بازدید 4772
شبکه NBC:

قربانیان کرونا در آمریکا به ۳۰۰ هزار نفر رسید

شبکه خبری NBC آمریکا شامگاه دوشنبه اعلام کرد که شمار قربانیان ویروس کرونا در آمریکا به ۳۰۰ هزار نفر رسید.
کد خبر: ۱۰۲۱۴۰۳
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۱ 15 December 2020
به گزارش تابناک به نقل از فارس، شبکه NBC آمریکا شامگاه روز دوشنبه (به وقت تهران) اعلام کرد که شمار قربانیان ویروس کرونا در این کشور به ۳۰۰ هزار نفر رسید.

تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا همچنان در حال افزایش بوده و به بیش از ۱۶ میلیون و سیصد هزار نفر رسیده است.

پس از آمریکا، برزیل با بیش از ۱۸۱ هزار نفر و هند با حدود ۱۱۴ هزار قربانی بیشترین میزان تلفات ویروس کرونا در جهان را دارند.

رسیدن قربانیان کرونا در آمریکا به ۳۰۰ هزار نفر در حالی صورت می‌گیرد که «دونالد ترامپ» رئیس جمهور این کشور عصر امروز در پیامی در توییتر اعلام کرد که تزریق نخستین واکسن کرونا در آمریکا انجام شد.

خبرگزاری فرانسه نیز گزارش داد که کارمندان بخش درمان نیویورک نخسین کسانی هستند که واکسن کرونا در آمریکا به آن‌ها تزریق می‌شود.

بر اساس گزارش‌ها، «سارا لیندسی» پرستار واحد مراقبت‌های ویژه در مرکز درمانی لانگ آیلند در نیویورک اولین فرد در آمریکا بود که واکسن کرونا به وی تزریق شد.

گزارش‌ها حاکی از آن است که توزیع سه میلیون دوز واکسن کرونا در ایالات مختلف آمریکا شروع شده و کارکنان بخش درمان و بهداشت و سالمندان، نخستین کسانی خواهند بود که واکسینه خواهند شد.

از سوی دیگر، «فیل مورفی» فرماندار نیوجرسی روز دوشنبه ضمن ابراز امیدواری درباره دور اول توزیع واکسن کرونا گفت، هفته‌های آینده مانند جهنم خواهد بود.

به نوشته پایگاه خبری «هیل»، مورفی در مصاحبه‌ای درباره توزیع واکسن کرونا در ایالت نیوجرسی گفت: «نور در انتهای تونل پیدا است، اما چند هفته آینده [مانند]جهنم خواهد بود».

«رابرت ردفیلد» رئیس مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های آمریکا نیز روز جمعه هشدار داده بود طی روز‌های آینده شمار موارد فوت در اثر ابتلا به ویروس کرونا در این کشور از شمار قربانیان حملات ۱۱ سپتامبر بیشتر خواهد بود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر