بازدید 20604
۶

ریزش قیمت ها در بازار سکه و طلا

ریزش قیمت‌ها در بازار سکه و طلانایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر گفت: قیمت‌ها در بازار در چهار ماه گذشته به پایین‌ترین سطح خود رسیده است به طوری که قیمت سکه نسبت به هفته گذشته تا یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان کمتر شده است.
کد خبر: ۱۰۱۸۱۲۱
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۲ 29 November 2020

به گزارش تابناک، محمد کشتی‌آرای در گفتگو با ایلنا درباره آخرین وضعیت بازار طلا و سکه اظهار داشت: تقاضا نسبت به هفته‌های گذشته کاهش یافته و با توجه به کاهش تقاضا، حباب سکه هم کمتر شده است.

وی ادامه داد: حباب در قیمت سکه هنوز تخلیه نشده، اما آنچه که باعث افزایش حباب سکه می‌شود افزایش تقاضا است و با توجه به کاهش تقاضا، حباب قیمتی هم کمتر شده است.

نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر با اشاره به حباب قیمت سکه گفت: در حال حاضر حباب قیمتی سکه بین ۵۵۰ تا ۷۵۰ هزار تومان است که نسبت به ماه‌های گذشته که این عدد بیش از یک میلیون تومان بود، کمتر شده است.

کشتی‌آرای با اشاره به کاهش قیمت سکه و طلا بیان داشت: قیمت‌ها در بازار در چهار ماه گذشته به پایین‌ترین سطح خود رسیده است به طوری که قیمت سکه نسبت به هفته گذشته تا یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان کمتر شده است.

وی با اعلام قیمت‌های طلا و سکه در روز یکشنبه ۹/۹/۹۹ تصریح کرد: در حال حاضر قیمت انس جهانی ۱۷۸۸ دلار است. همچنین قیمت سکه طرح قدیم ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، سکه طرح جدید ۱۰ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان، قیمت نیمه سکه ۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان، قیمت ربع سکه ۴ میلیون و ۵۰ هزار تومان، قیمت سکه یک گرمی ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

به گفته وی؛ هر مثقال طلا ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و همچنین قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار یک میلیون و ۴۸ هزار تومان است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
اقایون و خانمهای محترم توجه فرمودید که جناب فرمودند بخاطر کاهش تقاضا قیمتها کاهش پیدا کردن تو هر زمینه و در رابطه با هر جنسی خودمون مقصریم اگه خرید نکنیم یا تقاضا کاهش پیدا کنه اون جنس ارزون میشه لطفا سطح اگاهی همدیگر رو بالا ببرید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
حالا تو هم جوگیر نشو اون یه چیزی گفت اگه نگه به خاطر کاهش تقاضا بوده بگه به خاطر چی بوده؟ مگه اون موقع که گرون میشده مردم هجوم می بردن طلا بخرن
یک گوشواره سبک هم مردم توان خریدش را ندارند !
چه افتخاری هم میکنه انگار این بوده باعث کاهش شده نه بایدن!!
طلا و سکه دردی از مردم دوا نخواهد کرد . در حال حاضر دلار در بازار آزاد در محدوده 23000 تومان خرید و فروش میشود که تاثیری در معیشت مردم نخواهد داشت بدلیل اینکه کارخانجات تولیدی مواد اولیه خود را با ارز نیمایی وارد میکنند از جمله صنایع لبنی و فرآورده های گوشتی و دیگر محصولات از جمله لاستیک و غیره و بانک مرکزی در حال حاضر در حال کسب در آمد از جیب مردم میباشد و حاضر به کاهش قیمت ارز نیمایی نمیباشد .
آقای همتی دهن کجی کردن به مردم دیگر کافیست و مشخص شد که شما یکی از عوامل موثر در گران فروشی هستید که در حال حاضر با زندگی مردم بازی میکنید .
دلار آزاد در محدوده 23000 تومان
دلار نیمایی جناب همتی 25900 تومان
مردم خودشان تحلیل کنند .
باز هم خیلی گرانه... قیمت آن باید به حدی برسد که یک کارمند با حقوقش بتواند 3 تا سکه کامل بخرد.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی