بازدید 7955

راهنمای انواع تردمیل باشگاهی و خانگی

تردمیل دستگاهی مهم و موثر برای بازسازی ماهیچه‌ها و استخوان‌ها، و رسیدن به سلامتی جسمانی یا تناسب اندام از راه پیاده‌روی و دویدن در خانه و باشگاه است که امروزه توجه گسترده‌ای به آن می‌شود و بهره‌برداری از آن روز ‌به ‌روز در تمام دنیا بیشتر می‌شود،در این مقاله قصد داریم تا شما را با انواع تردمیل آشنا کنیم،پس با ما همراه باشید.
کد خبر: ۱۰۲۰۴۳۶
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۰ 10 December 2020

تردمیل دستگاهی مهم و موثر برای بازسازی ماهیچه‌ها و استخوان‌ها، و رسیدن به سلامتی جسمانی یا تناسب اندام از راه پیاده‌روی و دویدن در خانه و باشگاه است که امروزه توجه گسترده‌ای به آن می‌شود و بهره‌برداری از آن روز ‌به ‌روز در تمام دنیا بیشتر می‌شود. زندگی امروزه مردم دنیا با چند آسیب مختلف روبه‌روست که یکی از آنها کم ‌تحرکی است. عامل دیگر آسیب زا در زندگی بسیاری از مردم دنیا استفاده از خوراکی‌های چرب و پرکالری و انواع فست فودهاست که همه آنها به چاقی و اضافه‌وزن منجر می‌شوند. از سوی دیگر مشغولیت بیش از حد افراد، زمانی برای فعالیت‌های ورزشی برای آنان باقی نمی‌گذارد، و آلودگی هوا و سرما و گرما و شب و تاریکی و دیگر مسائل محیطی و جغرافیایی، عملا امکان پیاده‌روی و دویدن در بیرون از خانه را برای همه دشوار ساخته است. در چنین شرایطی دستگاهی به نام تردمیل به کمک انسان‌ها آمده و امکان انجام چنین ورزش‌ها و فعالیت‌هایی را برای مردم در خانه و باشگاه فراهم ساخته است. از طرف دیگر باشگاه‌های فعال شبانه هم امکان بهره بردن ورزشکاران و ورزش‌دوستان را در ساعت‌های شباز خدمات باشگاه‌ها فراهم کرده و امکان تمرین‌های ورزشی شبانه را برای علاقه‌مندان فراهم ساخته است. تردمیل یکی از وسیله‌های پرکاربرد و پرطرفدار در خانه‌ها و باشگاه‌های ورزشی است که زمینه را برای راه رفتن و دویدن افراد فراهم می‌کند و دو نوع اصلی و کاربردی آن به نام تردمیل باشگاهی و تردمیل خانگی ساخته شده است، و خرید و فروش تردمیل از هر دو نوع آنها در فروشگاه هایپرجیم در دسترس شما و همه علاقه‌مندان فعالیت‌های ورزشی در خانه و باشگاه‌هاست.

راهنمای انواع تردمیل باشگاهی و خانگی

انواع تردمیل:

دو نوع اصلی از تردمیل با توجه به منبع انرژی مورد استفاده آنها ساخته شده است که یک نوع آن تردمیل بدون موتور یا تردمیل مکانیکی و نوع دیگر آن که بیشتر برای مردم شناخته شده است، تردمیل برقی است. انواع تردمیل مکانیکی از انرژی برق برای حرکت بهره نمی‌گیرند و آنچه آنها را به حرکت درمی‌آورد، قدرت پاهای ورزشکار است. حرکت و فشار پاهای ورزشکار در انواع تردمیل مکانیکی باعث می‌شود تا تسمه آن به حرکت درآید و هر چه سرعت راه رفتن و یا دویدن ورزشکار بیشتر باشد، تسمه تردمیل هم تندتر حرکت می‌کند. انواع تردمیل مکانیکی سبک‌تر از تردمیل‌های برقی هستند و به این دلیل که کوچک‌تر هم ساخته می‌شوند، نیاز به فضای بزرگی برای جا دادن ندارند؛ و از آنجا که به انرژی برق هم نیازی ندارند، می‌توان آنها را در هر جای خانه مانند حیاط و پارکینگ و بالکن هم قرار داد. یک برتری بسیار مهم انواع تردمیل مکانیکی نسبت به انواع تردمیل برقی صرف انرژی بیشتر کاربر هنگام استفاده از آن، و در نتیجه چربی سوزی بیشتر اوست. برتری دیگر تردمیل مکانیکی کم سروصدا بودن آن، و سومین برتری تردمیل،همان‌گونه که گفته شد نیاز نداشتن به انرژی برق است. داشتن عمر طولانی به دلیل نداشتن موتور و نمایشگر و دیگر اجزای برقی هم یکی دیگر از ویژگی‌های انواع تردمیل مکانیکی است. بی‌گمان تردمیل مکانیکی نقص‌هایی هم دارد که نداشتن کلیدهای کنترل مثل کلید خاموش کردن اضطراری، و در کل در دست نبودن کنترل عملکرد دستگاه یکی از آنهاست.

تردمیل خانگی:

انواع تردمیل خانگی همان‌طور که از نامش پیداست، به تردمیل‌هایی گفته می‌شود که مناسب استفاده در خانه هستند و خرید تردمیل خانگی ، وسیله ورزشی و تمرینی موثری برای شما فراهم می‌کند تا سلامت بدن و تناسب اندام خود را حفظ کنید. شرایطی که یک تردمیل را مناسب بهره‌گیری در خانه می‌سازد، در موارد مختلفی است که به آنها اشاره می‌شود. ساختار کلی انواع تردمیل خانگی از بدنه‌ای از فلز و تسمه لاستیکی و موتور و نمایشگری از نوع LED و یا LCD تشکیل شده است. نکته‌ای که در خرید تردمیل خانگی مورد نظر قرار می‌گیرد این استکه خرید تردمیل خانگی برای فرد یا افراد خاصی صورت می‌گیرد که قد و وزن آنها مشخص است، پس به راحتی می‌توان نوعی از آن را انتخاب کرد تا با ساختار فیزیکی افراد خانواده هماهنگی داشته باشد. انواع تردمیل خانگی از نظر اندازه کوچک‌تر از انواع تردمیل باشگاهی هستند تا به راحتی بتوان آنها را در فضای خانه استفاده کرد و بعضی از آنها قابلیت تاشدن دارند تا جابه‌جایی و انبار کردن آن هم آسان باشد. اندازه تسمه هم در انواع تردمیل خانگی معمولا کمی کوچکتر از تردمیل باشگاهی است، و هر دوی این موارد تاثیر در قیمت تردمیل خانگی دارند. یکی دیگر از ویژگی‌های مهم تردمیل خانگی ، پائین‌تر بودن نسبی قدرت موتور در انواع تردمیل خانگی ، و آن نیز در قیمت تردمیل خانگی موثر است. بدین ترتیب یکی دیگر از مواردی که در خرید تردمیل خانگی به چشم می‌آید، قیمت تردمیل خانگی است که با شرایط یکسان، از قیمت تردمیل باشگاهی پائین‌تر است. قیمت تردمیل خانگی را دیگر قابلیت‌های دستگاه مثل نوع نمایشگر و قابلیت‌های آن و مجهز بودن تردمیل به پخش فیلم و موسیقی و ارتباط با رسانه‌ها از راه اینترنت هم تعیین می‌کند. 

تردمیل باشگاهی:

خرید تردمیل باشگاهی برخلاف خرید تردمیل خانگی برای استفاده افراد مختلف با قد و وزن و قدرت بدنی گوناگونی صورت می‌گیرد، پس برای خرید تردمیل باشگاهی از فروشگاه هایپرجیم یا هر فروشگاه دیگری باید به نکته‌های مختلفی توجه کرد. خرید و فروش تردمیل باشگاهی در فروشگاه هایپر جیم انواع مختلفی از تردمیل باشگاهی را در اختیار شما قرار می‌دهد که همگی در چند ویژگی مشترک هستند. همه انواع تردمیل باشگاهی از بدنه و موتور و نمایشگر و تسمه تشکیل شده‌اند و قابلیت‌های مشترکی با انواع تردمیل خانگی دارند، اما قدرت موتور انواع تردمیل باشگاهی نسبت به قدرت موتور تردمیل‌های خانگی بیشتر و بالاتر است. هرچه قدرت موتور یک تردمیل باشگاهی بیشتر باشد، میزان مقاومت آن در برابر ضربه‌های ناشی از دویدن افراد با وزن‌های بالا را بیشتر می‌تواند تحمل کند و در نتیجه می‌تواند دارای عمر طولانی‌تری باشد و دیرتر دچار آسیب و خرابی گردد. تفاوت دیگر در خرید تردمیل باشگاهی با خرید تردمیل خانگی در ساختار دستگاه است. انواع تردمیل باشگاهی دارای اندازه بزرگتری هستند و تسمه آنها نیز پهن‌تر و درازتر است تا بتوانند وزن افراد مختلف و سنگینی قدم‌های آنها را تحمل کنند.

 

راهنمای انواع تردمیل باشگاهی و خانگی

برای خرید تردمیل به سایت فروشگاه هایپرجیم تردمیل آنلاین مراجعه نمایید:

https://teredmilonline.com/

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل