بازدید 26735

سوء‌استفاده جنسی یک جراح از ۳۱۲۲ قربانی

یک جراح ۷۰ ساله فرانسوی به دلیل سوء‌استفاده جنسی از ۳۱۲۲ قربانی که بیماران خردسال وی بودند، به ۱۵ حبس محکوم شد!
کد خبر: ۱۰۱۹۲۷۰
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۷ 05 December 2020

به گزارش تابناک به نقل از تسنبم، یک جراح فرانسوی در بزرگترین پرونده سوء‌استفاده جنسی از کودکان در فرانسه، به ۱۵ سال حبس محکوم شد.

پایگاه خبری "دیلی میل" در این‌باره نوشت "جوئل لو اسکوئارنک" ۷۰ ساله در محاکمه‌ای که خانواده چهار قربانی خردسال شاکیان آن بودند، به جرم سوء‌استفاده جنسی مقصر شناخته شد؛ دادستان پرونده در این‌باره گفت شواهدی وجود دارد که وی ۳۱۲۲ قربانی را بین سال‌های ۱۹۸۶ تا ۲۰۱۴ مورد سوء‌استفاده قرار داده است.

در طول تحقیقات، دادستان پرونده، دفتر خاطرات مربوط به جراح را در خانه او پیدا کرده است که در آن او به شرح جزئیات صحنه‌های جنسی با کودکان پرداخته بود! اگرچه جراح فرانسوی ادعا کرده است که آنها شامل عنصری از خیال بودند.

پلیس همچنین بیش از ۳۰۰۰۰۰ تصویر ناشایست از خردسالان، از جمله تصاویر دو نفر از قربانیان را در دادگاه ارائه کرد.

مقامات می‌گویند که این جراح تحت پوشش اقدامات پزشکی، به محض تنها ماندن با کودکان در اتاق بیمارستان، اعمال ناشایست خود را انجام می‌داده است.

آنها می‌گویند او بیماران را خیلی جوان انتخاب کرده است تا بخاطر نداشته باشند یا نفهمند چه اتفاقی افتاده است! طبق خاطرات او همچنین کودکان بزرگتر را در اتاق عمل، هنگامی که در بیهوشی قرار داشتند، هدف قرار داده است.

بنا بر تصمیم قاضی، این جراح ۷۰ ساله باید پس از سپری کردن دوران محکومیتش برای مدت ۳ سال نیز تحت‌نظر باشد؛ با این وجود مدافعان حقوق کودکان در فرانسه به این حکم دادگاه اعتراض دارند و مجازات تعیین شده را بسیار کم می‌دانند.

اسکوئارنک پیشتر نیز در سال ۲۰۰۵ به جرم پورنوگرافی کودکان از سوی دادگاه به چهار ماه حبس تعلیقی محکوم شده بود اما به گفته قاضی، با وجود آن محکومیت، همچنان به ارتکاب این دست جرایم ادامه داده بود.

بر اساس اطلاعات به دست آمده، او سوء‌استفاده‌های جنسی را از سال ۱۹۸۶ میلادی آغاز کرده یعنی از زمانی که در بیمارستانی در غرب فرانسه مشغول به کار بوده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۱۳
قابل توجه اونایی که میگن آزاد بگذارید تا عقده مردم خالی بشه. تو فرانسه که همه چیز آزاده چرا یک آدم با این عقده شدید دیده می شه؟
ازادی بی حد و حصر اتفاقا باعث تشدید بی بند و باری میشه دیگه نمی دونند چی کار کنند و خودشون رو ارضاء کنند. چون دیگه کارهای قبلی ارضا< شون نمی کنه. عظش انسان تمامی نداره در هر زمیه ای که باشه. این عطش در زمینه های منحرف باید مهار بشه. اینجا جای ازادی بی قید و بند نیست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
اينه فرهنگ غرب خوك صفت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
یک نفر را با یک کشور مقایسه نکن.منتظر بهانه اید تا عقده گشایی کنید؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
این آدم بیماره
به خاطر چند بیمار باید کل جامعه به بند کشیده بشوند ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
نه که در جامعه ی ما از این موضوعات نیست ؟
اون دندان پزشک که به تعداد زیادی خانم تجاوز کرده یا اون مرد بیمار که تعداد زیادی دختر جوان را فریب داده بود خبرش هنوز داغه
اعدام هم براش کمه.
سو استفاده از جایگاه شغلی، خیانت در امانت و سو استفاده از کسی که قدرت دفاع از خود ندارد و آن هم این کار شنیع
ننگ بر تو و بر مانند تو
غـــــــــــــرب وحشــــــــــــی !!! اینها مدعیان دفاع از حقوق بشرند و خود حقوق بشر را به شدت زیر پا می گذارند ، اینها ادعای پیشرفت و تمدن دارند و خود از جانوران درنده بدتر و پلید ترند ( اولئک کالانعام بل هم اذل ) همینها هستند !!! خدایا منجی بشریت را برسان تا دنیا را پر از عدل و داد و خوداخواهی و انسانیت کند و به هر چه پستی و پلیدی و درندگی و گرگ صفتی است پایان دهد و جامعه بشری را با اهداف الهی خلقت آشنا کند و آن وقت است که بشر متوجه می شود هر آنچه ادیان الهی یکی پس از دیگری گفته اند مراد گم شده بشریت است .
دزدان با چراغ ، چراغی بنام علم !!!!
علم بهترست یا ثروت ؟
یعنی به ازای هر بچه، دو روز زندانی بشه
خسته نباشی دلاور. خدا قوت پهلوان.
این اتفاق در غرب می افته و در اینجا هم اتفاق می افته ولی پوشش خبری متفاوت هست
این اتفاق در ایران بیفته بی بی سی ول کن ماجرا نمیشه و براش روز و هفته و سالگرد و دو سالگرد و ... میگیره و ویژه برنامه پخش می کنه تا ذهن مردم همیشه منفی بمونه کما اینکه قبل و بعد از انقلاب کلا کار بی بی سی همین بوده. قبل انقلاب در دورترین مناطق کشور هم مردم رادیو را آنقدر دست کاری می کردند تا از بی بی سی محروم نشوند. بی بی سی یک جنگ روانی است. فقط و فقط اخبار منفی و منفی و تکرار و تکرار و تکرار
رنگ شالشم طوسیه!!!
مفهوم اونها از سوء استفاده حتی شامل مباحث کلامی و نگاهی هم میشه و با تجاوز مبحثش جداست.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر