بازدید 8013

سرمربی امارات با فساد مالی ممنوع الخروج و قراردادش لغو شد

کد خبر: ۱۰۲۰۸۴۲
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۵ 12 December 2020

هفته گذشته رسانه‌های اماراتی از توافق فدراسیون فوتبال این کشور با زوران مامیچ سرمربی صرب باشگاه دیناموزاگرب کرواسی و مربی فعلی صادق محرمی خبر داده بودند، اما به نوشته روزنامه الاتحاد این مربی یکی از متهمان پرونده فساد مالی است و اجازه خروج از کرواسی را ندارد.

به گزارش تابناک ورزشی، روزنامه الاتحاد در این مورد نوشت: «فدراسیون فوتبال امارات نام زوران مامیچ را از فهرست گزینه‌ها خارج کرد، چراکه این مربی یکی از متهمان پرونده فساد مالی ورزشی در کرواسی است و در راستای انجام تحقیقات و بررسی‌های مرتبط فعلاً اجازه خروج از این کشور را نخواهد داشت. گفته می‌شود دادگاه این پرونده در ماه ژانویه برگزار خواهد شد».

مامیچ پیش از این هم به همراه برادرش یکی از متهمان پرونده فساد در فوتبال و قرارداد مشکوک برخی از بازیکنان بود که این اتهام را با قاطعیت رد می‌کرد.

فدراسیون فوتبال امارات همچنان شرایط سایر گزینه‌های موجود از جمله رودولفو ارووپارینای آرژانتینی، تن کاته هلندی، کوزمین رومانیایی و مهدی علی اماراتی را بررسی می‌کند. حتی احتمال بازگشت مارویک هلندی به تیم ملی امارات هم در شرایط فعلی وجود دارد. پیش از این وینفرد شفر سرمربی سابق باشگاه استقلال هم یکی از گزینه‌های هدایت تیم ملی امارات بود که با مخالفت کمیته تیم‌های ملی فدراسیون فوتبال این کشور از فهرست خارج شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل