بازدید 4667

شمار قربانیان کرونا در انگلیس از ۶۰ هزار نفر فراتر رفت

طی شبانه روز گذشته کرونا در انگلیس ۴۱۴ قربانی گرفت و با این حساب تاکنون ۶۰ هزار و ۱۱۳ نفر در این کشور، به علت ابتلا به ویروس کرونا جان باخته اند.
کد خبر: ۱۰۱۸۹۹۳
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۸ 04 December 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما از لندن‏، وزارت بهداشت و رفاه اجتماعی انگلیس در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: طی شبانه روز گذشته، همه گیری ویروس کرونا ۴۱۴ نفر دیگر را در این کشور قربانی کرد.

براساس اطلاعیه وزارت بهداشت و درمان انگلیس تاکنون ۶۰ هزار و ۱۱۳ نفر در این کشور، به علت ابتلا به ویروس کرونا جان باخته اند.

دولت انگلیس فقط افرادی را جان باخته از کرونا محسوب می‌کند که ۲۸ روز پس از ابتلا و مثبت شدن آزمایش کرونا جان ببازند به همین علت شماری از کارشناسان معتقدند شمار واقعی جان باختگان از کرونا در این کشور بسیار بیش‌تر از آمار اعلامی دولت است. این هفته مرکز ملی آمار انگلیس اعلام کرد تاکنون بیش از ۷۵ هزار نفر در این کشور به علت ابتلا به ویروس کرونا جان باخته اند.

براساس این اطلاعیه، در ۲۴ ساعت گذشته همچنین نتیجه آزمایش ویروس کرونای ۱۴ هزار و ۸۷۹ نفر دیگر در این کشور، مثبت شده است. بدین ترتیب تاکنون یک میلیون و ۶۷۴ هزار و ۱۳۴ نفر در انگلیس، به ویروس کرونا مبتلا شده اند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی