بازدید 20415
۳
بازگشت آصفی به جمع آبی‌ها با کدام هدف

یک انتصاب سیاسی دیگر در هیات مدیره استقلال؟

حضور این افراد سیاسی در محافل ورزشی بیش از اینکه برای فوتبال سود به همراه داشته باشد، برای منافع چهره های سیاسی مفید است. مشخص نیست هدف وزیر ورزش از بازگرداندن این مهره سیاست خارجی به باشگاه استقلال چیست اما آصفی در دوره قبلی حضورش چندان آورده ای برای آبی ها نداشته است.
کد خبر: ۱۰۲۰۲۱۲
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۰ 09 December 2020

احتمال دارد حمیدرضا آصفی سخنگوی سال های دور وزارت خارجه و عضو سابق هیات مدیره باشگاه استقلال تهران دوباره به این باشگاه باز گردد.

به گزارش تابناک ورزشی، باشگاه استقلال در آستانه تغییر و تحولات مدیریتی است و احتمال دارد، حمیدرضا آصفی عضو سابق هیات مدیره آبی و همچنین مشاور رییس فدراسیون فوتبال بار دیگر به جمع استقلالی‌ها باز گردد. هنوز مشخص نیست هدف وزیر ورزش از بازگرداندن این مهره سیاست خارجی به باشگاه استقلال چیست اما آصفی در دوره قبلی حضورش چندان آورده ای برای آبی ها نداشته است. به هر حال حضور این افراد سیاسی در محافل ورزشی بیش از اینکه برای فوتبال سود به همراه داشته باشد، برای منافع چهره های سیاسی مفید است.

زمزمه یک انتصاب سیاسی دیگر در هیات مدیره استقلال

یکی از خواسته‌های بازیکنان و اعضای کادرفنی تیم استقلال مشخص شدن تکلیف مدیریت این باشگاه است و انتظار می‌رود مدیرعامل آبی‌ها هم به زودی معرفی شود. تیم فوتبال استقلال تهران باید در هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف شهرخودروی مشهد یعنی شاگردان مهدی رحمتی برود.

استقلال در حال حاضر با انبوهی از مشکلات اقتصادی و مالی دست به گریبان است و شاید آصفی به قصد ایفای نقش در پرونده شاکیان خارجی استقلال که پول بسیاری از آنها تسویه شده، وارد استقلال شود!

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
یعنی هیچ کس نمی خواد جلوی این وزیر ورزش نالایق رو بگیره؟
احتمالا شاد میخواد دینش را ادا کنه . همه که با سفارش همدیگه به جایی می رسند . شایستگی ، تخصص و لیاقت ، واژگانی فراموش شده اند
وزیر لنگی تا استقلال رو نابود کنه دست بردار نیست
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار