بازدید 19914
۳
خبر

سرمربی تکراری برای نیمکت باشگاه تراکتور

الهامی فصل گذشته نیز هدایت تیم تراکتور را بر عهده داشت و همراه این تیم به مقام قهرمانی جام حذفی رسید اما به طرز عجیبی برای لیگ بیستم از کار کنار گذاشته شد.
کد خبر: ۱۰۲۰۰۸۹
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۹ 08 December 2020

در ادامه تغییر و تحولات پیاپی زنوزی، ساکت الهامی دوباره به عنوان سرمربی تیم فوتبال تراکتور تبریز منصوب شد.

به گزارش تابناک ورزشی، مدیران باشگاه تراکتور پس از برکناری علیرضا منصوریان از سمت سرمربیگری این تیم، بلافاصله ساکت الهامی را به عنوان سرمربی جدید تراکتور انتخاب کردند. 

قرار است فردا (چهارشنبه) الهامی رسماً به عنوان سرمربی جدید تراکتور معرفی و کار خود در این باشگاه را آغاز کند. الهامی فصل گذشته نیز هدایت تیم تراکتور را بر عهده داشت و همراه این تیم به مقام قهرمانی جام حذفی رسید اما به طرز عجیبی برای لیگ بیستم از کار کنار گذاشته شد.

ساکت الهامی بار دیگر سرمربی تراکتور شد

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
آخه این آدم کیه که کارخانجات مادر این مملکت مانند تراکتور سازی و ماشین سازی را به او واگذار کرده اند. بعید میدانم از بعد انقلاب یک صنعت به بزرگی و اهمیت ماشین سازی که اشتغالزائی هم داشته باشد به صنایع کشور اضافه شده باشد. در عوض هرچه صنعت اساسی در مملکت از قبل بوده مانند ، قولاد اهواز ، نیشکرهفت تپه، هپکو، کشت و صنعت مغان و همین کارخانجات تبریز و و . . .را به صورت رانت به یاران خود دادند و آن دو خودرو ساز زیانده فرغون ساز را نگهداشته اند.
این جابجایی ها بوی سیاسی قومی دارد
ناصر الجوهر
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی