بازدید 8893
شیر‌های پورموسوی در خانه حریفان را می‌درند

آبادان با کامبک برزیلی جای گل گهر صدرنشین لیگ شد

نفت آبادان سومین بازی خانگی اش در فصل جدید را هم برد تا با هدایت پورموسوی صدرنشین لیگ بیستم شود و جای گل گهر قلعه نویی را بگیرد.
کد خبر: ۱۰۲۰۸۲۶
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۲ 12 December 2020

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان به سومین پیروزی خانگی اش در لیگ بیستم و شکست شاگردان قلعه نویی، موفق شد صدرنشین این رقابت ها لقب بگیرد.

به گزارش تابناک ورزشی، هفته ششم لیگ برتر فوتبال ایران با انجام یک بازی در آبادان پیگیری شد و در این مسابقه تیم صنعت نفت بازی باخته مقابل گل‌گهر سیرجان در نیمه نخست را در نیمه دوم به برد تبدیل کرد. این بازی از ساعت ۱۵ و در ورزشگاه تختی آبادان آغاز شد و در نهایت با پیروزی ۲ بر یک شاگردان پورموسوی و صدرنشینی آنها در لیگ به پایان رسید.

آبادان با کامبک برزیلی جای گل گهر صدرنشین لیگ شد

این بازی در نیمه اول با چند موقعیت از گل‌گهر شروع شد و در ادامه تیم میزبان بازی را به دست گرفت و صاحب موقعیت شد، اما گل اول مسابقه را گل‌گهر به ثمر رساند. در دقیقه ۲۷ مسابقه در شلوغی محوطه جریمه صنعت نفت، توپ به گادوین منشا رسید و او هم با یک ضربه محکم و سرضرب توپ را به سقف دروازه حریف چسباند تا ۶ گله شود و به تنهایی صدرنشین جدول گلزنان لیگ باشد.

صنعت نفت که نمی‌خواست امتیاز یک بازی خانگی را از دست بدهد روی یکی از حملاتش در نیمه دوم صاحب ضربه پنالتی شد و طالب ریکانی کاپیتان و بهترین گلزن طلایی پوشان در دقیقه ۵۱ بازی را به تساوی کشاند. در دقیقه ۶۷ مسابقه هم رضا خالقی‌فر دومین گل صنعت نفت را به ثمر رساند تا دومین شکست پیاپی قلعه‌نویی و تمیش رقم بخورد.

گل‌گهر هفته قبل هم با همین نتیجه به پیکان باخت. مسابقه‌ای که در آن باز هم منشا تک گل تیمش را به ثمر رسانده بود. منشا در هفته‌های ابتدایی لیگ با گلزنی تیمش را به صدر جدول رساند، اما در دو هفته اخیر، عملکرد نه چندان خوب خط دفاعی و دروازه‌بان گل‌گهر باعث شد گل‌های منشا بی‌اثر شود.

آبادان با کامبک برزیلی جای گل گهر صدرنشین لیگ شد

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان