، با درخواست فرزندانش به قصاص محكوم شد.

به گزارش خبرنگار تهران امروز، در اين جنايت هولناك كه عصر 15 ارديبهشت 88 در جريان درگيري خانوادگي در خانه‌اي حوالي ميدان معلم يافت‌آباد رخ داد، زن ميانسالي به نام «پروين» با ضربه‌هاي كارد شوهرش «لطف‌الله» از پا درآمد.عامل فراري جنايت نيز چندي بعد دستگير و به قتل همسرش اعتراف كرد: «من و همسرم در طول 26 سال زندگي هميشه با هم اختلاف داشتيم تا اين كه چند سال قبل با اصرار همسرم به ايتاليا رفتم و بعد از 2 سال ارتباط تلفني‌مان قطع شد. در حالي كه به خاطر خروج غيرقانوني از كشور راهي براي بازگشت نداشتم، بشدت نگران خانواده‌ام بودم تا اين كه وقتي به ايران آمدم، دريافتم كه خانواده‌ام تغيير مكان داده‌اند. وقتي آنها را پيدا كردم، دريافتم پسرم به دليل فشارهاي روحي خودكشي كرده و همسرم نيز به صورت غيابي طلاق گرفته است. بنابراين روز حادثه پس از مشاجره تلفني، به خانه‌اش رفتم و با چاقو به او حمله كردم.»

در دادگاه
در جلسه محاكمه ديروز كه در شعبه 74 دادگاه كيفري استان تهران برگزار شد، ابتدا نماينده دادستان خواستار مجازات قانوني متهم شد. سپس فرزندان مقتول براي پدرشان تقاضاي قصاص كردند. پسر مقتول با بيان ماجراي غم‌انگيز زندگي مادرش گفت: زندگي دردناك مادرم فقط با رنج و سختي همراه بود. پدرم همواره براي مدت‌هاي طولاني ما را رها مي‌كرد و به خانه نمي‌آمد. به طوري كه وقتي كوچك بودم، صاحبخانه ما را جواب كرد و كسي نبود تا كرايه خانه را بدهد. به همين خاطر در كوچه زندگي مي‌كرديم. مادرم در بدبختي و فقر ما را بزرگ كرد تا اين كه براي جبران زحماتش، خانه‌اي در يافت‌آباد خريدم و سند آپارتمان را به نامش زدم. از آن به بعد پدرم به خانه برگشت و به مادرم اصرار مي‌كرد خانه را بفروشد تا او قرض‌هايش را بدهد. آنها چند بار تا پاي طلاق هم رفتند اما مادرم به خاطر آينده ما صرفنظر كرد. روز حادثه در اتاق نشسته بودم كه صداي باز شدن در را شنيدم و دقايقي بعد هم با شنيدن صداي فرياد مادرم، متوجه شدم او از پا درآمده است.در ادامه، متهم با تكرار اظهارات قبلي‌اش، به قتل همسرش اعتراف كرد. پس از دريافت آخرين دفاعيات متهم، 5 قاضي پرونده حكم به قصاص نفس عامل قتل را صادر كردند.

آخرین اخبار اجتماعی و حوادث ایران و جهان را در تابناک اجتماعی بخوانید.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل