بازدید 7069

تاکید عمان بر موضع خود در حمایت از آرمان فلسطین

نماینده ویژه سلطان عمان در دیدار با دبیر کل کمیته مرکزی جنبش فتح پس از تحویل نامه رئیس تشکیلات خودگردان بر موضع ثابت کشورش در حمایت از آرمان فلسطین تاکید کرد.
کد خبر: ۱۰۲۱۸۲۹
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۵ 16 December 2020
به گزارش تابناک به نقل از فارس، «جبریل الرجوب» دبیر کل کمیته مرکزی جنبش فتح امروز چهارشنبه نامه‌ای از «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان به «هیثم بن طارق» سلطان عمان تحویل داد.

به گزارش خبرگاری فلسطینی (وفا)، «اسعد بن طارق آل سعید» معاون روابط و همکاری بین‌الملل و نماینده ویژه سلطان عمان این نامه را از الرجوب تحویل گرفت.

الرجوب و آل سعید در دیدار با یکدیگر در مسقط، درباره روابط دوجانبه میان عمان و تشکیلات خودگردان و راه‌های حمایت و توسعه آن در زمینه‌های مختلف گفتگو کردند.

دبیر کل جنبش فتح از طرف رهبری تشکیلات خودگردان و محمود عباس از مواضع عمان و سلطان این کشور در حمایت از ملت فلسطین برای دستیابی به حقوق خود در تشکیل کشور مستقل فلسطینی به پایتختی قدس شرقی قدردانی کرد و همه اشکال حمایت عمان را ارج نهاد.

آل سعید هم بر موضع ثابت عمان در حمایت از آرمان و حقوق ملت فلسطین تاکید کرد و گفت: «عمان حامی راه حل سیاسی مبتنی بر قطعنامه‌های بین‌المللی برای تحقق صلح عادلانه و دائمی در منطقه است».

یک منبع دیپلماتیک روز سه‌شنبه به روزنامه اسرائیلی «جروزالم پست» خبر داده بود که عمان و اندونزی می‌توانند کشور‌های بعدی باشند که طی هفته‌های آتی به عادی سازی روابط با اسرائیل می‌پردازند. امارات، بحرین، سودان و مغرب تا پیش از این با عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی موافقت کرده‌اند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار