بازدید 7410
۱

نماینده هلندی خواستارتوقف ماشین کشتار رژیم اسرائیل

به دنبال کشته شدن کودک فلسطینی به ضرب گلوله ارتش رژیم صهیونیستی، یک نماینده مجلس هلند خواستار اقدامات مؤثر برای توقف این گونه ظلم‌ها در حق ملت فلسطین شد.
کد خبر: ۱۰۱۹۹۰۱
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۰۷:۲۷ 08 December 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از خبرگزاری "وفا" فلسطین، "سادیت کاراپولت" نماینده مجلس هلند در این باره گفت: کودک بی‌گناه فلسطینی دیگری به دست [ارتش اشغالگر اسرائیل] کشته شد.

وی با انتقاد از سکوت جامعه جهانی نسبت به تکرار این گونه حوادث در سرزمین‌های اشغالی، از سکوت دادگاه بین‌المللی کیفری نسبت به این گونه جنایت صهیونیست‌ها به شدت انتقاد کرد و خواستار یک اقدام مؤثر برای پایان دادن به این گونه جنایت‌ها شد.

کارابولوت از دولت هلند خواست که تحقیقات بین‌المللی برای اثبات جنایت‌ها و جنگ رژیم صهیونیستی را در حق مردم فلسطین به جریان بیندازد.

"علی ابوعلیا" کودک فلسطینی جمعه (۱۴ اسفندماه) درنتیجه شدت جراحت ناشی از شلیک گلوله صهیونیست‌ها به وی به شهادت رسید.

یک جوان دیگر فلسطینی به نام "نور جمال شقیر" ۳۰ ساله نیز دو هفته پیش در نتیجه جراحت ناشی از شلیک گلوله ارتش رژیم صهیونیستی در نزدیکی محل ایست و بازرسی "الزعیم" در شرق قدس به شهادت رسید.

نظامیان صهیونیست یک ماه پیش (۴ آبان ماه) نیز یک جوان ۱۷ ساله فلسطینی به نام "عامر عبدالرحیم صنوبر از اهالی روستای "یتما" در جنوب نابلس را نیز به شهادت رساندند. وی در نتیجه جراحت ناشی از ضرب و شتم شدید با قنداق تفنگ توسط نظامیان رژیم صهیونیستی در جاده رام‌الله در نابلوس به شهادت رسید.

رژیم صهیونیستی در سال ۲۰۱۹ میلادی، ۷۹ کودک فلسطینی را به شهادت رسانده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
حتما به اتحادیه به اصطلاح عرب میگیم پیگیری کنند . کلی آدم باغیرت اونجا دور هم جمع شدند .
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست