بازدید 7187

مزایای دریافت شهروندی ترکیه

سالانه میلیون‌ها نفر از سرتاسر دنیا به ترکیه سفر می‌کنند. ترکیه دارای زیبایی‌های طبیعی، ارزش‌های فرهنگی، ساختمان‌های تاریخی و برتری‌های جغرافیایی است. این روزها دریافت شهروندی و پاسپورت ترکیه بسیار ساده است،در این مقاله قصد داریم تا شما را با مزایای اقامت در ترکیه آشنا کنیم،پس با ما همراه باشید.
کد خبر: ۱۰۱۸۳۶۸
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۸ 30 November 2020

مزایای دریافت شهروندی ترکیه

سالانه میلیون‌ها نفر از سرتاسر دنیا به ترکیه سفر می‌کنند. ترکیه دارای زیبایی‌های طبیعی، ارزش‌های فرهنگی، ساختمان‌های تاریخی و برتری‌های جغرافیایی است. این روزها دریافت شهروندی و پاسپورت ترکیه بسیار ساده است. شهروند ترکیه بودن مزایای زیادی را به دنبال دارد. اتباع خارجی می‌توانند از طریق خرید ملک یا سرمایه‌گذاری در ترکیه، شهروندی و پاسپورت ترکیه را بدست بیاورند. در سال ۲۰۱۸، پاسپورت ترکیه با کسب ۱۱۴، جایگاه سی و نهم را کسب کرد. این پاسپورت به شما اجازه ورود به ۷۷ کشور بدون نیاز به ویزا، ورود به ۴۲ کشور با دریافت ویزا در مرز و ورود به ۷ کشور را با ویزای آنلاین می دهد.

ترکیه با رشد منحصر به فرد در پروژه های زیربنایی و روبنایی، جذب سرمایه گذاری خارجی، صنعت، تجارت و کشاورزی در حال توسعه، یک کشور مدرن با موقعیت برجسته در سطح منطقه ای و بین المللی است.

انتظارات از آینده ترکیه

ترویج تحول فناوری در جنبه های مختلف عمومی و زندگی، ایجاد دسترسی بیشتر به نهادهای بخش دولتی و خصوصی با سیاست های بازتر و انعطاف پذیرتر، ارائه خدمات راحت تر از طریق چندین کانال، اطمینان از ارتباط بین خدمات عمومی و تجاری همه بخش جامعه به ساده ترین راه همگی از جمله مواردی است که برای آینده این کشور می توان متصور شد.

به زودی ترکیه بین خاور دور و شرق نزدیک آسیا، تبدیل به قطب تمدن اروپا با جهان غرب باستان و مدرن خواهد شد. همه کشورها شهروندان ترکیه را ارزشمند می‌شمارند و درها برای محصولات و صادرات آن ها باز می شود. به نظر می‌رسد که همه این ویژگی‌ها تاثیر به سزایی در راحت شدن زندگی شهروندان ترکیه خواهند داشت.

شهروند ترکیه بودن برای بسیاری از افراد به رویا تبدیل شده و حتی داشتن پاسپورت ترکیه باعث افتخار است و سبب می‌شود شما در کشوری با تاریخ و آینده عالی زندگی خوبی داشته باشید. طبق آخرین مقررات، شرایط شهروندی ترکیه با سرمایه گذاری در املاک و مستغلات تسهیل شد و دروازه های قانونی باز شد.

از مزایای شهروندی ترکیه به صورت خلاصه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱- زندگی با کیفیت

۲- استفاده از موقعیت های رایگان و پیشرفته جهت تحصیل

۳- نفع بردن از مراکز درمانی رده بالا

۴- زندگی در محیطی امن و آرام

۵- معافیت از خدمت سربازی  با سرمایه گذاری

۶- ورود به بهترین دانشگاه‌ های جهان از طریق تحصیل در ترکیه

روش‌ های اخذ اقامت و شهروندی ترکیه

خرید ملک و سرمایه گذاری، دو روش سریع و آسان جهت اخذ اقامت و شهروندی ترکیه هستند. مطابق قوانین شهروندی ترکیه، اتباع خارجی اجازه خرید ملک در هر کجای ترکیه غیر از مناطق نظامی را دارند. شرط دریافت شهروندی برای اتباع خارجی‌ای که در ترکیه خانه می‌خرند، ۲۵۰ هزار دلار می‌باشد. به زبان دیگر، اتباع خارجی‌ای که با ۲۵۰ هزار دلار در ترکیه صاحب خانه می‌شوند، می‌توانند فورا شهروندی ترکیه را برای خود و خانواده خود بدست بیاورند. داشتن ملک در ترکیه، کشوری که بخش املاک و ساختمان سازی آن بسیار زنده و پیشرفته است، روش خوبی برای سرمایه گذاری است.

مراحل خرید ملک در ترکیه به صورت زیر است:

۱- دریافت شماره نام‌ نویسی مالیات از اداره مالیات:  شماره نام‌ نویسی مالیات را می‌ توان از هر اداره مالیاتی در ترکیه به دست آورد. همراه داشتن پاسپورت و عکس الزامی است.

۲- باز کردن یک حساب بانکی در یکی از بانک‌های ترکیه: داشتن مدارک هنگام انجام خرید ملک ضروری است. همراه داشتن اصل شناسنامه و شماره نام‌ نویسی مالیات نیز الزامی بوده و همچنین باید یک مدرک رسمی (مثل قبض برق یا آب) که آدرس فعلی شما را نشان می‌دهد همراه داشته باشید.

۳- یافتن ملک: به ارزش ۲۵۰ هزار دلار یا معادل آن به لیر ترکیه، گواهی مسکونی بودن آن اعطا شده باشد، سند مالکیت آن آماده باشد، مناسب برای بررسی جهت ارزش گذاری باشد.

۴- خرید ملک: از انتقال بانکی و مدرک تراکنش با رسید استفاده کنید، در سند مالکیت و قرارداد فروش سند آن عبارت " برای سه سال فروشی نیست" ذکر شده باشد.

۵- بدست آوردن گواهی انطباق: درخواست برای بررسی جهت ارزش گذاری، ثبت کردن رسید انتقال بانکی، درخواست کردن از وزارت محیط زیست و شهرسازی.

۶- درخواست برای اقامتگاه ترکیه‌ای: جمع‌آوری مدارک مورد نیاز، درخواست به اداره کل مدیریت مهاجرت

۷- درخواست برای شهروندی ترکیه: جمع‌آوری مدارک مورد نیاز، درخواست به اداره کل مدیریت مهاجرت

بعد از سه سال، شهروندی شما صادر خواهد شد و بعد از صدور آن، شما می‌ توانید ملک خریداری شده خود را بفروشید بدون آن که شهروندی ‌تان از شما سلب شود. این شهروندی برای همسر و کودکان زیر هجده سال شما نیز صادر می‌ شود. شما نیازی نیست که در این سه سال در ترکیه زندگی کنید تا شهروندی این کشور را کسب کنید. این شهروندی تا انتهای عمر شما باقی خواهد ماند و کودکان شما به عنوان شهروند ترکیه به دنیا می ‌‌آیند. کلیه این امتیازات این امکان را به شما می‌دهد تا زندگی‌ آرام و دلنشینی را برای خود و خانواده خود رقم بزنید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار