بازدید 15157

با «اپلیکیشن ایوا» تمام خدمات بانکی را در مشت خود دارید

با ثبت امضاء دیجیتالی خود و دریافت «نشان بانک اپلیکیشن ایوا» از بانک ملی ایران، می توانید تمام خدمات مجازی بانک ملی ایران؛ از جمله دریافت وام را، فقط از طریق گوشی تلفن همراه خود انجام دهید.
کد خبر: ۱۰۱۸۵۵۰
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۳ 01 December 2020

با «اپلیکیشن ایوا» تمام خدمات بانکی را در مشت خود داریدبا ثبت امضاء دیجیتالی خود و دریافت «نشان بانک اپلیکیشن ایوا» از بانک ملی ایران، می توانید تمام خدمات مجازی بانک ملی ایران؛ از جمله دریافت وام را، فقط از طریق گوشی تلفن همراه خود انجام دهید.

به گزارش تابناک ، توسعه بانکداری نوین، به کوچک شدن شعب بانک ها در سراسر جهان شده است. ارائه خدمات بانکی توسط ابزارهای دیجیتالی بر بستر بانکی تا حدی پیشرفت کرده، که بنا به پیش بینی کارشناسان به زود ساختار فیزیکی بانکها از کشورها برچیده خواهد شد و تمام خدمات بانکی تنها از طریق یک «تلفن همراه» در هر نقطه ای از جهان انجام می گیرد.
به این ترتیب؛ تمام بانکها در این عرصه درصدد رقابتی شدید برای ارائه خدمات به شکل غیرحضوری با پشتوانه امنیتی بیشتر هستند.
«اپلیکیشن ایوا» از مجموعه برنامه هایی به شمار می آید که توسط یکی از واحدهای زیرمجموعه بانک ملی ارائه شده و به واقع می توان گفت با در اختیار داشتن آن می توان تمام خدمات بانکی را به یکباره در «مشت خود» داشت.
مهمترین شاخصی که در این نوع خدمات همواره مد نظر کاربران بانکی بوده است؛ پشتوانه اعتبار و امنیت خدماتی است که کاملاً با نوع ارائه خدمات حضوری و شناسایی و رویت افراد برابری می کند.
شیوع کرونا، اهمیت بانکداری مجازی را بیش از پیش برای همگان بارز ساخته است . با در اختیار داشتن «نشان بانک ایوا» می توان بسیار از خدمات بانکی نظیر؛ دریافت تسهیلات کرونایی، پرداخت اقساط تسهیلات، استعلام کدشبا، خدمات چک و صدور دسته چک، انجام خدمات کارت به کارت، افتتاح حساب، مشاهده نرخ آنلاین ارز، جستجوی شعب، مسدودی کارت، اعلام موجود کارت را دریافت کرد.

ثبت امضاء دیجیتال اولین گام استفاده از «اپلیکیشن ایوا»

اما برای دریافت تمام این خدمات، قبل از هر چیز باید اقدام به ثبت «امضاء دیجیتال» خود کنید.
امضاهای دیجیتال می‌توانند امضاهایی غیرقابل انکار را ایجاد کنند به این معنی که شخص امضاکننده نمی‌تواند تا زمانی که کلید شخصی فرد به صورت مخفی باقی‌مانده است،ادعا کند که من این نامه که امضای من را به همراه دارد،امضا نکرده ام.
عدم امکان کلاهبرداری از امضاء و تایید اعتبار افراد از طریق امضاء دیجیتالی یکی از مسائلی است که اغلب اشخاص را ملزم به حضور در شعبات بانکی می کند.
کاربران باید در قسم ثبت امضاء الکترونیک مشخصات خود را وارد کرده تا احراز هویت افراد از طریق این اپلیکیشن انجام گیرد. احراز هویت از طریق فناوری های تشخیص چهره و سامانه های متصل به سازمان ثبت احوال که در اختیار این اپلیکیشن است، صورت می گیرد و پس از آن کاربر خواهد توانست تمام اسناد ، قراردادها و خدماتی که مربوط به دریافت تسهیلات بانکی و ... است را بدون حضور در بانک امضاء کند.

شرایط مدارک مورد نیاز برای ثبت امضاء الکترونیکی

• داشتن حساب در بانک ملی ایران
• کد ملی و سریال پشت کارت ملی
• گوشی هوشمند دارای رمز یا الگو
این نکته را مد نظر داشته باشید که شماره همراهی که با آن می خواهید امضا الکترونیک خود را تعریف کنید باید حتما به نام خودتان باشد.
پس از نصب ایوا و مراجعه به قسمت گواهی امضا، اطلاعات کارت ملی خود را وارد نموده و در مرحله بعد لازم است که یک عکس سلفی از طریق اپلیکیشن از خود بگیرید. سامانه تصویر شما را بررسی و پس از تطبیق آن با عکس کارت ملی، از این پس به شما این امکان را می دهد که بتوانید امضا الکترونیک داشته باشید.

ثبت نام دریافت تسهیلات مربوط به مشاغل آسیب دیده از کرونا

«اپلیکیشن ایوا» همزمان با قرار گرفتن در شرایط کرونایی، سعی کرده است تا بهترین خدمات را از نظر کیفی و کمی در اختیار مشتریان بانک ملی قرار دهد.به این منظور ارائه تسهیلات کرونایی با توجه به شرایط ذیل در اختیاران مشمولان قرار می گیرد:
• داشتن حساب در بانک ملی ایران
• ثبت نام در سامانه کارا
• عدم دریافت تسهیلات کرونا از سایر بانکها
• عدم داشتن چک برگشتی از تاریخ 01/12/1398 به قبل
• شماره تلفن همراه به نام خود شخص متقاضی
با انجام مراحل فوق و در کمتر از 5 دقیقه می توانید درخواست دریافت تسهیلات کرونا را در اپلیکیشن ایوا ثبت نمایید.

ثبت نام دریافت تسهیلات نشان اعتباری از طریق سهام عدالت

نشان اعتباری ایوا، یک کارت اعتباری مجازی است که به شما این امکان را می دهد که از فروشگاه های زنجیره ای طرف قرارداد بانک ملی ایران در سراسر کشور خرید کنید و پس از یک ماه پول آن را برگردانید!
بانک ملی ایران به دارندگان سهام عدالت تسهیلات تا سقف ده میلیون تومان تخصیص می دهد و در ازا ضمانت آن، سهام عدالت شخص را وثیقه قرار می گیرد. به عبارت دیگر، شما می توانید بدون مراجعه فیزیکی به شعبه تسهیلاتی دریافت کنید که وثیقه آن همان سهام عدالت شماست.
برای انجام این کار لازم است ابتدا امضا الکترونیک خود را در اپلیکیشن ایوا ثبت و پس از آن به قسمت نشان اعتباری مراجعه و کد ملی خود را وارد نمایید. با امضا الکترونیک قرارداد و فرمهای دریافت تسهیلات و پرداخت هزینه تمبر، درخواست شما در سامانه بانک ملی ایران ثبت و پس از انجام مراحل اداری، مبلغی متناسب با میزان سهام عدالت شما در اپلیکیشن ایوا در قسمت نشان اعتباری شارژ میگردد. سقف این تسهیلات تا ده میلیون تومان بوده و بازپرداخت آن به دو صورت زیر است:
• تسویه اعتبار تا 37 روز پس از اولین تراکنش و پرداخت کارمزد
• بازپرداخت از طریق اقساط 12 ماهه با سود 12 درصد

این روشهای پرداخت به این معنی است که اگر شما تا 37 روز پس از انجام اولین تراکنش خرید، مبلغ برداشت شده را تسویه نمایید، مشمول پاداش خوش حسابی شده و مجددا برای ماه بعد شارژ اعتبار انجام خواهد شد. اما اگر به هر دلیل بازپرداخت در موعد مقرر انجام نگیرد، بدهی مذکور به تسهیلات 12 ماهه با نرخ 12 درصد تبدیل میگردد. و میتوانید اقساط آن را از طریق همین اپلیکیشن ایوا پرداخت کنید.

چطور تسهیلات نشان اعتباری را خرج کنیم؟

برای فروشگاه های زنجیره ای طرف قرارداد با بانک ملی که مجهز به دستگاه های پوز شرکت پرداخت الکترونیک سداد هستند این امکان فراهم شده که شما پس از انجام خرید از این فروشگاه ها و مشاهده رقم در دستگاه پوز، به جای کشیدن فیزیکی کارت روی دستگاه، از طریق گوشی تلفن همراه و اپلیکیشن ایوا، کد QR کد خارج شده از دستگاه پوز را اسکن نموده و مبلغ خرید از اعتبار نشان پرداخت شما که در اپلیکیشن ایوا ذخیره شده است کسر گردد. در حال حاضر این قابلیت در پایانه های فروش فروشگاه های زنجیره ای افق کورش و رفاه ایجاد شده و در آینده نزدیک سایر فروشگاه های زنجیره ای کشور نیز به این سامانه متصل خواهند شد.
با نصب اپلیکیشن ایوا و استفاده از خدمات نشان بانک آن، بدون نیاز به حضور فیزیکی در شعبه می توانید از امکانات و خدمات این بانک مجازی بهره مند گردید. برای نصب کافیست عدد 1 را به 2000444 ارسال و یا از طریق لینک موجود در سایت بانک ملی ایران « https://bmi.ir/landing/iva » یا بازار و گوگل پلی اقدام به دانلود و نصب آن در سخت افزارهای خود کنید.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار