بازدید 8565
۱
اجرای محدودیت‌های شب یلدا در صورت تصویب

اعمال طرح زوج فرد خودرو‌ها در اصفهان از فردا

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان گفت: در خصوص شب یلدا پیشنهاداتی برای اعمال محدودیت‌ها در روز‌های جمعه، شنبه و یکشنبه در ستاد استانی مقابله با کرونا به ستاد ملی کرونا داده شد که در صورت تصویب اعمال می‌شود و قطعا محدودیت‌های خاصی را برای این سه شب داریم که اگر مصوبات ابلاغ شد به اطلاع مردم می‌رسانیم.
کد خبر: ۱۰۲۱۱۵۹
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۰ 13 December 2020
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، حجت الله غلامی، شامگاه (یکشنبه- ۲۳ آذر ماه) در نشست خبری که به صورت اینترنتی برگزار شد، اظهار کرد: امشب شصت و دومین جلسه ستاد استانی کرونا برگزار شد با توجه به اعمال محدودیت‌هایی که از اول آذر تا امروز داشتیم وضعیت رنگ بندی تغییر کرده و خوشبختانه هیچ شهرستان قرمزی نداریم به طوری که بیشتر شهر‌ها به رنگ نارنجی و زرد هستند که این امر نشان می‌دهد اگر باز هم غفلت کنیم می‌تواند هر شهری به رنگ قرمز تبدیل شود.

وی افزود: با اعمال محدودیت‌ها تعداد بستری‌ها کمتر از ترخیصی‌ها شده که این امر فشار کمتری به کادر درمان می‌آورد. همچنین تعداد فوتی‌ها و مبتلایان کاهش پیدا کرده است.

به گزارش ایسنا، سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان تصریح کرد: طرح شهید سلیمانی با عنوان حافظان سلامت در سطح استان در حال اجرا است که با کمک فرمانداری ها، بسیج و شهرداری‌ها ۵۲۵ هزار خانوار را در سطح استان غربالگری کرده ایم که مستقیما تعداد بیماران شناسایی شده به سامانه سیب وصل می‌شوند. شهرستان‌های نطنز اردستان و اصفهان در این طرح همکاری خیلی خوبی داشتند.

غلامی گفت: از فردا دوشنبه مراکز پر تردد مانند دادگستری به اپلیکیشن ماسک مجهز می‌شوند که مامور گیت ورودی با دستگاه مخصوص سلامت افراد را چک می‌کند.

وی افزود: منع تردد شبانه از ساعت ۹ شب تا ۴ صبح در شهر‌های نارنجی مورد بررسی قرار گرفته و این محدودیت‌ها در این شهر‌ها اعمال می‌شود.

غلامی در پاسخ به خبرنگار ایسنا در خصوص اعمال قانون زوج و فرد خودروها، گفت: از فردا به لحاظ کاهش حجم سفر‌ها و به دلیل آلودگی هوای استان مقرر شد محدودیت تردد با اعمال قانون زوج و فرد از ساعت ۹ صبح تا ۱۴ و ساعت ۱۶ تا ۲۱ شب اعمال می‌شود. ساعت‌ها به گونه‌ای تنظیم شده که به مردم به محل کار و زندگی خود برسند.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان، گفت: در خصوص شب یلدا پیشنهاداتی برای اعمال محدودیت‌ها در روز‌های جمعه، شنبه و یکشنبه در ستاد استانی مقابله با کرونا به ستاد ملی کرونا داده شد که در صورت تصویب اعمال می‌شود و قطعا محدودیت‌های خاصی را برای این سه شب داریم که اگر مصوبات ابلاغ شد به اطلاع مردم می‌رسانیم.

غلامی ادامه داد: همکاری اصناف و مردم خیلی خوب بوده است که تعداد محدودی تخلف کرده اند که با متخلفان برخورد شده است که امیدواریم شاهد تخلفات عده خاصی نباشیم.

وی گفت: از اول آذر تا امروز نسبت به مدت مشابه سال قبل حجم سفر‌ها کاهش ۲۴ درصدی به مرکز استان را داشته است.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان، گفت: دورکاری کارمندان با توجه به اعمال محدودیت‌های گروه اول تا حد یک دوم در شهر‌های نارنجی رسانده ایم. در خصوص کار‌های ضروری دستگاه‌ها می‌توانند حضور کارمندان تا دو سوم افزایش دهند.

غلامی خاطرنشان کرد: رعایت پروتکل‌ها در کل استان با همکاری مردم و اعمال محدودیت‌ها به ۸۵ درصد رسیده است در حالی که قبل از اعمال محدودیت‌ها رعایت پروتکل‌های بهداشتی ۴۵ تا ۵۰ درصد بود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سلام خسته نباشید لطفا محدودیت‌ها را در شب یلدا سخت تر کنید. مردم شب یلدا را ازش نمی‌گذرند. ما از پرسنل بیمارستان هستیم بخدا خسته شدیم بسکه باید جور خوشگذرونیهای مردم را بکشیم. با تشکر
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی