بازدید 7406

افشای حمله کومان به نیمکت یوونتوس: خفه شوید!

کد خبر: ۱۰۲۰۲۵۹
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۰ 09 December 2020

درگیری لفظی رونالد کومان، سرمربی بارسلونا با اعضای نیمکت یوونتوس حاشیه ساز شد.

به گزارش تابناک ورزشی، یوونتوس توانست با پیروزی ۳-۰ در نیوکمپ مقابل بارسلونا، به عنوان صدرنشین از گروه F صعود کند. وقتی یوونتوس ۲-۰ از بارسلونا پیش بود، کلمنت لنگلت در محوطه جریمه مرتکب خطای هند شد و داور برای یووه پنالتی گرفت. آندره آ پیرلو و اعضای نیمکت یوونتوس معتقد بودند لنگلت به خاطر خطای هند باید کارت زرد دوم بگیرد، اما داور به مدافع فرانسوی بارسلونا کارتی نشان نداد.

در پی این صحنه، دوربین‌ها به سوی رونالد کومان و نیمکت یوونتوس رفتند چرا که میان آن‌ها درگیری لفظی ایجاد شده بود. به نقل از سان، وقتی بازیکنان ذخیره یوونتوس خواستار اخراج لنگلت شدند، رونالد کومان واکنشی چندان دوستانه نداشت و خطاب به نیمکت یوونتوس گفت خفه شوید. در ادامه پائولو دیبالا و مانولو پورتانووا، دو بازیکن نیمکت نشین یوونتوس به رونالد کومان خندیدند و او را مورد تمسخر قرار دادند. در ادامه کومان با دخالت دستیارانش به نیمکت بازگشت.
سرمربی هلندی بارسلونا هم پس از بازی در کنفرانس خبری به این مسئله اعتراض کرد و گفت: علاوه بر نمایش نیمه اول، از این که نیمکت یوونتوس برای لنگلت کارت زرد دوم را درخواست می‌کرد هم خوش مان نیامد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل