بازدید 55207
۵

دستگیری عاملان سلاخی گوشت الاغ در بندرعباس

فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس از دستگیری دو نفر شکارچی غیرمجاز که اقدام به شکار الاغ در منطقه سیاهو و تنگ زاغ بندرعباس نموده و قصد داشتند گوشت آن را به فروش برسانند، خبرداد.
کد خبر: ۱۰۲۰۴۵۳
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۱ 10 December 2020

به گزارش  تابناک به نقل از خبرآنلاین؛ سرهنگ تیمور دولتیاری بیان داشت: عوامل گشت پاسگاه قطب آباد حین گشت زنی در محور تونل تنگه زاغ بندرعباس، به دو نفر که اسلحه ساچمه زنی به همراه داشتند مشکوک و پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران با نزدیک شدن به این افراد مشاهده کردند نامبردگان در حال سلاخی و پوست کردن یک رأس الاغ هستند که با همکاری عوامل بسیج روستای گهره و چامکهو متهمان دستگیر و یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ متعلق به آنان توقیف و یک قبضه سلاح شکاری ساچمه زنی غیرمجاز کشف شد.

فرمانده انتظامی بندرعباس با بیان اینکه بنا به گفته متهمان خوشبختانه موفق به توزیع گوشت الاغ نشده اند، تصریح کرد: با توجه به اهمیت موضوع و احتمال به خطر افتادن سلامت شهروندان، تحقیق و بازجویی از متهمان در این زمینه بصورت ویژه در دستور کار مأموران قرار دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۲۳
انتشار یافته: ۵
مجازاتشون فقط اعدامه
چرا فکر میکنید بار اولشان است؟ که میگویید هنوز گوشت پخش نکرده اند
مگر آنجا فرماندار ندارد که مراتب را تکذیب کند؟
سلام گوشت الاغ که حرام نیست و از گوشت منجمد که به خورد مردم میدین که بهتره ولشون کنین تو این کرونایی ای بدبختا رو اصلا روتون شد اینارو دستگیر کنین
خوشبختانه موفق به توزیع این لاشه نشده اند؟؟؟؟؟ قبلی ها چی ؟ اولین بار دست به این کار زده اند؟ضمنا در بیابان شاید گورخر وسایر چرندگان اهلی ووحشی باشند اما بعید است الاغ وحشی داشته باشیم......
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل