بازدید 6939
۴
معاون دادستان کل کشور:

مافیای واردات چادر مشکی کمر تولیدکنندگان را شکست

معاون قضایی دادستان کل کشور با اشاره به دستورالعمل قوه قضاییه مبنی بر ممنوعیت واردات محصولات تولید داخل، گفت: در خصوص محصول پرمصرف چادر مشکی طی سال‌های گذشته مافیای واردات چادر مشکی کمر چندین واحد تولیدی این محصول در کشور را شکست.
کد خبر: ۱۰۲۱۳۸۵
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۸ 14 December 2020
به گزارش تابناک به نقل از فارس، سعید عمرانی معاون قضایی دادستان کل کشور اظهار کرد: در حوزه حمایت و رفع موانع از تولید، رویکرد قوه قضاییه آن است که کارخانه‌ای تعطیل و کارگری بیکار نشود.

وی گفت: قوه قضاییه دستورالعملی مبنی بر ممنوعیت واردات محصولات تولید داخل دارد که متاسفانه این موضوع کاملا محقق نشده است و در این میان تولیدکننده و کارگر کشور ضرر می‌کنند.

معاون قضایی دادستان کل کشور بیان داشت: شرکت‌های دانش بنیانی در کشور وجود دارند که بهترین و باکیفیت‌ترین محصولات را از جمله در حوزه محصولات سلولزی تولید می‌کنند و توانایی تامین بازار داخل را دارند.

عمرانی خاطرنشان کرد: یکی از پرمصرف‌ترین محصولات پارچه‌ای، چادر مشکی است و متاسفانه طی سال‌های گذشته مافیا واردات چادر مشکی کمر چندین واحد تولیدی این محصول در کشور را شکست و امروز ناگزیر هستیم بخشی از نیاز کشور را وارد کنیم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۴
مافیای گمرک
مافیا کمر اقتصاد کشور شکستن
حالا کسانیکه تشویق به پوشش چادر میکنن رو میشه بیشتر درک کرد.
مافیا؟ یعنی شما اسم شخص یا شرکتی که وارد میکنه رو نمیدونین؟ چرا نمیگین کی هستن؟ میترسین یا حق السکوت میگیرین؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم