بازدید 11218
۲

پمپئو: ادامه فعالیت برای ممانعت از توسعه موشکی ایران

وزیر امور خارجه آمریکا در پی تحریم علیه چهار نهاد روسی و چینی در بیانیه ای ادعاهایی را درباره برنامه موشکی ایران مطرح کرد.
کد خبر: ۱۰۱۷۸۰۶
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۲ 28 November 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا به نقل از پایگاه اینترنتی وزارت امور خارجه آمریکا، مایک پمپئو وزیر امور خارجه آمریکا در بیانیه ای با اشاره به این که کشورش در تاریخ ۲۵ نوامبر چهار نهاد واقع در چین و روسیه را به اتهام حمایت از برنامه موشکی ایران تحریم کرد، گفت که این اقدامات بخشی از پاسخ آمریکا به آن چه فعالیت های مخرب ایران خواند، هستند.

پمپئو در ادامه بیانیه اش با مطرح کردن ادعاهایی علیه ایران گفت: این تصمیم ها بر ضرورت مداوم برای تمامی کشورها در هوشیار بودن نسبت به اقدامات ایران در راستای پیش برد برنامه هسته ای اش تاکید دارد. ما به فعالیت در راستای ممانعت از تلاش های ایران در زمینه توسعه موشکی ادامه می دهیم و از اختیارات تحریم هایمان برای آشکار ساختن تامین کنندگان خارجی آن مانند این نهادها در جمهوری خلق چین و روسیه استفاده می کنیم که مواد و فناوری موشکی به ایران می دهند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
می بینید چقدر بسته و مرموز صحبت میکنه، بدون قیل و قال و فریاد و احساس پاره کردن و رگ گردن بیرون زدن، پیام میده که این ترور ها ادامه داره! تمام دست اندکاران سیاسی ایران فقط احساس پاره میکنن و رگهای گردن نشون میدن که به سرعت همان رگ گردن فروکش میکنه، و به جز بدنامی چیز دیگه ای برای ایران نداره، که اگر از یک لنگه دنیا یک نفر یک ترور انجام بده و ساکت باشه و هیچی نگه، چون ایرانی های احساسی رگ گردن نشان دادن و به تمام جهان رسوندن ولی کاری نکردن، حالا باید ثابت کنن که ترور فلان شخص کار ایران نبوده. قبل از تغقل و سربسته و مرموز حرف زدن، فریاد میزنن و آنهم با قلمبه شدن رگ گردن و آخرش هیچ!!!
پامپئو نفرت انگیز بزرگترین و خبیث ترین دشمن ایرانیان در طول تاریخ بشریت بوده است. خیلی از خط مشی های ترامپ رو هم این آدم کثیف تعیین می کنه.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل