بازدید 9233

دستگیری عامل آتش‌زدن ۳ خودرو در اصفهان

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری عامل آتش زدن عمدی ۳ دستگاه خودروی سواری که بازتاب این عمل مجرمانه در فضای مجازی باعث ایجاد احساس نا امنی در بین شهروندان شده بود خبرداد.
کد خبر: ۱۰۲۰۵۴۹
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۹ - ۰۱:۳۰ 11 December 2020
به گزارش تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس، حسین ترکیان اظهار داشت: در پی وقوع آتش‌سوزی عمدی ۳ دستگاه خودروی سواری بنز الگانس، پژو ۲۰۶ و پراید در یکی از مناطق شهر اصفهان و شکایت مالکان خودروها، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان افزود: با توجه به اینکه تصاویر و فیلم این آتش‌سوزی در فضای مجازی انتشار یافته و این موضوع باعث ایجاد جو روانی منفی و احساس نا امنی در بین شهروندان شده بود با سرعت و شتاب بیشتری پیگیری و نهایتاً با اقدامات علمی و تخصصی دقیق و استفاده از پایش‌های تصویری هویت عامل اصلی این آتش سوزی عمدی که راننده یک دستگاه خودروی سواری تیبا بود مورد شناسایی قرار گرفت.

وی خاطر نشان کرد: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد متهم اهل و ساکن یکی از شهرستان‌های استان تهران است که کارآگاهان با هماهنگی و اخذ نیابت قضائی به محل سکونت فرد مذکور رفته و در یک عملیات ضربتی وی را دستگیر و به پلیس آگاهی اصفهان منتقل کردند.

ترکیان تصریح کرد: متهم پس از دستگیری در تحقیقات صورت گرفته صراحتاً به آتش‌سوزی خودرو‌ها اعتراف و انگیزه خود از این عمل مجرمانه را اختلاف با مالک خودروی پراید عنوان کرد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان بیان کرد: با تنظیم شکایت از سوی مالکان خودرو‌های آتش گرفته پرونده تکمیل و متهم برای رسیدگی به جرم خود تحویل مرجع قضائی شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل