بازدید 10539

تعقیب مالخر در پی دستگیری دو موبایل قاپ

کد خبر: ۱۰۲۱۳۷۲
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۹ 14 December 2020

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری ۲ سارق تلفن همراه و کشف ۱۹ فقره موبایل قاپی خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ کارآگاه علی کنجوریان رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار کرد: اواخر تابستان سال جاری گزارش‌های متعددی از شهروندان به پلیس آگاهی ارجاع شد که حاکی از گوش قاپی شهروندان توسط دو موتورسوار بود.

وی بیان کرد: با بررسی پرونده‌های وقوع که از کلانتری‌های تابعه به پلیس آگاهی ارجاع شده بود، نوع موتور سیکلت، شیوه و شگرد و چهره متهمان پالایش و مشخص شد که یکی از متهمان سابقه دار به نام جهان با همکاری همدستش سرقت‌ها را مرتکب شده است که با انعکاس تحقیقات انجام شده به مرجع قضائی، دستور دستگیری متهمان اخذ شد.

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران افزود: با بهره گیری از شیوه‌های نوین کشف جرم، کارآگاهان در یک عملیات ضربتی هر دو متهم را در مخفیگاهشان دستگیر و به پایگاه ششم پلیس آگاهی انتقال دادند.

سرهنگ کنجوریان گفت: متهمان در پلیس آگاهی به ۱۹ فقره موبایل قاپی با همدستی یکدیگر اعتراف و اظهار داشتند گوشی‌های سرقتی را به مالخری در حوالی میدان شوش فروخته اند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه کلیه مال باختگان شناسایی شده اند و هر دو متهم با صدور قرار مناسب به دستور قضائی روانه زندان شده اند، افزود: دستگیری مالخر اموال مسروقه در دستور کار کاراگاهان پایگاه ششم قرار دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار