بازدید 10706

نزدیکان تراکتور: اخراج منصوریان فقط فنی نبود!

دلایل موجه دیگری هم برای قطع همکاری با سرمربی تیم دارد اما حفظ شان و منزلت ایشان برای ما مهم تر است. منصوریان از سرمربیان جوان فوتبال ماست و ما دوست نداریم به آینده مربیگری ایشان لطمه ای وارد شود
کد خبر: ۱۰۲۰۱۳۴
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۰۲:۰۲ 09 December 2020

از تبریز خبر می رسد علیرضا منصوریان سرمربی برکنار شده تراکتور تهدید کرده فردا مصاحبه می کند و علیه باشگاه حرف می زند اما یکی از نزدیکان هیات مدیره تراکتور با رد این شایعه گفت: جدایی تراکتور و منصوریان با اطلاع خودش بود!

به گزارش تابناک ورزشی، ساعتی پس از قطع همکاری تراکتور و منصوریان، شایعه شد سرمربی برکنار شده تبریزی ها تهدید به افشاگری کرده اما یکی از نزدیکان باشگاه تراکتور این شایعه را رد کرد.

به گفته این شخص، باشگاه تراکتور بعد از بازی سوم تیم به این نتیجه رسید که با علیرضا منصوریان به اهدافی که طراحی شده نخواهد رسید ولی برای این که ایشان با ناکامی از تیم جدا نشود، فرصت مجددی داده شد که در پایان هفته پنجم هم تغییری در روند فنی تیم پیش نیامد. از این جا به بعد باشگاه تلاش کرد جدایی طرفین و پایان کار با این سرمربی دوستانه باشد، امروز هم فضای موجود، قطع همکاری توافقی بود و جایی برای موضع گیری های خصمانه باقی نمی ماند.

علیرضا منصوریان در سه بازی اول فقط دو امتیاز گرفت و در بازی های چهارم و پنجم با غلبه بر مس رفسنجان و توقف مقابل فولاد خوزستان 4 امتیاز به دست آورد اما باشگاه از روند و عملکرد فنی تیم راضی نبود.

این شخص به طرفداری گفت: البته فقط بحث فنی مطرح نبود. باشگاه دلایل موجه دیگری هم برای قطع همکاری با سرمربی تیم دارد اما حفظ شان و منزلت ایشان برای ما مهم تر است. به هرحال علیرضا منصوریان از سرمربیان جوان فوتبال ایران است و ما دوست نداریم به آینده مربیگری ایشان لطمه ای وارد شود. هیات مدیره مجموعه ای از اتفاقات را بررسی و تصمیم گیری کرد و به این نتیجه رسید که قطع همکاری به نفع طرفین است.

این در حالی است که دقایقی پیش فیلم کوتاهی از علیرضا منصوریان منتشر شد که گفته: من از برکناری ام بی اطلاع هستم و با من هیچ توافقی نشد.

منصوریان می گوید: من از طریق سایت باشگاه متوجه شدم که دیگر سرمربی تراکتور نیستم.

اما باشگاه تراکتور مدعی است امروز آنها دلایل برکناری را به علیرضا منصوریان گفتند و او در جریان بود!

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل
آخرین اخبار