رشد سهام صندوق پالایش یکم طی یک ماه آینده

کارشناس بازار سرمایه گفت:سهام صندوق پالایش یکم از ارزش بالایی برخوردار است و فروش آن طی یک یا دوماه آینده می‌تواند به ضرر سهامدار تمام شود.
کد خبر: ۱۰۱۹۵۵۱
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۸ 06 December 2020

به گزارش بورس تابناک، محمد علی احمدزاده اصل در رابطه با علت منفی شدن نماد صندوق پالایش یکم در روزهای اولیه بازگشایی گفت: اکنون فصل فروش سهام نیست از طرف دیگر نباید حرف هایی بزنیم که مردم را بدون آگاهی ترغیب به ورود در این بازار کنیم.

احمدزاده گفت:افرادی که ورود و خروجشان به بورس بر اساس سوداگری است نمی توان به آنها خرید سهام شرکت های پالایشگاهی و پتروشیمی را توصیه کرد زیرا این گونه از اشخاص به دنبال سود موقت و کوتاه مدت هستند پس برای بازار نیز سود چندانی ندارند .

او افزود: سهم‌ صندوق پالایش یکم به علت ارزش‌های جایگزینی وسود آوری از ارزش بالایی برخوردار است و فروش این سهام در صورت عدم نیاز طی یک یا دوماه آینده می‌تواند به ضرر سهامدار تمام شود توصیه ما این است که اشخاص این سهام  ارزشمند را حفظ کنند.

این کارشناس بازار سرمایه تصریح کرد: بعضی از اشخاص اعم از حقیقی‌ها یا حقوقی‌ها که درمدت دنبال کسب سود هستند و به دلیل رفتار سوداگرانیشان از روز بازگشایی صندوق پالایش یکم  اقدام به فروش این سهم کردند، نکته‌ای که باید به آن اشاره کرد قطع به یقین افرادی که از بازار خارج شده اند مجبور می‌شوند که طی چند روز آینده این سهام را با قیمت بالاتری خریداری کنند.

احمدزاده اصل در رابطه با امر بازار گردانی در صندوق پالایش یکم، گفت: بازار گردانی یک امر کنترلی است، که در مرحله نخست اجازه نمی دهد که بازار از حالت عادی خارج شود و در مرحله بعدی به بالا نگه داشتن حجم نقدینگی کمک می کند، اینکه عده‌ای انتظار دارند که بازار گردانان منابعشان را در امر سوداگرانه خرج کنند، نادرست است.

او گفت:نمادهای شرکت های پالایشگاهی‌ از ابتدای سال با رشد خوبی مواجه بودند و  برای بازه ای دچار اصلاح شدند اما دوباره رشد خواهند کرد.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۹
چرا همه تقصیرارو میندازید گردن سرمایه دار خرد ؟مردم چه گناهی کردن پول دادن به شما ...شما خودتون زدید بازارو نابود کردید بعد میگید مقصر کسایی هستن که دنبال سود هستند! راست هم میگید ما غلط بکنیم از شما سود بخوایم فقط تو رو خدا جیبمونو نزنید ازین بیشتر.
با تشکر : یک سهامدار ورشکسته
دولت اولایل تشویق میکر بخرید .الان که ریزش کرده کجاست. فقط میخواستند کسری بودجه خودشون با پول مردم جبران کن‌
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
من باپولی که ازبانک وام گرفته بودم برای خودم وخانواده ام با5کدملی پالایش خریدم با25 میلیون الان نمی توانم قسط بانک رابپردازم.بعداز4ماه 7ونیم میلیون ضررمیکنم
تورابخدا دولت محترم لااقل پول خودمان راپس دهید
من باپولی که ازبانک وام گرفتم برای خودم وخانواده ام با5کدملی 25 میلیون پالایش یکم خریدم.الان بعدازچهار ماه 7ونیم میلیون درضررهستم.قادربه پرداخت قسط وام هم نیستم.این چه سهامی است که با30درصدتخفیف بازهم 30درصدضررکرده است.دولت محترم مابه شمااعتمادکردیم.لااقل پول خودمان راپس دهید.ماآدم های بدبختی هستیم.
۵ تا پالایش یکم خریدم نزدیک ۸ ملیون تو ضررم تو این وضعیت اقتصادی افتضاح که هزار تومن هم هزار تومنه چرا باید اینطوری بشه ... چرا سهامدار خرد باید تقاص بی کفایتی تو اقتصاد بپردازه
تو رو به قرآن یه فکری کنید
مردم وبیچاره کردید
چه زندگیایی که به خاطر بی کفایتی مسولان ویرانه شد
با مال وجان مردم بازی نکنید ،خدارو خوش نمیاد
آینده بورس وروشن کنید خواهشا ،شب ها خواب نداریم ،چقدرضررررررر
اقا یعنی چه این چه وضع مملکت داریه مارو بدبخت کردین هیچکسم جوابگو نیست حداقل یه فکری کنید پس اندازمونو باحرفه شما اوردیم توی این بورسه لعنتی واگذارید به خدا
برادر نارحت خرید سهام پالایشی یکم نباشید
سود سهام پالایشی یکم بیش از 10 برابر سود میکنی در ماه آینده یعنی اواخر آبان
اگر تا بعد از آبان ماه صبر کنی یواش یواش سود سهام پالایشی یکم به 20 برابر میرسه هرکس خرید سهام پالایشی یکم کرده سود هنگفتی نسبت به خریدش داره
پس ناراحت وام گرفتی از بانک نباش
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست