بازدید 6204
۱

نورشرق: فسخ قرارداد شجاع شاید غیرموجه شناخته شود

هر پرونده را براساس مقتضیات خاص خودش باید دید، ولی به هر حال آن چیزی که مسلم است اگر مقررات رعایت نشده باشد فسخ شجاع خلیل‌زاده ممکن است غیرموجه تشخیص داده شود.
کد خبر: ۱۰۱۹۷۴۳
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۲ 07 December 2020

رئیس کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال گفت:، چون پای یک فدراسیون خارجی در میان است باشگاه پرسپولیس در مورد پرونده شجاع خلیل‌زاده باید به فیفا شکایت کند.

به گزارش تابناک ورزشی، جمشید نورشرق درباره شکایت باشگاه پرسپولیس از شجاع خلیل‌زاده اظهار داشت: یک نکته‌ای که درباره پرونده شجاع خلیل‌زاده وجود دارد این است که ورود و دخالت یک عنصر بین‌المللی در این موضوع باعث می‌شود که مرجع داخلی رسیدگی نکند و مرجع بین‌المللی صلاحیت رسیدگی داشته باشد، چون پای یک فدراسیون خارجی در میان است نظر کمیته وضعیت بازیکنان این است که شکایت نزد فیفا صورت بگیرد.

وی در پاسخ به این پرسش که «پرسپولیس به فیفا شکایت خواهد کرد؟»، گفت: این موضوع در اختیار باشگاه پرسپولیس است و ما از آن اطلاعی نداریم. آنچه که ما نسبت به آن اظهارنظر می‌کنیم براساس ماده ۲۲ مقررات نقل‌وانتقالات این است که مرجع رسیدگی فیفاست.

رئیس کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال که میهمان برنامه تلویزیونی «سلام صبح بخیر» بود، در پاسخ به این سؤال که پیش‌بینی‌اش درباره پرونده شکایت پرسپولیس از خلیل‌زاده چیست؟ خاطر نشان کرد: معمولاً افرادی که در جایگاه حقوقی قرار دارند اهل پیش‌بینی نیستند، چون هر پرونده را براساس مقتضیات خاص خودش باید دید، ولی به هر حال آن چیزی که مسلم است اگر مقررات رعایت نشده باشد فسخ شجاع خلیل‌زاده ممکن است غیرموجه تشخیص داده شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
بابا فیلممون نکنید
مجبور بودیم شجاع رو بدیم بره تا بدهی هامون رو صاف کنیم
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل