بازدید 32139

چرخ خیاطی ژانومه، تکنولوژی برتر نقش و نگارها

شاید برای کاربرانی که تازه با این برند آشنا شده اند و آوازه فراگیر چرخ خیاطی های ژانومه را شنیده اند این سوال مطرح شود که چرا چرخ خیاطی ژانومه با داشتن قابلیت های فوق العاده و اثبات خود در عملکردی بی نظیر، برای سالیان طولانی در کارگاه های تولیدی بی رقیب بوده است.
کد خبر: ۱۰۱۸۶۶۷
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰ 02 December 2020

چرخ خیاطی ژانومه، تکنولوژی برتر نقش و نگارها

در ژاپنی کلمه ژانومه به معنی چشم مار می باشد که شرکت ژانومه این نام را در سال 1920 انتخاب و به عنوان نام تجاری محصولات خود برگزیده است. ژانومه از سال 1920 تا کنون، صنعت خود را با نوآوری رهبری می کند. این شرکت در حال حاضر صادر کننده چرخ های خیاطی به کشور های ایالات متحده، کانادا، مکزیک، اروپا، استرالیا و نیوزلند بوده وهمچنین نمایندگی معتبر در آفریقا، آمریکای مرکزی و جنوبی و در سراسر حاشیه اقیانوس آرام و آسیا است. قدرت ساخت این شرکت در تولید ربات هایی با دقت بالا باعث شده تا به یک رهبر جهانی تبدیل شود.

ژانومه برند برتر و محبوب همه دوستداران چرخ خیاطی

شاید برای کاربرانی که تازه با این برند آشنا شده اند و آوازه فراگیر چرخ خیاطی های ژانومه را شنیده اند این سوال مطرح شود که چرا چرخ خیاطی ژانومه با داشتن قابلیت های فوق العاده و اثبات خود در عملکردی بی نظیر، برای سالیان طولانی در کارگاه های تولیدی بی رقیب بوده است.

چرخ خیاطی ژانومه با دارا بودن قابلیت دوخت صد ها مدل متفاوت، گردونه تنظیم کشش نخ جهت دوختی صحیح و دور از اشکال، قابلیت بی نظیر دوخت انواع پارچه‌ها از جمله پارچه های ضخیم (در حد 20 لایه پارچه جین) و نازک، داشتن اهرم درجه زیگزال به منظور انجام گلدوزی های زیبا و ماندگار به روی پارچه و سیستم قاب ماکو به صورت تمام فلزی تنها بخشی از خصوصیات شگفت انگیز چرخ خیاطی ژانومه است، که چشم همگان را به سوی خود جذب می کند.

اگر میخواهید نگاهی جزئی تر به انواع چرخ خیاطی ژانومه و کارکرد آنها بیندازید، پیشنهاد می کنیم تا سری به قسمت آموزش در فروشگاه اینترنتی ژانومه سرویس  بزنید!

خیاط های حرفه ای و حتی افراد مبتدی هنگام خرید چرخ خیاطی می بایست به یک سری نکات توجه ویژه داشته باشند تا خریدی لذت بخش و مطمئن را برای خود به ارمغان آورند.

کیفیت ساخت، قابلیت حمل آسان، ماندگاری در استفاده طولانی مدت، سهولت در استفاده و هزینه متوسط همه مشخصات چرخی خوب و ماندگار، با قیمت به صرفه برای دوستداران چرخ خیاطی است.

شرکت ژانومه با تولید بیش از 30 مدل چرخ خیاطی، پاسخگوی نیاز همه افراد از مهارت ابتدایی با کارکرد محدود و افراد حرفه ای با کارایی پیشرفته برای گلدوزی های زیبا به روی پارچه است.

چرخ خیاطی ژانومه همراه همیشگی شما

آیا در زمان خرید چرخ خیاطی ترجیح می دهید چرخی برای باقی عمرتان انتخاب کنید که خراب نشده و مجبور نباشید هر روز با مشکلات تعمیر کردن آن دست و پنجه نرم کنید؟

یکی از بهترین و معروف ترین چرخ خیاطی ها در سراسر دنیا، چرخ خیاطی ژانومه 802 است. این چرخ خیاطی حتی بعد از گذشت سال ها هنوز محبوبیت خود را حفظ کرده و جایگاه ویژه ای در بین انواع چرخ خیاطی دارد. چرخ خیاطی ژانومه 802 تمام قابلیت های یک چرخ خوب و کارآمد را داشته و قطعا انتخابی برتر است. برای خرید چرخ خیاطی ژانومه 802 ساخت ژاپن و حتی کسب اطلاعات مفید راجع به ویژگی های منحصر به فرد آن، فرصت را از دست ندهید!

چرخ خیاطی ژانومه، تکنولوژی برتر نقش و نگارها

انواع طراحی دوخت

یک چرخ خوب با ماندگاری بالا در دراز مدت باید از نظر طراحی دوخت تمام نیاز های فرد را تامین کند. برای مثال تنوع وسیع در انواع دوخت و وجود پارامترهای مختلف یک عامل مهم در انتخاب و خرید چرخ خیاطی است.

قابلیت انجام انواع دوخت مربوط به عملکرد چرخ خیاطی است. اگر هنگام خرید چرخ خیاطی مد نظر دارید تا به بخش وسیعی از انواع طرح ها دست پیدا کنید، چرخ خیاطی نوع کامپیوتری را انتخاب کرده و از دوخت و دوز طرح های زیبا به روی پارچه لذت ببرید. شما میتوانید با استفاده از درگاه USB انواع طرح های زیبا و چشم نواز را انتخاب کرده و از رایانه شخصی به حافظه چرخ خیاطی خود انتقال دهید.

چرخ خیاطی ژانومه، تکنولوژی برتر نقش و نگارها

وزن

وزن چرخ خیاطی نیز یکی از عوامل حائز اهمیت است تا در هنگام جا به جایی فرد دچار مشکل نشود. انواع کامپیوتری چرخ خیاطی ژانومه در مقایسه با نوع مکانیکی آنها به علت داشتن قطعات و تجهیزات بیشتر سنگین تر است.

میزان صدای دستگاه

میزان صدای دستگاه ویژگی است که باید هنگام خرید چرخ خیاطی به آن توجه داشته باشید. برخی از محصولات دارای نویزهای آزار دهنده بوده و در هنگام استفاده غیر قابل تحمل می شوند.

قدرت موتور

قدرت موتور عامل اصلی و تاثیر گذار در خرید چرخ خیاطی است. قیمت این نوع از محصولات، وابسته به کارایی موتور آن قابل تغییر می باشد. هر چقدر قدرت موتور چرخ بیشتر باشد، کیفیت آن ارتقا یافته و قیمت پیشنهادی نیز افزایش پیدا می کند.

فروشگاه اینترنتی ژانومه سرویس محصولات خود را در انواع مختلفی عرضه کرده و توانسته به یکی از مورد اعتماد ترین نمایندگی ها در عرصه فروش و تعمیر انواع چرخ خیاطی تبدیل شود.

قیمت چرخ خیاطی

قیمت محصول یکی دیگر از عوامل مهم در خرید چرخ خیاطی است. قیمت چرخ با توجه به ویژگی هایی که دارد، متفاوت است. چرخ خیاطی های مکانیکی در مقایسه با نوع رایانه ای، از قیمت کمتری برخوردار هستند.

سرعت دوخت چرخ خیاطی

سرعت چرخ خیاطی نیز عاملی تاثیر گذار در انتخاب و خرید آن است. پروژه های گوناگون برای دوخت لباس نیازمند سرعت متفاوت می باشد به همین دلیل در خرید چرخ خیاطی،  محصولی می تواند ایده آل باشد که امکان تغییر سرعت را در اختیار کاربر قرار داده دهد.

فراموش نکنید که سرعت دوخت بستگی به قدرت چرخ خیاطی دارد.

داشتن ضمانت نامه و گارانتی

ضمانت نامه و داشتن گارانتی از دیگر مواردی است که باید هنگام خرید چرخ خیاطی مد نظر قرار داد. در واقع داشتن برگه گارانتی به گونه ای نشان از کیفیت و اصل بودن محصول دارد. شرکت تولیدی ژانومه برای انواع چرخ خیاطی خود به مدت دو سال برگه ضمانت نامه ارائه می دهد.   

چرخ خیاطی ژانومه استانداردهای جهانی  PSE، ایزو 9001، ایزو 14000 از شرکت TUV و استاندارد CE اروپا را کسب کرده است. همچنین با داشتن تمامی این خصوصیات منحصر به فرد و عالی تبدیل به انتخابی ویژه و کار آمد در زمینه خرید چرخ خیاطی شده است.

امروزه با توجه به تولید انواع چرخ خیاطی در مارک ها و برند های مختلف انتخاب سخت شده است. اما همه ما ترجیح می دهیم چرخی که برای خرید انتخاب می کنیم امتحان خود را در آزمون های مختلف پس داده و راه را برای ما هموار کرده باشد.

شرکت ژانومه یکی از محبوب ترین و بر طرفدار ترین شرکت های تولید انواع چرخ خیاطی است که شما با انتخاب چرخ خیاطی از نمایندگی های معتبر ژانومه سرویس، می توانید از خدمات پشتیبانی نیز بهرمند شوید.

محصولات تولیدی این شرکت در انواع مختلف با هزینه های متفاوت در اختیار کاربران و خریداران قرار می گیرد و ما مفتخریم که یکی از بهترین عرضه کننده های چرخ خیاطی ژانومه در سراسر ایران هستیم.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار