بازدید 7032

قیمت مرغ همین هفته متعادل می‌شود

رئیس سازمان دامپزشکی کشور گفت: بر اساس اطلاعات این سازمان درباره حجم کشتار مرغ، قیمت این محصول از هفته جاری سقوط می کند.
کد خبر: ۱۰۱۷۹۱۴
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۹ 28 November 2020

رئیس سازمان دامپزشکی کشور گفت: بر اساس اطلاعات این سازمان درباره حجم کشتار مرغ، قیمت این محصول از هفته جاری سقوط می کند.

به گزارش مهر، علی صفر ماکنعلی رئیس سازمان دامپزشکی کشور در یک برنامه تلویزیونی گفت: بر اساس اطلاعات این سازمان درباره حجم کشتار مرغ، قیمت این محصول از هفته جاری سقوط می‌کند.

وی افزود: با توجه به تدابیری که در وزارت جهاد کشاورزی اندیشیده شده قیمت بزودی متعادل خواهد شد.

رئیس سازمان دامپزشکی کشور ادامه داد: دیروز ۱۴۳ ماشین مرغ وارد میدان بهمن شد و نتایج آن از روزهای آینده مشخص می‌شود و در نهایت قیمت مرغ به قیمت مصوب ۲۰,۴۰۰ تومان می‌رسد. ضمن اینکه قیمت مرغ زنده بر اساس بررسی‌های سازمان حمایت ۱۵ هزار تومان تا ۱۵ هزار و ۵۰۰ تومان است که تا به دست مصرف کننده برسد همان ۲۰,۴۰۰ تومان می‌شود.

وی تصریح کرد: قیمت فعلی مرغ متأثر از شرایط روانی بازار و افزایش مقطعی تقاضا است؛ البته باید در نظر داشت که قیمت این محصول از قیمت نهاده‌ها و سایر هزینه‌های تولید نیز متأثر و عدم ترخیص به موقع آنها بر روی قیمت تمام شده تأثیر می‌گذارد.

ماکنعلی با اشاره به کاهش مقطعی جوجه ریزی اظهار داشت: در قضیه افزایش قیمت مرغ یک عده‌ای سوداگری کردند و عده‌ای نیز برای خرید این محصول هجوم بردند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی