بازدید 13162
۲

نقوی‌حسینی: جناح‌های سیاسی به منافع‌ملی بیندیشند

یک نماینده سابق مجلس گفت: کاندید‌های انتخابات ۱۴۰۰ به جای سیاسی کاری‌هایی که گاهی در ایام انتخابات شاهدش هستیم، فقط و فقط به فکر منافع ملی باشند.
کد خبر: ۱۰۲۰۷۰۹
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۳ 12 December 2020

به گزارش «تابناک»، سید حسین نقوی حسینی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: روند فضای انتخابات ۱۴۰۰ کم کم دارد فعال می شود و به زودی مرزهای انتخاباتی پررنگ خواهد شد. تا جایی که از مصاحبه اخیر آقای محسن هاشمی مطلع شدم حدود ۲۰ چهره سیاسی از این جناح آمادگی حضور در رقابت های انتخاباتی را دارند. از سوی دیگر همین تعداد کاندیدا هم در جبهه اصولگرا فعال شده اند.

وی ادامه داد: آرام آرام دیگر نامزدهای انتخاباتی نیز مانند چند نفری که تا کنون اعلام حضور کردند، مشخص می شوند تا دو جناح اصلی کشور به همراه چهره هایی که می خواهند به صورت مستقل وارد انتخابات شوند اقدامات انتخاباتی خود را آغاز کنند. در این میان با توجه به تمام فشارهای بین المللی که روی کشور و مردم است مهم است تا این کاندیدها به جای سیاسی کاری هایی که گاهی در ایام انتخابات شاهدش هستیم، فقط و فقط به فکر منافع ملی باشند.

نقوی حسینی خاطر نشن کرد: یکی از موضوعاتی که همیشه مورد توجه و تاکید مقام معظم رهبری بوده است؛ پرهیز از تخریب است. همه کاندیدها باید منافع ملی کشور را در نظر بگیرند و سعی کنند با رقابت های سالم برای برگزاری انتخاباتی در شان یک حکومت مردم سالار اقدم کنند.

وی گفت: نظام جمهوری اسلامی همواره به دنبال مشارکت حداکثری مردم بوده است. برای تحقق چنین امری باید مرز بین تخریب و انتقاد را تشخیص داد؛ اگر فقط انتقادات علمی مطرح شود حتما فضا برای انتخابات پرشور آماده می شود. هم اصولگرایان هم اصلاح طلبان به نحوه مدیریت یکدیگر انتقاداتی دارند؛ اما نباید فراموش کنند نقد با تخریب متفاوت است.

این نماینده سابق مجلس گفت: از هر دو جناح سیاسی کشور انتظار می رود تا حتما موارد ذکر شده را رعایت کنند ؛چرا که مهم تر از هر انتخاباتی آرامش مردم و حفظ امنیت ملی است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۲
وقتی ایشون نماینده بود نه تنها از این افاضات نداشت، بلکم خیلی هم فلفلش تند بود
حالا که شده نماینده سابق ظاهرا عاقل شده
فقط به فکر قدرت و منافع شخصی خود هستند و به همین دلیل مردم و حکومت از هم جدا شدند و یکی مانند اردوغان به خودش اجازه می دهد حرف مفت بزند
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار