بازدید 9481
۳

عبور مبتلایان به کووید-۱۹ در جهان از مرز ۶۳ میلیون تن/ شناسایی روزانه نیم میلیون مبتلا در جهان!

به فاصله دو روز، شمار مبتلایان به ویروس کرونا در سراسر جهان یک میلیون نفر افزایش یافت؛ افزایشی که معنای آن شناسایی روزانه ۵۰۰ هزار مبتلای قطعی به کووید ۱۹ در جهان است؛ مبتلایانی که از شانس استفاده از تست و قرار گرفتن در زمره آمار‌ها بهره‌مند هستند، وگرنه کیست که نداند شمار مبتلایان بیش از اینهاست.
کد خبر: ۱۰۱۸۲۲۵
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۰۲:۳۳ 30 November 2020
تابناک اجتماعیبه فاصله دو روز، شمار مبتلایان به ویروس کرونا در سراسر جهان یک میلیون نفر افزایش یافت؛ روندی پرشتاب و هراس آور که متوقف نشدنی به نظر می‌رسد.

عبور مبتلایان به کووید-۱۹ در جهان از مرز ۶۳ میلیون تن/ شناسایی روزانه نیم میلیون مبتلا در جهان!به گزارش «تابناک»؛ دقایقی پیش، شمار مبتلایانِ شناسایی شده ویروس کرونا در جهان، یک میلیون تن دیگر افزایش یافت و به بیش از ۶۳ میلیون تن رسید. جمعیت بزرگی که دقت در آمار‌ها نشان می‌دهد که بیش از ۱۳.۷ میلیون نفر از ایشان شهروندان ایالات متحده آمریکا هستند و حدود ۹.۵ میلیون نفرشان هندی.

بعد از این دو کشور، برزیل با بیش از ۶.۳ میلیون، روسیه و فرانسه با بیش از ۲.۲ میلیون، اسپانیا، بریتانیا، ایتالیا، آرژانتین و کلمبیا رتبه‌های سوم تا دهم را به خود اختصاص داده اند و کشورمان در جایگاه پانزدهم قرار گرفته است. جایگاهی که هرچند به مراتب بهتر از جایگاه ماه‌های گذشته است، به هیچ وجه نشانه بهبود اوضاع در کشورمان نیست.

فارغ از آمار مبتلایان، شمار جان باختگان کووید ۱۹ در جهان نیز رو به افزایش است و بر اساس آمار‌ها، شمار جان باختگان کووید-۱۹ در جهان از یک میلیون و ۴۶۴ هزار نفر فراتر رفته است؛ فوت شدگانی که بالغ بر ۲۷۳ هزارتایشان شهروندان ایالات متحده آمریکا و افزون بر ۱۷۲ هزار تن از ایشان از اهالی برزیل بوده‌اند. پس از این دو کشور، هند، مکزیک، بریتانیا، ایتالیا و فرانسه در رتبه‌های سوم تا هفتم قرار دارند و کشورمان رتبه هشتم را به خود اختصاص داده است.

نکته جالب توجه دیگر در آمار‌های رو به رشد جهانی، افزایش خوشایند آمار بهبود یافتگان است که از ۴۳.۵ میلیون تن فراتر رفته است؛ آماری که رتبه اول آن در اختیار هند است که بیش از ۸.۸ میلیون بهبودیافته دارد و پس از آن آمریکا و برزیل رتبه‌های دوم و سوم را دارند. جایگاه فعلی کشورمان در این آمار با یک رتبه تنزل به نسبت ماه‌های اخیر، رتبه دوازدهم است.
 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۳
لعنت خدا بر چین
ما که داریم شکستش میدیم
همه جا را فاجعه گرفته رعایت نکردن در بیشتر کشورها اتفاق می افتد ولی درکشور ما عده ای خاص که رعایت نمیکنند را هم به امان خدا ول کرده اند
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان