بازدید 26366
فوتو نیوز

کیهان: ایران باید به اسرائیل حمله نظامی کند / جزئیات جدیدی از نحوه ترور شهید فخری‌زاده / سردار شریف: ترور یک دانشمند در خیابان آن هم با دستگاه ماهواره‌ای، امنیت کشور را خدشه‌دار نمی‌کند

کیهان در سرمقاله خود نوشت: اگر ایران ضربه‌ای زمین‌گیرکننده به اسرائیل بزند، معنای آن این است که پایگاه‌های آمریکا در منطقه، هیچ امنیتی ندارند، چون وقتی به رژیم اسرائیل حمله شود، به این معناست که به بزرگ‌ترین پایگاه آمریکا در منطقه حمله شده و از آن پس امنیت ناوگان پنجم در بحرین و پایگاه‌های آمریکا در امارات و... معنا و مفهومی نخواهد داشت؛ بنابراین، اقدام قاطع ایران، وضع حوزه عربی مرتبط با آمریکا و اسرائیل را نیز به هم خواهد ریخت.
کد خبر: ۱۰۱۹۴۹۲
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۵ 06 December 2020
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۵
در انتظار بررسی: ۲۴
انتشار یافته: ۶۵
کیهان خود این کاربکند
پاسخ ها
سید مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
شریعت مداری با سیستم مک محصول آمریکا که روی میزش داره و خیلی هم لاکچری و گرون قیمت هست حمله کنه به دشمنان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
کیهان در سال ۵۸ هم کشور را به دخالت در عراق و جنگ با عراق تشویق کردند
و البته خودشان اکثرا حتی برای
گرفتن یک عکس یادگاری هم به پشت جبه هم نرفتند
و حالا شعار جنگ با مریکا و اسرائیل را میدهند !!!؟
خیلی چیزا بلدی بنویسی اول به فکر شکم مردم باش بعدش چشماتو ببند باز کن که الان زمان جنگ الکترونیکه
افرین فقط حمله این است راه حل نهایی
افرین فقط حمله این است راه حل نهایی
گيرم كه ما اسراييل رو موشك باران كرديم و حيفا رو با خاك يكسان كرديم. بعد چي؟؟؟؟
فكر ميكنيد از ايران چيزي باقي ميمونه؟؟؟ هيمن روسيه و چين كه داداش بزرگه ي شماها هستن هم پشتتونو خالي ميكنن
آقای کیهان شما جلو صف خواهید بود یا اصلا خواهید بود؟
خوب حمله کنید! منتظر اجازه مردم هستید، برای کدام کارتان از مردم اجازه گرفتید؟
موافقم البته این اقدام نباید بزدلانه باشد و با حمله به مناطق مسکونی و غیر نظامی اجماع جهانی علیه خود ایجاد کنیم.بر عکس اگر به نیروهای نظامی اسراییل حمله کنیم و انها را در سوریه عقب برانیم مطمئنا همه دنیا پی به قدرت نظامی خواهند برد و احترام زیادی برای ما قائل خواهند شد.البته چون اسراییل همین اخیرا به خاطر اشغال جولان محکوم شده هیچ کشوری در دنیا نمیتواند ما را محکوم کند.همانطور که ترکیه در باز پسگیری زمینهای اشغالی به ارمنستان کمک کرد.و این کار عاقلانه و مطابق تمام قوانین بین المللی بود
من هم کاملا موافقم فقط در صورتی که جناب شریعتمداری و سایر دوستان روزنامه کیهان در خط اول جبهه باشند هر چند الان هم شرابط مهیا است و میتوانند دوستان به سوریه و لبنان رفته و بر علیه دشمن صهیونیستی بجنگند
آقای شریعتمداری اول حمله کنه، ما هم دنبالش میایم.
يكي به اين بگه بيدار شو از خواب كشوري كه صاحب 80-300 بمب اتم هست را نبايد شوخي گرفت. بايد مثل خودشان ضربه زد و منكر شد نه آنكه در بوق و كرنا دميد كه همه دنيا خبر دار بشه از چيزي كه نكرديم.
اقایان کیهانی ها

سئوال
شما که راهکارهای زیبا و شگفت انگیز میدهید
ایا درصورت عدم رسیدن به نتایج دلخواه ان راهکارهایتان
هم
راه حلی دارید
مثلا اگر ایران حمله کرد و مردمان منطقه به خیابان ها برای تغیر حکومت های خود برنخواستند
یا برخواستند موافق نشدن
ان وقت
برای اینکه ملت شریف ایران چه گلی باید بر سربزند
نفرمودید
این را هم بفرمائید
جناب اقای شریعتمداری
چرا در شیپور جنگ می دمید؟
اینکه اسرائیل ظلم به فلسطینیها میکند شکی نیست اما به نظر شما با جنگ کردن مشکل حل میشود؟
ایا به جای اینکه انگشت در کندو زنبور کنید بهتر نیست باسیاست بر انها غلبه کنید
شما در همه زمینه ها که تخصص ندارید که نظر بدهید
شما مسئول روزنامه کیهان هستید نوشتهایتان را کنترل کنید
خودت می تونی تنهایی بری کسی جلو تو نمیگیره ما آرامیش می خوایم روزنامتم وصیت کن به نفر بعدیت
بابا حاج حسین , تو خیلی نخبه ای!!!!!!!!
اخه جناب شریعتمداری توچکاره این مملکتی که حکم حمله به کشوری دیگرصادرمیکنی به اندازه حدوحدودخودت حرف بزن
بارک الله پسر شجاع!
بالاخره تکلیف خودتون را با مردم مشخص کنید نمیشه که فقط بنشینید و حقوق و مزایای نجومی بگیرید و شعار بدهید کار را یکسره کنید و مردم را از بلاتکلیفی نجات دهید
ما هم پشتیبان این حمله هستیم
پاسخ ها
سید مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
شما یک درصد جامعه هستی
از تعدد نظرات این واقعیت اثبات میشه
باید یک گوشمالی حسابی به این اسرائیل داد تا حواسش را جمع کند
بعدش چی میشه!
آیا یک جنگ تمام عیار شکل می گیره و ما ....
یا اجماع جهانی به شکل شدیدتری بر علیه ما شکل می گیره و ...
ولی در هر صورت احتمالا این آقایون "کیهان" نشین دلشون خنک می شه!
چرا معطلید؟
بعدش چی میشه!
آیا یک جنگ تمام عیار شکل می گیره و ما ....
یا اجماع جهانی به شکل شدیدتری بر علیه ما شکل می گیره و ...
ولی در هر صورت احتمالا این آقایون "کیهان" نشین دلشون خنک می شه!
کسی میدونه سهم بودجه کیهان در سال ۱۴۰۰ چقدره؟



و سهم روزنامه های دیگه
ایران به اسرائیل حمله کنه؟؟؟!!!!!
آقای کیهان شم بیا به فقر و فحشا و فساد و ناعدالتی و .........................حمله کن چون مشکل مردم ما از اسراییل و امریکا نیست
فیلم نامه قشنگی بود.
حتما اونا هم فقط نگاه می کنن
حتما اونا هم فقط نگاه می کنن
می حوای بقیه رو بغرستی جنگ ؟
اونایی که ادعا دارن، اگر راست میگن ، خودشون برن در عملیاتی استشهادی، به اسراییل ضربه بزنن
انجام دهید. همین. تا کی حرف.
کسی که این تیتر رو زده البته نگفته آیا آقازاده ها بناست برای این جنگ که میخواد شروع کنه بیان بجنگن یا باز هم ملت بدبخت باید هزینه اون رو بدن !
شجاعت این نیست جانم. بالاترین شجاعت نداشتن گرسنه داخل مملکتمونه !
اسراییل هم میشین شما را تماش میکنه
اخه با مانیتور اپل که نمیشه حمله کرد
موافقم یک بار برای همیشه بذارید تکلیفمون رو معلوم کنیم
واقعا چرا افرادی که فرزندانشان در کشورهای دیگر زندگی می کنند. می خواهند جنگ کنند. اول خودت و فرزندانت به عنوان مدافع حرم برو خط مقدم، بعد حرف بزن
بنام خدا وند جان و خرد کزین برتر اندیشه بر نگذرد
وقت آن رسیده که مانند پوتین که شبه جزیره کریمه را به روسیه برگرداند واستقلال شرق روس نشین اکراین، سپاه با یک حرکت سریع و حساب شده بحرین را به ایران برگرداند:
جدایی مجمع الجزایر بحرین از ایران یعنی چه؟
جدایی مجمع الجزایر بحرین یعنی جدایی بخش بزرگی از خلیج فارس از ایران، زیرا تا وقتی که بحرین جزعی از ایران و استان سیزدهم بود با توجه به فاصله کم دریایی بین ایران وعربستان خط مرزی بین بحرین و عربستان مرز آبی ایران وعربستان بود. خلیج فارس کلا متعلق به ایران بود و به عنوان آبراه بین المللی شناخته نشده و از نظر قوانین بین ا لملل در حاکمیت مطلق ایران بود.
پس از این جدایی به دستور مستقیم انگلیس وتبانی سازمان ملل و اطاعت محض واجباری محمد رضا پهلوی چون فاصله بین سایر جزایر ایرانی و بحرین زیاد است، منطقه وسیعی از خلیج فارس بین ایران و بحرین به عنوان آبراه بین المللی شناخته واز حاکمت ایران خارج گردید که علاوه بر مسایل امنیتی بخاطراز دست دادن مالکیت منابع عظیم گاز و آبزیان و مروارید وغیره ضرر جبران ناپذیری به ایران وارد گردید.
چگونه:
من با بحرینی های مقیم کانادا آشنایی دارم. اولا شیعیان متدینی می باشند و ثانیا همه فارسی را بخوبی وبه راحتی سخن می گویند. به این دلیل انگلیسی ها یک خاندان غیر بحرینی و وهابی را بر کشور حاکم نمودند همانطوریکه در عربستان و امارت و غیره اقدام نمودند. نیروهای بسیار کوچک نظامی هم عمدتا غیر بحرینی می باشند. عملا در حال حاضربحرین در اشغال عربستان می باشد.
دولت در تبعید تشکیل و با یک حمله سریع نیرو های نظامی ناچیز نابود و زندان های امنیتی و رادیو تلویزیون و وزارت خانه ها اشغال و تحویل شیعیان بحرین گردد. دولت موقت تشکیل و جمهوری اسلامی بحرین اعلام شود. دولت موقت ظرف دوسال انتخابات لازم را برگزار می نماید. دولت موقت فورا کلیه قرار دادهای نظامی را لغو و ناوگان ششم امریکا حداکثر ظرف 3 ماه بایستی بحرین را ترک نماید.
ایران و کشور های دوست یا همراه نظیر روسیه و سوریه و ونزویلا و غیره جمهوری اسلامی بحرین را به رسمیت شناخته و اعلام حمایت نظامی در صورت حمله خارجی به بحرین می نمایند و از انتخابات آزاد در بحرین حمایت می نمایند.
بعدا رفراند می واقعی در بحرین برگزار و بحرین به ایران مجددا ملحق می شود. انشالله

سیر حوادث این جدایی دردناک:
محمد رضا شاه پهلوی مجمع الجزایر بحرین را استان سیزدهم ایران می دانست وکوچک شدن قلمرو شاهنشاهی را به هچ وجه دوست نداشته وبرای بحرین استاندار تعیین کرده بود.
در ان زمان انگلیسی ها تصمیم گرفتند با توجه به افول امپراطوری بدلیل خسارات فراوان جنگ جهانی دوم و بخصوص پس از استقلال هندوستان از خلیج فارس خارج شوند. انها برای حفظ منافع خود کشور امارات متحده عربی وکشور بحرین و کویت را تشکیل دادند.
انگلیسی ها به محمد رضا شاه پهلوی دستور دادند که با استقلال بحرین مخالفت ننموده وحتی همکاری نماید. قرار شد یک همه پرسی توسط سازمان ملل برگزار ونظر مردم بحرین پرسیده شود که شاه ایران بدون مقاومت قبول کرد. سازمان ملل که همیشه حافظ منافع و خواسته های غربیها و تسهیل کننده ان است، بجای همه پرسی ازهمه مردم که اکثریت خیلی بالا شیعه وبه زبان فارسی مسلط بودند و هستند ،با چند نفر محدود از سران قبایل تماس گرفته و بر خلاف واقع اعلام کرد که مردم بحرین خواهان استقلال هستند.
جالب است که سازمان ملل به مردم بحرین حق انتخاب حاکمان را نداد. فقط حق دارند بحرین را از ایران جدا وحاکمیت آنرا به ال خلیفه که غیر بحرینی ووهابی هستند بسپارند!!؟؟
استقلال مجمع الجزایر بحرین به دستور محمد رضا شاه پهلوی توسط مجلس انتصابی او و به پیشنهاد دولت امیر عباس هویدا تصویب و بدون طی مراحل قانونی تنفیذ ملوکانه وامضای شاه به اجرا درآ مد و از نظر قانون وقت ایران هم معتبر نمی باشد.
درس تاریخی جدایی مجمع الجزایر بحرین از ایران
با دوستی واعتماد، اطاعت نمودن وپیروی نمودن از غربی ها مطلقا نمی توان استقلال و تمامیت ارضی ایران را حفظ کرد و آنها اگر فرصت یابند به تغییر نظام راضی نشده (فرض نمایید حتی ی به عنوان یک دولت سکولار و غربگرا به قدرت بازگشته و مانند گذشته تابع نظرات آنها بر خلاف مصالح ملی باشد.) و ایران را همانطوریکه در مورد بحرین و افغانستان عمل نمودند ، به سه تا پنج کشور تقسیم خواهند نمود. همانطوری که در مورد عراق و سوریه و حتی ترکیه مشغولند ودر مورد سودان و جدایی کویت از عراق عمل نمودند.
چاره کار چیست؟
چاره ای نداریم که قدرت خودباوری، قدرت فرهنگی، قدرت تبلیغاتی، قدرت لابی گری ،قدرت فداکاری واز خود گذشتگی، قدرت شجاعت، قدرت یادگیری و تفکر، قدرت اتحاد و همبستگی، قدرت حد تحمل، قدرت مدیریت، قدرت علمی وفنی، قدرت اقتصادی، قدرت نظامی و غیره کشور را با توکل بر خدا و ابتکارات ملی جوانان افزایش نماییم تا قدرت سیاسی و قدرت چانه زنی و ابهت ملی را مرتبا بالا ببریم. بجای امید به خارجی ها به ایرانی ها و بخصوص جوانان اعتماد نموده و فرصت وزمان بدهیم.
خووو حمله کنید دیگه...چرا همش حرف میزنید؟
روزنامه کیهان بعد از هزار حرف نادرست بالاخره یک حرف حسابی زد .
به چه بهایی ؟ جان مردم ایران ؟
آقای کیهان لطفا راجع به مرحله ی بعد از حمله ی ایران هم اگر نظری دارید بنویسید (یادآوری میکنم اسراییل به غیر از سلاح های متعارف و جدید ترین جنگنده های آمریکایی یکصد الی دویست بمب اتمی نیز در اختیار دارد )
اول تو برو منده میام
به نظر من همه کارکنان روزنامه کیهان به فرماندهی حاج حسین شریعتمداری به مناطق اشغالی فلسطین اعزام شوند تا رژیم صهیونیستی را نابود کنند .
اون کسانی که به اینها تریبون میدن مقصره
بایددیدچه متفعتی ازین گفتار به کیهان میرسه که اینجورباصراحت خواهان حمله ست
بابا این شریعتمداری رو سوار موشک کنید بفرستید 10
اسرائیل ببينه چه خبره
بخدااا دیگه این کیهان مسخره شو در آورده ینی چی حمله کنیم . بقیه پایگاه ها معنی شو از دست نمیدن نخیر از اونجا بهم حمله میشه . قدرت نظامی آمریکا هیتلر به زانو در آورد. الان آمریکا نسبت اون موقع صدها برابر قوی تر شده .
وقت است که لانه را بشکافیم.
لطفاً خودتان مستقیماً برید اسراییل و بجنگید
گذشت آن زمان که مردم بجنگند و بمیرند و....
خدایش اصلا معلومه تو مملکت چه خبره؟

آخه کیهان باید استراتژی نظامی تعیین کنه برای کشور؟

برو سهیمه کاغذتو بفروش که بتونی روی پا بمونی.
تو این شرایط سخت کرونایی و وضعیت بد اقتصادی ملت جون جنگ ندارند.
باید حمله کنیم
خلاصه وچکیده همه پیشبینی های سفارشی ودستوری:
مسکن بشدت حباب داره و بازار کاملا راکد هست و فروشندگان برای فروش واحدهاسون التماس میکنند اما خریداری وجودنداره و طبق بررسیهای جراید بخصوص روزنامه های د.ا. و س.ص. ! قیمتها بطور محسوسی ریزش کرده و این ریزش باشدت بیشتری ادامه خواهند داشت
بازار ارز پرریسک ترین بازاره و بررسیهای میدانی صداوسیما ومصاحبه های متعدد حاکی ازنبود متقاضی برای ارز بوده و قیمتش قطعانزولی خواهدبود اصلا سراغش نرید
بازار طلا و سکه بشدت حباب داره و همه فروشنده اند وخریداری وجودنداره وقیمت انهم مثل دلار سقوط خواهدکرد
واما بورس نورچشمی بهترین بازاربرای سرمایه گذاریه و خیلی جذابیت داره و روزی حداقل ۵ درصد سود اوری داره و
پیشبینی میشه شاخص کل تا تا پایان سال تا دومیلیارد واحد رشد بکنه !!!
دولت جعلی و بی ریشه صهیونستی بسیار شکننده تر از آنچه ما تصور میکنیم میباشد و جسارت و وحشی گری عده ای تروریست در خاک ایران به هیچ رو قابل تحمل و پذیرش نیست و معتقدم تا سیلی مدهوش کننده ای نخورد بازهم دست به ترور خواهد زد .
به انتقاد کوچک توسط مردم باعث خدشه دار شدن امنیت میشه ولی ترور دانشمند در مرکز ایران و پایتخت امنیت کشور رو خدشه دار نمی کنه واقعا .
شجره نامه مجلسی ها را که ببینی معلوم میشه مجلس دربست دست نظامی ها بوده
پس چی امنیت ما را خدشه دار می کنه؟
این تیر بار چور از ده تا زاویه مختلف شلیک کرده؟ کسی که نفر دوم وزارت دفاع است وسط تیر و تیر اندازی از ماشین ضد گلوله پیاده شده ببیند چه خبر است؟ بعد محافظش داخل ماشین نگفته آقا پیاده نشو. شیشه های بغل ماشین همه تیر خورده بود. چرا شیشه های مثلثی بغل شکسته بود. مگر تیر بار از روبرو تیر نزده؟ نکند تیربار با نیسان پرواز هم می کرده؟
ترور یک دانشمند به این روش کاملاً امنیت کشور رو خدشه دار میکنه!!!!
اگر خدشه دار نمیکنه جلوش رو بگیرید تا اینهمه فرزندان ایران رو نابود نکنند!!!
بهتر است اقای شریعتمداری بروند خودشان با اسراییل بجنگند
چه چیزی خدشه دار میکند؟؟
کیهان سالهاست باعصبانیت همیشگی درتیترهایش خواستارحمله به اسراییل وبقول خودش زهرچشم گرفتن ازبقیه بخصوص امریکاست!یابه حرفش عمل کنیدویادرش راببندید!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست