بازدید 5542

معرفی بهترین ایرلاین ها برای خرید بلیط هواپیما

یکی از مسائلی که در هنگام خرید بلیط هواپیما خارجی و داخلی برای مسافران به وجود می آید این است که بهترین ایرلاین کدام می باشد و باید بلیط هواپیما خود را از کدام ایرلاین خریداری کنیم،برای کسب اطلاعات کافی در این زمینه با ما همراه باشید.
کد خبر: ۱۰۱۸۲۹۷
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۷ 30 November 2020

به طور کلی در دنیای امروز رزرو بلیط هواپیما به صورت انلاین طرفدار بیشتری نسبت به خرید حضوری دارد با شرایط به وجود آمده هم که پیشنهاد می شود در خانه بمانیم و کمتر از خانه خارج شویم بهترین و امن ترین راه خرید، خرید اینترنتی می باشد.

یکی از مسائلی که در هنگام خرید بلیط هواپیما خارجی و داخلی برای مسافران به وجود می آید این است که بهترین ایرلاین کدام می باشد و باید بلیط هواپیما خود را از کدام ایرلاین خریداری کنیم.

در پاسخ می توان گفت بستگی به انتخاب و خواسته های شما دارد اما به طور کلی سالانه بهترین ایرلاین ها از نظر مسافران، از نظر ارائه خدمات، از نظر امینت و ... بررسی و در زمان های مختلف معرفی می شوند.

البته مسافران در ابتدا نسبت به قیمت و پس ازآن نسبت به زمان پرواز بلیط خود را انتخاب می کنند. انتخاب ایرلاین معمولا سومین مورد می باشد.

البته افرادی که با دقت خرید خود را انجام می دهد و همچنین افرادی که به صورت دائمی از هواپیما برای جابه جایی استفاده می کنند انتخاب ایرلاین را مهم تر از قیمت و زمان حرکت می دانند، مگر مجبور به خرید بلیط دیگری شوند.

معرفی بهترین ایرلاین ها برای خرید بلیط هواپیما

بهترین ایرلاین ها از نظر ایمنی

معتبر ترین سایت معرفی ایمن ترین ایرلاین های جهان که هر ساله لیستی از 20 ایرلاین امن با کم ترین حادثه را معرفی می کند، سایت ایرلاین ریتینگز می باشد.

به گفته جفری توماس سردبیر ایرلاین ریتینگز، این 20 خطوط هوایی معرفی شده جدا از این که از نظر ایمنی از دیگر ایرلاین ها برتر می باشند معمولا از نظر نواوری، ناوگان هوایی، خدمات و ... نیز در صدر دیگر ایرلاین ها قرار می گیرند.

بسیاری از این ایرلاین های امن به ایران نیز پرواز انجام می دهند. یکی از مقاصد پرطرفداری که بسیار از این ایرلاین ها از ایران به ان پرواز انجام می دهند، شهر دبی می باشد.

بنابراین با خرید بلیط هواپیما تهران دبی از هر کدام از این ایرلاین ها می توانید سفری با امن ترین ایرلاین ها را تجربه کنید.

20 ایرلاین امن جهان:

  1. کانتاس
  2. ایرنیوزیلند
  3. ایوا ایر
  4. التحاد ایرویز
  5. قطر ایرویز
  6. سنگاپور ایرلاینز
  7. امارات ایرلاین
  8. آلاسکا ایرلاینز
  9. کاتای پسفیک ایرویز
  10. ویرجین استرالیا
  11. هواپیمایی هاوایی
  12. ویرجین آتلانتیک
  13. تاپ پرتغال
  14. هواپیمایی اسکاندیناوی
  15. هواپیمایی پادشاهی اردن
  16. سوئیس ایرلاین
  17. فین ایر
  18. لوفتهانزا
  19. ایر لینگاس
  20. کی ال ام

بهترین ایرلاین 2020

برای معرفی بهترین ایرلاین های جهان، تمامی ایرلاین ها از تمامی جهات چه از نظر امنیت، چه از نظر خدمات، چه از نظر رضایت مسافران و ... مورد بررسی قرار گرفته و در ابتدا سال جدید به مسافران معرفی می شود.

قرار گرفتن نام هر کدام از ایرلاین های جهان در این لیست مزیتی بزرگ محسوب می شود. از همین رو تمامی ایرلاین ها در حال سعی و رقابت با یکدیگر می باشند تا در این لیست قرار گیرند.

حتی ایرلاین هایی که سال هاست در این لیست قرار دارند سعی در حفظ جایگاه و همچنین دریافت رتبه بهتر با یکدیگر رقابت می کنند.

رقابت ایرلاین ها نیز تنها با ارائه خدمات بهتر، قیمت بلیط مناسب تر و انجام پرواز های ایمن و داشتن کم ترین حادثه در طول سال صورت می گیرد.

5 قدم برای خرید بلیط هواپیما

1.سایت معتبر برای خرید پیدا کنید.

2.در سرچ باکس ابتدا صفحه، زمان سفر، شهر مبدا و مقصد را وارد نمایید.

3.پس از نمایش بلیط های موجود تمامی بلیط ها را از نظر قیمت، زمان حرکت، میزان بار و ... مقایسه کنید و بهترین را انتخاب کنید.

4.اطلاعات مسافران را دقیق و کامل وارد نمایید و دوباره آن ها را چک کنید.

5.مبلغ بلیط را پرداخت کنید و بلیط را در ایمیل خود دریافت کنید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان