بازدید 14730

وضعیت پیست اسکی توچال تهران

رییس هیات اسکی استان تهران با اشاره به اینکه با بارش‌های متعدد برف شرایط بازگشایی این پیست برای ورزشکاران فراهم است گفت: فعالیت این مجموعه ورزشی نیازمند تایید نهایی ستاد ملی کرونا در ورزش است.
کد خبر: ۱۰۲۰۱۶۶
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۴ 09 December 2020

به گزارش «تابناک»، مرتضی ساوه شمشکی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: بارش های اخیر سطح این پیست را به شرایط استاندارد رسانده است.

وی گفت: با شیوع کرونا از اسفند ماه سال گذشته فعالیت این رشته ورزشی کمتر شده چون سلامت علاقه مندان و ورزشکاران در اولویت ما است.

رییس هیات اسکی استان تهران همچنین اظهارداشت: برای ایمنی بیشتر دستگاه‌های تله کابین نیز نیازمند تایید نهایی اداره کل استاندارد استان هستیم.

وی اضافه کرد: به علت بارش ناکافی برف و ایمنی نبودن تجهیزات در پیست های آبعلی، دربندسر و شمشک هنوز تکلیف بازگشایی آنها مشخص نیست.

ساوه شمشکی همچنین در پاسخ به این سوال که برای تعرفه های جدید چه تصمیمی گرفته شده، گفت: نرخ بلیت این مجموعه همانند سال گذشته محاسبه می شود ولی با نظر اداره کل ورزش استان، تعزیرات و اداره صمت این قیمت می تواند تا ۲۵ درصد قابل افزایش باشد.

رییس هیات اسکی استان تهران افزود: با بازگشایی پیست توچال از سوی ستاد ملی کرونا، مدارس اسکی استان می تواند فعالیت خود را آغاز کنند.

مجموعه تفریحی و ورزشی توچال در شمال تهران واقع شده که تا پایان اردیبهشت ماه علاقه مندان به اسکی می توانند در آن به ورزش بپردازند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی